- Kategoria
- Marketing
Marketing
Copywriting
Copywriting, a marketing treści: synergia sukcesu
Copywriting i marketing treści to dwa połączone ze sobą elementy, które wspólnie tworzą synergiczny sukces. Copywriting to proces tworzenia treści, […]
Copywriting, a generowanie leadów
Copywriting to sztuka tworzenia treści, która ma na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Jest to jeden z najważniejszych elementów […]
Jak pisać teksty, które wywołują emocje w branży artykułów dla dzieci
Pisanie tekstów, które wywołują emocje w branży artykułów dla dzieci, może być trudnym zadaniem. Jednak z odpowiednim podejściem i wiedzą […]
eCommerce
Kupić tanio, sprzedać drogo – jak zarabiać na Allegro?
Szukając pomysłu, by dorobić do pensji lub zamienić etat na własny biznes, często najbardziej oczywistym rozwiązaniem jest handel. Odkąd sprzedaż […]
Rola odroczonych płatności w sklepach internetowych
Firma PayU informuje, że w 2022 roku z systemu płatności odroczonych BNPL skorzystało aż 23 proc. kupujących w sieci1, a […]
SEM
Sekretne strategie ekspertów Google Ads, których nie chcą Ci ujawnić – poznaj je teraz!
Sekretne strategie ekspertów Google Ads to coś, czego wielu marketerów szuka. Niestety, nie jest to łatwe do zdobycia informacja. Eksperci […]
Dlaczego 95% kampanii w Google Ads zawodzi? Odkryj niewiarygodną prawdę!
Kampanie w Google Ads są jednym z najbardziej popularnych narzędzi marketingowych dostępnych dla firm. Jednakże, według badań, aż 95% kampanii […]
Jeden prosty trik w Google Ads, który podwoi Twój zwrot z inwestycji! Musisz to zobaczyć!
Jeśli jesteś właścicielem firmy i szukasz sposobu na zwiększenie zwrotu z inwestycji w Google Ads, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. […]
SEO
Link building już nie tak skuteczny dla SEO?
Od drugiej połowy 2023 r. Google stopniowo odchodzi od linkowania. Pierwsze zapowiedzi tego procesu pojawiły się już dwa lata temu. […]
Strony „O nas” i „Kontakt” – czy nadal są tak istotne dla SEO?
Właściwie od wczesnych początków Search Engine podstrony kontaktowe były jednymi z najważniejszych elementów stron internetowych. To właśnie tam znajdują się […]
Core Web Vitals: Google wyjaśnia, dlaczego wskaźnik rankingowy już nie przekłada się na ranking
Istnieje niewiele kryteriów rankingowych, co do których panuje powszechny konsensus, że mają one znaczenie dla pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Teraz […]
Social media
Odkryj sekrety TikToka – jak zarobić fortunę w 2024 roku bez wychodzenia z domu?
Ponad 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie, nowa wyszukiwarka pokolenia Z, jedna z najczęściej pobieranych aplikacji – TikTok nie tylko idzie […]
Kursy z Social Media Marketingu z Certyfikatem – ZA DARMO!
Social media marketing to obecnie jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej każdej firmy. Dzięki szerokim możliwościom, jakie daje, można dotrzeć […]
Social Media Marketing: Jak napisać CV?
Social media marketing to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w dzisiejszych czasach. Wymaga on od specjalistów w tej dziedzinie […]
Marketing
Core Web Vitals: Google wyjaśnia, dlaczego wskaźnik rankingowy już nie przekłada się na ranking
Istnieje niewiele kryteriów rankingowych, co do których panuje powszechny konsensus, że mają one znaczenie dla pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Teraz […]
Dostosowywanie treści do IP użytkownika. John Mueller odpowiada, czy takie praktyki szkodzą SEO
Wyświetlanie na stronie różnych treści w zależności od tego, kto ją odwiedza, od zawsze było ciekawym zagadnieniem związanym z SEO. […]
Fluktuacje zmienności w SERP po marcowym Core Update nie są liniowe. Początek zmian algorytmicznych?
Marcowa aktualizacja Core Update, połączona z Helpful Content, była największą tego typu aktualizacją od wielu miesięcy. A dokładniej: nie była, […]
September Helpful Content Update zbiera żniwa. Żadna ze stron nie podniosła się po spadkach
Chociaż minęło już ponad pół roku, wrześniowa aktualizacja Helpful Content wciąż daje się we znaki – i to nie zawsze […]
3 techniki dla PPC: zintegruj swoje kampanie z innymi narzędziami
Skuteczne kampanie PPC to kampanie odpowiednio zharmonizowane. Efektywność nie zależy tylko od bazowych czynników, optymalizacji kampanii, stron docelowych itd. Coraz […]
Szybki powrót szeptanek? Google chce wprowadzić nowy filtr wyszukiwania
Filtry wyszukiwania pozwalają zawęzić wyszukiwanie do konkretnego rodzaju wyników, np. wiadomości, grafiki czy materiałów wideo. Wprowadzanie nowych filtrów zawsze w […]
Google zmienia Search Quality Raters Guidelines
W tle przebiegającej aktualizacji Core Update Google dokonuje większych zmian w kryteriach oceny stron. Mowa o Search Quality Raters Guidelines […]
Google kontynuuje porządki w indeksie. Tysiące stron poza wyszukiwarką, na celowniku treści niskiej jakości
W ostatnich dniach widzimy coraz więcej efektów wprowadzanej aktualizacji Core Update. Według najnowszych szacunków Google mogło pozbyć się z sieci […]
Promowanie stron w wyszukiwarkach – Opłacalność i efektywność pozycjonowania w Google oraz systemu Google Ads
Promowanie stron w wyszukiwarkach, zwłaszcza w Google, stało się nieodłącznym elementem strategii marketingowych dla wielu firm. Obecnie w internetowym świecie […]
Google nakłada kary po nowej aktualizacji
Google zaczyna działać! Masowe nakładanie kar i usuwanie stron z indeksu Na dniach informowaliśmy o nowej aktualizacji Google typu Core […]
Marcowy Core Update 2024. Google walczy ze spamem
Pierwsza ogromna aktualizacja algorytmów w tym roku: Google March Core Update 2024 Doczekaliśmy się. Google wypuszcza ogromną aktualizację, której rozmiary […]
Jak Google przekierowuje ruch ze snippetów? Rozszerzone snippety i programatyczne SEO
Funkcje snippetów miały ułatwić użytkownikom korzystanie z wyszukiwarki. Kolejne dodatki, od karuzel po wyniki z wielu źródeł, unaoczniają prawie przestępcze […]
Google faworyzuje dużych graczy. HouseFresh przegrywa z Redditem
Mniejsze strony muszą włożyć znacznie więcej wysiłku w proces pozycjonowania, a i tak zwykle nie mają większych szans na uzyskanie […]
Problemy z jakością contentu. Co powinno rankować w Google, jeśli nie ma ciekawych treści?
Coraz częściej topowe, organiczne wyniki wyszukiwania zawierają strony z hurtowo generowanym contentem A.I. Treści publikowane jako premium, pisane przez człowieka, […]
Kupić tanio, sprzedać drogo – jak zarabiać na Allegro?
Szukając pomysłu, by dorobić do pensji lub zamienić etat na własny biznes, często najbardziej oczywistym rozwiązaniem jest handel. Odkąd sprzedaż […]
Odkryj sekrety TikToka – jak zarobić fortunę w 2024 roku bez wychodzenia z domu?
Ponad 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie, nowa wyszukiwarka pokolenia Z, jedna z najczęściej pobieranych aplikacji – TikTok nie tylko idzie […]
Rola odroczonych płatności w sklepach internetowych
Firma PayU informuje, że w 2022 roku z systemu płatności odroczonych BNPL skorzystało aż 23 proc. kupujących w sieci1, a […]
Wpływ struktury HTML strony na pozycjonowanie (SEO). Nowe informacje
Kiedy pod koniec lat dziewięćdziesiątych tworzyliśmy strony internetowe w edytorze tekstowym (a młodsze pokolenie korzystało z fantastycznych programów typu “Pajączek”), […]
Analiza serwisu Shein.com – sprytne metody pozyskiwania klientów przez chińskiego giganta
Szukając w internecie materiałów na temat chińskiego sklepu Shein, łatwo znaleźć publikacje poświęcone (niskiej) jakości sprzedawanych w nim przedmiotów czy […]
Jak ułatwić Google rozumienie treści poprzez linkowanie? Semantyczny i strukturalny wymiar linkowania wewnętrznego
Optymalizacja treści w ramach pozycjonowania powinna uwzględniać nie tylko rozbudowę contentu. Coraz większe znaczenie ma semantyczna optymalizacja treści związanej z […]
Cross border w polskim e-commerce
Badanie „E-commerce w Polsce 2023”1 przygotowane przez Gemius pokazuje, że nadal rośnie odsetek polskich internautów kupujących online. W 2023 roku […]
96,55% stron nie pozyskuje ruchu z Google. Czy mamy powody do obaw?
Każdego dnia powstają miliony nowych stron internetowych. Indeksowanie ich w wyszukiwarce przy jednoczesnym ograniczeniu sposobu wyświetlania wyników wyszukiwania sprawia, że […]
Pozycjonowanie stron Łódź – Agencja SEO Łódź
Pozycjonowanie stron internetowych w Łodzi z FunkyMedia: Expertise Rafała Cyrańskiego w służbie Twojego sukcesu W dzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, bycie […]
Jak przeprowadzić ponowne indeksowanie strony w całości? Mamy nowe wytyczne
Co jakiś czas konsekwentnie w dyskusji branżowej powraca problematyka indeksowania stron poprzez Goolge Search Console. Tym razem temat wrócił za […]
Wątpliwe wsparcie dla reklamodawców Google Ads
Kolejne problemy związane z Google Ads dotyczą sposobu udzielania pomocy reklamodawcom. Search Engine Land pisze o narastającej frustracji pracowników SEO […]
Wpływ SGE na różne branże. Sektor medyczny odnotowuje największe zmiany
Moduły z treścią generowaną przez sztuczną inteligencję na podstawie kontekstu i informacji o użytkowniku cały czas się rozwijają i jak […]
Odkryj Największe Tajemnice Płatności Online: Dowiedz się, Czego NAPRAWDĘ Oczekują Klienci Sklepów Internetowych!
Odsetek polskich internautów kupujących w internecie stale rośnie. W Europie w ciągu ostatniej dekady liczba klientów online zwiększyła się o […]
Jakie trendy w e-commerce przewidują specjaliści w 2024 roku?
Branża e-commerce rośnie w siłę. Jak pokazują statystyki, już 79 proc. Polaków robi zakupy online1. Nie dziwi więc to, że […]
Nowy rok, stare problemy. Google wprowadza pomniejsze aktualizacje, wyniki wyszukiwania szaleją
4 stycznia 2024 r. widoczne zaczęły być poważne problemy z pozycjonowaniem i indeksowaniem stron. Niestabilność w SERP zmniejszyła się 6 […]
Prognozy ekspertów o rynku SEO w 2024 roku. Jak będzie wyglądać nowy Google?
Nowy rok w Google to nowe możliwości. Dotychczas jednak – biorąc pod uwagę ogromny atak spamerski, niepotwierdzone aktualizacje skutkujące obniżeniem […]
Czym są micro moments i jak wykorzystać je w marketingu internetowym?
Czy micro moments to tylko nowa, chwilowa moda w marketingu internetowym? A może warte uwagi narzędzie do pozyskiwania klientów ściśle […]
Meta tagi index, follow. Google wyjaśnia wątpliwości
Na platformie Reddit odbyła się ciekawa dyskusja związana ze stosowaniem tagów meta. Wziął w niej udział sam JohnMu, czyli John […]
Nasilenie spamu w Google niszczy Google Search. Niektóre strony rankują na ponad 300 000 fraz
Strony wątpliwej jakości mogą nie tylko nie zajmować wysokich pozycji w rankingu, ale nawet nie znajdować się w indeksie. Między […]
Aktualizacja algorytmów fragmentów wyszukiwania. Google potwierdza wieloźródłowość snippetów
Jedna z największych niespodzianek nowego roku to aktualizacja algorytmów fragmentów wyszukiwania, czyli tzw. snippetów. Rozszerzone fragmenty wyszukiwania – najnowsze informacje […]
Niestandardowe meta tagi mogą nie być obsługiwane przez Google
Co jakiś czas w dyskusji z oficjalnymi moderatorami Google, m.in. Danny’m Sullivanem czy Martinem Splittem, padają ciekawe stwierdzenia. Nierzadko drobne […]
Jakie są najbardziej przyjazne e-sklepy w Polsce?
Z danych Gemiusa wynika, że aż 79 proc. polskich internautów robi zakupy online. Sprzedawcy, którzy chcą utrzymać zainteresowanie swoją ofertą, […]
Google nie zawodzi. Zwiększona niestabilność w Święta, w tle aktualizacja rankingów
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy okres i swego rodzaju sprawdzian dla wyszukiwarek internetowych. Mamy wtedy do czynienia z intensyfikacją wyszukiwania […]
Czy internet jest przyszłością każdego sprzedawcy? Jak kształtuje się rynek e-commerce w Polsce?
Popularność zakupów przez internet stale rośnie. Impulsem do tego, by wielu Polaków zdecydowało się na e-zakupy po raz pierwszy była […]
SEO na Święta, czyli co uwzględnić w strategii SEO w trakcie Świąt?
Święta to wyjątkowy okres dla każdego – również pozycjonera. Sytuacja w SERP potrafi być wówczas naprawdę dynamiczna, a wiele sezonowych […]
Zmiany w zachowaniach konsumenckich – jakie wyzwania stoją przed branżą e-commerce?
Rynek e-commerce prężnie się rozwija – obecnie jego wartość dla sprzedaży detalicznej szacowana jest na 90 mld zł, a prognozy […]
Google aktualizuje Search Quality Rater Guidelines i wskazuje, w którym kierunku idziemy
Jakość stron internetowych oceniana jest przez tysiące crawlerów, ale również wyspecjalizowane zespoły ekspertów. To właśnie do tej ostatniej grupy, a […]
Ogromna niestabilność w SERP po aktualizacji treści Google. Wraca temat pasożytów SEO
November Review Update, czyli aktualizacji recenzji Google, to ostatnia aktualizacja tego typu, o której oficjalnie komunikowało Google. Pisaliśmy o tym […]
2023 rok oczami Google. Jak zmieniła się wyszukiwarka i w którym kierunku zmierzamy?
Dobiegający końca 2023 rok z pewnością zostanie zapamiętany jako ten, w którym po raz pierwszy na masową skalę pojawiły się […]
Ostatnia taka aktualizacja. Google zmienia system recenzji i wstrzymuje powiadomienia
Nowy system recenzji zaprezentowany w listopadzie 2023 roku padł cieniem za główną aktualizacją (core update) i nie przykuł zbyt dużej […]
Google aktualizuje zasady dodawania informacji o kwaterach wakacyjnych
Przed rozpoczęciem się w pełni letniego sezonu urlopowego i wakacji zimowych Google w ostatnich latach często wprowadzał wiele pomniejszych poprawek. […]
Jak pozycjonować stronę w 2024 roku? Analizujemy najnowsze trendy
Co roku pojawiają się nowe trendy SEO, które często nie różnią się jednak znacznie od ubiegłorocznych predykcji. Tym razem jest […]
Nowe dane strukturalne organizacji. Jak zmieniają się znaczniki schema organizacji i jak skutecznie je wdrażać na stronie?
Najnowsza aktualizacja Google wprowadza istotne zmiany do danych strukturalnych organizacji. Do skromnego katalogu dwóch pól zostaje dodanych kilkanaście nowych kategorii. […]
Jak wdrażać UGC w strategii SEO? Poradnik
Ostatnie zmiany grafu wiedzy E-E-A-T oraz rozwinięcie Perspektyw Google sprawiają, że rośnie znaczenie treści tworzonych przez użytkowników. User-Generated Content (UGC) […]
Aktualizacja użytkowa Google Hidden Gems 2023 – więcej personalizacji i rozwój śledzenia informacji
Śledząc zmiany w Google, warto zwrócić uwagę nie tylko na główne aktualizacje (tzw. core updates), ale również pomniejsze aktualizacje użytkowe […]
Pisząc dla ludzi, nie dla robotów: Jakie ostrzeżenia daje nam Google na temat nieprzydatnych treści?
W erze, kiedy to przekaz informacji odbywa się głównie cyfrowo, treści i ich jakość odgrywają kluczową rolę w przyciąganiu uwagi […]
Podcasty SEO: Polska kontra globalne horyzonty – skąd warto czerpać profesjonalną wiedzę?
Podcasty SEO: Polska kontra globalne horyzonty – skąd warto czerpać profesjonalną wiedzę?W dzisiejszym świecie niemal wszystko odbywa się online, a […]
Trendy Google – jak ich używać w SEO i marketingu treści?
W świecie cyfrowym jedyną stałą jest zmienna. Choć aktualizacje algorytmów Google od czasu do czasu mocno mieszają na internetowej scenie, […]
Jak Google zmienił ocenę jakości stron? Grafy wiedzy E-E-A-T 2024 i główne wyznaczniki jakości
Sposób weryfikacji jakości i użyteczności strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla całej branży SEO/SEM. Zasady oceny wprowadzane przez Google cały […]
Obszerna aktualizacja grafu wiedzy E-E-A-T 2023 – sprawdź, co musisz wiedzieć na temat oceny jakości stron!
Twórcy najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki w grudniu 2022 roku doprowadzili do zmian w cyfrowym krajobrazie, przestawiając światu E-E-A-T. Za sprawą […]
Odpowiadanie na recenzje Google a SEO – wpływ na pozycjonowanie
W dobie cyfrowego marketingu, recenzje online stały się kluczowym elementem strategii biznesowych firm na całym świecie. Recenzje Google, będące jednymi […]
Paradoks: e-commerce rośnie, ale zmaga się z milionowym zadłużeniem
Kolejne raporty i sprawozdania z badań rynkowych wskazują, że polska branża e-commerce ma się znakomicie i ma duże perspektywy rozwoju. […]
Sekretne strategie ekspertów Google Ads, których nie chcą Ci ujawnić – poznaj je teraz!
Sekretne strategie ekspertów Google Ads to coś, czego wielu marketerów szuka. Niestety, nie jest to łatwe do zdobycia informacja. Eksperci […]