CONTENT MARKETING

Je┼Ťli chcesz by─ç widoczny w wyszukiwarce Google musisz zadba─ç nie tylko o samo pozycjonowanie strony. Naturalne miejsce Twojej witryny w wynikach wyszukiwania w du┼╝ej mierze uzale┼╝nione jest od tre┼Ťci znajduj─ůcych si─Ö na stronie. To tak zwany content, czyli zawarto┼Ť─ç naszego serwisu. Warto zauwa┼╝y─ç, ┼╝e marketing tre┼Ťci to nie tylko poprawnie j─Özykowo skonstruowane opisy produkt├│w, kategorii czy artyku┼éy, a co┼Ť znacznie wi─Öcej. Co powinien zawiera─ç dobrze przygotowany content marketing? To strategia marketingowa pozwalaj─ůca przygotowa─ç kompleksowy zestaw warto┼Ťciowych tre┼Ťci, kt├│re umieszczone zostan─ů na Twojej stronie. Opowiedz nam o swojej firmie, produkcie, ofercie, a my przygotujemy na Twoj─ů witryn─Ö content, kt├│ry zainteresuje potencjalnych klient├│w.

Content marketingskuteczny marketing tre┼Ťci!

Mo┼╝esz mie─ç ┼Ťwietny produkt, wykorzystywa─ç najnowsze technologie, tworzy─ç co┼Ť absolutnie wyj─ůtkowego, je┼Ťli jednak nie opowiesz o tym ┼Ťwiatu w odpowiedni spos├│b ÔÇô nikt si─Ö o Tobie nie dowie, a w konsekwencji, nie kupi tego, co oferujesz. Warto zaufa─ç copywriterom FunkyMedia, kt├│rzy opisz─ů Tw├│j produkt tak, by informacja trafi┼éa do odbiorc├│w. Je┼Ťli klient trafia na stron─Ö, gdzie nie rozumie tego, co jest mu oferowane i nie wie, co mo┼╝e otrzyma─ç, stawiaj─ůc na Ciebie ÔÇô nie skorzysta z Twojej us┼éugi! Dlatego postaw na FunkyMedia ÔÇô dopasujemy j─Özyk komunikacji do Twojego klienta w taki spos├│b, by on zainteresowa┼é si─Ö ofert─ů!

Jak przygotowa─ç content marketing, kt├│ry dzia┼éa?

Prezentacja oferty, zalet firmy, opisy produkt├│w ÔÇô to wszystko powinno by─ç napisane nie tylko zgodnie z wytycznymi Google, ale tak┼╝e zgodnie z oczekiwaniami odbiorcy. Content marketing przede wszystkim pomaga odbiorcom znale┼║─ç to, czego szukaj─ů.

Zalety dobrego content marketingu:

  • Przyci─ůgaj─ů uwag─Ö, buduj─ů zaufanie i aktywizuj─ů do dzia┼éania
  • Wp┼éywaj─ů na widoczno┼Ť─ç serwisu i jego pozycj─Ö w wyszukiwarce Google
  • Zach─Öcaj─ů do pozostania na stronie i pobudzaj─ů zaanga┼╝owanie odbiorc├│w
  • Zwieszaj─ů konwersj─Ö, wp┼éywaj─ůc na dzia┼éania u┼╝ytkownik├│w strony

Dzia┼éania zwi─ůzane z content marketingiem to:

  • Stworzenie odpowiednich tekst├│w na stron─Ö ÔÇô zgodnie z najnowszymi trendami marketingowymi (storytelling, branding, lovemarks) ÔÇô tzw. on-site
  • Tworzenie i publikacja artyku┼é├│w eksperckich ÔÇô tzw. off-site
  • Wsp├│┼épraca z blogerami, influencerami
  • Prezentacja firmy w Social Media

Content Marketing opiera się nie tylko na słowach, to również:

  • Infografika
  • Reklama wideo
  • Reklama natywna

CZYM ZAJMUJEMY SI─ś W RAMACHCONTENT MARKETINGU

Dobrze prowadzone dzia┼éania content marketingowe powinny si─Ö przede wszystkim opiera─ç na m─ůdrze skonstruowanej strategii.

Wa┼╝ne jest, aby by┼éa ona sp├│jna z komunikacj─ů firmy. Odpowiednio dopasowane tre┼Ťci o wysokiej jako┼Ťci, ┼Ťwietnie wspomagaj─ů dzia┼éania SEO i kampanie p┼éatne. Dodatkowo nale┼╝y sprawdzi─ç, jak wygl─ůdaj─ů materia┼éy znajduj─ůce si─Ö na naszej stronie ÔÇô w tym celu nale┼╝y przeprowadzi─ç audyt contentu. To, dzi─Öki niemu dowiadujemy si─Ö, czy teksty nie s─ů zduplikowane (co znacznie wp┼éywa na widoczno┼Ť─ç strony), czy tre┼Ťci zawieraj─ů s┼éowa kluczowe, analizujemy spos├│b komunikacji i wyznaczamy kana┼éy, na kt├│rych warto dodawa─ç nowe tre┼Ťci.

Po wyznaczeniu ju┼╝ odpowiedniej drogi ÔÇô przechodzimy do tworzenia, czyli obs┼éugi copywriterskiej.

Tutaj content dzieli si─Ö na: off-site (czyli ten dystrybuowany poza stron─Ö) oraz on-site (czyli materia┼éy przeznaczone bezpo┼Ťrednio do publikacji w serwisie).


Czym dokładnie zajmujemy się w ramach content marketingu?

  • Stworzeniem celu dzia┼éa┼ä content marketingowych
  • Analiz─ů stanu tre┼Ťci strony ÔÇô czyli audytem tre┼Ťci
  • Wyznaczeniem grupy docelowej komunikacji
  • Ocen─ů tre┼Ťci na stronie pod k─ůtem SEO, poprawno┼Ťci j─Özykowej, ale r├│wnie┼╝ i duplikacji
  • Tworzeniem rekomendacji dzia┼éania
  • Copywritingiem ÔÇô tworzeniem tekst├│w na stron─Ö www, pisaniem artyku┼é├│w blogowych, tematycznych, bran┼╝owych i eksperckich
  • Publikacj─ů tre┼Ťci na blogach ÔÇô zar├│wno on-site, jak i off-site
  • Wsp├│┼éprac─ů z blogerami

Czym wyr├│┼╝niaj─ů si─Ö tworzone przez nas tre┼Ťci?

  • wiarygodne i rzetelne ÔÇô po┼Ťwiadczone okre┼Ťlonymi ┼║r├│d┼éami lub wiedz─ů eksperta
  • unikatowe ÔÇô nigdzie indziej nie znajdziecie takich tekst├│w, jak tworzymy w FunkyMedia
  • u┼╝yteczne ÔÇô przydatne dla odbiorc├│w, ale i odpowiednio skomponowane dla wyszukiwarek
  • skuteczne ÔÇô zawieraj─ů wezwania do dzia┼éania, oddzia┼éuj─ů na emocje odbiorc├│w, wzburzaj─ů, zach─Öcaj─ů, po prostu ÔÇô dzia┼éaj─ů

Dlaczego warto zaufa─ç FunkyMedia?

Poniewa┼╝ tworzymy tre┼Ťci unikalne, zgodne z wytycznymi SEO!
Wiemy, jak prowadzi─ç sp├│jn─ů komunikacj─Ö, by Twoja firma odnios┼éa sukces w internecie. Zajmujemy si─Ö kompleksow─ů obs┼éug─ů tre┼Ťci ÔÇô pocz─ůwszy od momentu ich powstania, a┼╝ po sam─ů publikacj─Ö.

CZYM JEST CONTENT MARKETING?

Zanim zadasz sobie pytanie: „czy potrzebuj─Ö content marketingu na mojej stronie internetowej?” warto pozna─ç definicj─Ö tego poj─Öcia.

Content marketing (zwany r├│wnie┼╝ marketingiem tre┼Ťci) to nie tylko teksty, w kt├│re zaopatrzona zostaje strona internetowa. Pr├│buj─ůc zdefiniowa─ç, czym jest content marketing, powinni┼Ťmy na to poj─Öcie spojrze─ç szerzej – marketing tre┼Ťci to strategia dzia┼éania firmy w internecie, obejmuj─ůca przygotowanie, a tak┼╝e dystrybucj─Ö warto┼Ťciowych tre┼Ťci. Wszystkie te dzia┼éania w zakresie content marketingu maj─ů za zadanie przynie┼Ť─ç firmie wymierne korzy┼Ťci i przybli┼╝y─ç j─ů do osi─ůgni─Öcia celu, jaki sobie postawi┼éa.

Dla ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa ten cel mo┼╝e oznacza─ç co┼Ť zupe┼énie innego – promocj─Ö nowego produktu, wzmocnienie pozycji marki na rynku, przekonanie u┼╝ytkownik├│w do oferowanych us┼éug. Dlatego te┼╝ zanim zaczniemy tworzy─ç content marketing, warto zastanowi─ç si─Ö, co chcemy osi─ůgn─ů─ç, a tak┼╝e kto jest naszym czytelnikiem. Przygotowuj─ůc marketing tre┼Ťci, nale┼╝y te┼╝ rozwa┼╝y─ç spos├│b dystrybucji przygotowanych tre┼Ťci. Czy b─Öd─ů one umieszczane na stronie, czy zasil─ů one blog ekspercki, a mo┼╝e wolisz, by znalaz┼éy si─Ö na zewn─Ötrznym blogu bran┼╝owym lub w social media?

Dlaczego jako┼Ť─ç content marketingu jest wa┼╝na?

Rozmawiaj─ůc o content marketingu koniecznie nale┼╝y poruszy─ç kwesti─Ö jako┼Ťci tre┼Ťci umieszczanych na stronie. Tworz─ůc teksty marketingowe, nale┼╝y zwr├│ci─ç uwag─Ö nie tylko na ich d┼éugo┼Ť─ç, ale r├│wnie┼╝ jako┼Ť─ç. Warto┼Ťciowy content marketing jest lepiej oceniany zar├│wno przez u┼╝ytkownik├│w (i jednocze┼Ťnie potencjalnych klient├│w), ale r├│wnie┼╝ przez Google. Zmiany zwi─ůzane z aktualizacj─ů algorytmu Bert sprawi┼éy, ┼╝e w ocenie strony przez roboty brana pod uwag─Ö b─Ödzie nie tylko obj─Öto┼Ť─ç tekstu czy zawarto┼Ť─ç s┼é├│w kluczowych, ale r├│wnie┼╝ jego warto┼Ť─ç. Dlatego w┼éa┼Ťnie warto zainwestowa─ç w profesjonalny content, kt├│ry pomo┼╝e zyska─ç wy┼╝sz─ů pozycj─Ö w Google, a tak┼╝e wzmocni─ç Twoj─ů pozycj─Ö, jako eksperta w danej bran┼╝y. Warto┼Ťciowy content jest doceniany przez czytelnik├│w, co pomaga w dystrybucji tre┼Ťci w spos├│b naturalny – trafiaj─ůc na ciekawe i merytoryczne tre┼Ťci ch─Ötnie udost─Öpniamy je innym osobom, to proste!

Analiza content marketingu na stronie

Zanim rozpoczniemy dzia┼éania content marketingowe, warto wykona─ç szczeg├│┼éow─ů analiz─Ö, tzw. audyt content marketingu, jaki widnieje na stronie. Czy spe┼énia on wytyczne wyszukiwarki Google? Czy aktualny content marketing jest atrakcyjny dla odbiorc├│w? Czy tre┼Ťci zawieraj─ů okre┼Ťlon─ů liczb─Ö s┼é├│w kluczowych zwi─ůzanych z Twoimi produktami lub us┼éugami. Warto te┼╝ upewni─ç si─Ö czy content umieszczony na stronie internetowej jest unikalny. Czasem nie┼Ťwiadomie mo┼╝e wyst─Öpowa─ç na witrynie duplikacja content marketingu (szczeg├│lnie w przypadku sklep├│w internetowych dzia┼éaj─ůcych w formule drop shipping), co realnie szkodzi widoczno┼Ťci strony. Analizuj─ůc dotychczasow─ů strategi─Ö marketingow─ů, warto nie tylko przyjrze─ç si─Ö contentowi znajduj─ůcemu si─Ö na witrynie firmy, ale tak┼╝e podsumowa─ç dotychczasowe dzia┼éania, maj─ůce na celu dystrybucj─Ö tre┼Ťci. Taki audyt content marketingu i podsumowanie wcze┼Ťniejszych dzia┼éa┼ä pozwoli lepiej przygotowa─ç now─ů strategi─Ö, a co za tym idzie, lepiej dzia┼éaj─ůcy content.

Nasza praca zaczyna si─Ö w┼éa┼Ťnie od audytu content marketingu. Dzi─Öki temu jeste┼Ťmy w stanie przygotowa─ç dla Twojej firmy skuteczny content, kt├│ry sprawi, ┼╝e witryna b─Ödzie lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania, co prze┼éo┼╝y si─Ö na warto┼Ťciowy ruch.

CONTENT MARKETINGA BUDOWANIE GRUPY DOCELOWEJ

Tworz─ůc content marketing, nie zapominajmy o adresatach tekst├│w – teksty powstaj─ů przede wszystkim dla okre┼Ťlonej grupy docelowej, a nie dla robot├│w Google. Tworz─ůc content dopasowany do odbiorcy przyci─ůgamy uwag─Ö i zwi─Ökszamy jego zaanga┼╝owanie. Po┼Ťwi─Öcaj─ůc czas na ustalenie grupy docelowej, mo┼╝na przygotowa─ç lepszy content, dopasowany j─Özykiem, stylem i problematyk─ů. Taki content marketing przyczyni si─Ö do zbudowania warto┼Ťciowego zasi─Ögu strony internetowej, na kt├│ry sk┼éadaj─ů si─Ö interakcje zaanga┼╝owanych klient├│w. Dobry content marketing sprawi, ┼╝e klienci nie tylko wybior─ů Tw├│j produkt, ale b─Öd─ů m├│wi─ç o Twojej marce.

PERSONY I DOPASOWANY CONTENT MARKETING

Jednym ze sposob├│w na stworzenie content marketingu dopasowanego do grupy docelowej jest ustalenie person. Jest to archetyp u┼╝ytkownika, na kt├│ry sk┼éada si─Ö zestaw specyficznych dla niego cech, potrzeb, zainteresowa┼ä i warto┼Ťci. Persona budowana jest na bazie danych demograficznych grypy docelowej, jakie posiadamy. Buduj─ůc person─Ö, warto znale┼║─ç odpowied┼║ na kilka pyta┼ä. To usprawni nasze dzia┼éania i sprawi, ┼╝e content marketing b─Ödzie skuteczniejszy.

Stworzenie persony pozwala lepiej okre┼Ťli─ç potrzeby grupy docelowej i unikn─ů─ç cz─Östej pu┼éapki, na jak─ů mo┼╝na natrafi─ç przy tworzeniu tre┼Ťci. Content marketing powinien przede wszystkim trafia─ç w gusta i potrzeby naszych odbiorc├│w, a nie tylko nas samych.

Budujemy person─Ö dla wydajniejszego marketingu

odbiorca

Kim jest odbiorca?

Zastan├│wmy si─Ö jaka jest jego historia, sk─ůd pochodzi, czym zajmuje si─Ö na co dzie┼ä i jakie ma pasje? Pomy┼Ťlmy o odbiorcy, jak o znajomym, kt├│rego chcemy lepiej pozna─ç

odbiorca

Jakie ma potrzeby?

Obs┼éugujemy kampanie naszych klient├│w w niemal ka┼╝dym mie┼Ťcie: ┼ü├│d┼║, Warszawa, Krak├│w, Pozna┼ä, Katowice, Wroc┼éaw.

odbiorca

Sk─ůd wynika zainteresowanie?

Posiadamy elastyczne i jasne warunki współpracy. Systematycznie raportujemy nasze działania.

odbiorca

Jakie jest UVP Twojej oferty?

Pomagamy w tworzeniu strategii marketingowych, prowadzimy praktyczne szkolenia.

Stworzenie persony pozwala lepiej okre┼Ťli─ç potrzeby grupy docelowej i unikn─ů─ç cz─Östej pu┼éapki, na jak─ů mo┼╝na natrafi─ç przy tworzeniu tre┼Ťci.
Content marketing powinien przede wszystkim trafia─ç w gusta i potrzeby naszych odbiorc├│w, a nie tylko nas samych.

JAK CZYTAMY CONTENT NA STRONIE INTERNETOWEJ?

Przed tw├│rc─ů content marketingu stoi wiele wyzwa┼ä. Nie wystarczy, ┼╝e przygotuje on tre┼Ť─ç dopasowan─ů do grupy docelowej, kt├│ra zawiera odpowiednie s┼éowa kluczowe.

Wa┼╝ne jest by zda─ç sobie spraw─Ö z tego, jak u┼╝ytkownicy czytaj─ů tre┼Ťci znalezione w internecie. Od kilku lat marketing kieruje si─Ö zasad─ů „content is a king”. W zwi─ůzku z tym nie tylko my tworzymy tre┼Ť─ç, ale tak┼╝e nasza konkurencja i wiele innych u┼╝ytkownik├│w. To sprawia, ┼╝e u┼╝ytkownicy bywaj─ů nieco przyt┼éoczeni ilo┼Ťci─ů informacji, jaka do nich trafia ka┼╝dego dnia.

Szum informacyjny z jakim czytelnicy maj─ů do czynienia podczas przegl─ůdania stron internetowy wp┼éywa na ich percepcj─Ö i spos├│b czytania. Staj─ů si─Ö niecierpliwi, skanuj─ů tekst, oceniaj─ů content na podstawie nag┼é├│wk├│w. Dlatego tak wa┼╝ne jest, by zawalczy─ç o ich zaanga┼╝owanie, tak by zostali na stronie d┼éu┼╝ej.

CZYM JEST STORYTELLING?

W og├│lnym uj─Öciu storytelling to poj─Öcie zaczerpni─Öte z j─Özyka angielskiego, oznaczaj─ůce czynno┼Ť─ç opowiadania. W odniesieniu do marketingu jest to taki spos├│b skonstruowania tekstu, by promocj─Ö danego produktu czy us┼éug zanurzy─ç w narracji. Dlaczego akurat opowie┼Ť─ç? Jest to jedna z naturalniejszych form wypowiedzi. Opowie┼Ťci towarzysz─ů nam w zasadzie od zawsze ÔÇô od wiek├│w s─ů no┼Ťnikiem, dzi─Öki kt├│remu mo┼╝liwe jest przekazywanie kolejnym pokoleniom poda┼ä, historii, regu┼é religii czy tradycji. Opowiadania to nasz naturalny spos├│b przechowywania informacji w pami─Öci. Rzadko pami─Ötamy pojedyncze fakty z przesz┼éo┼Ťci, jednak zatopione w fascynuj─ůcym opowiadaniu mog─ů pozosta─ç we wspomnieniach przez bardzo d┼éugi czas. Specjali┼Ťci od marketingu zdaj─ů sobie spraw─Ö z pot─Ögi opowiadania, dlatego te┼╝ storytelling jest tak cz─Östo u┼╝ywan─ů metod─ů tworzenia contentu.

JAK DZIAŁA STORYTELLING NA CZYTELNIKA?

Ile razy zdarzy┼éo Wam si─Ö ogl─ůda─ç film, czyta─ç ksi─ů┼╝k─Ö, w kt├│rej akcja by┼éa przewidywalna, ale jednocze┼Ťnie wci─ůgaj─ůca? To w┼éa┼Ťnie jest cecha historii zbudowanej na mechanizmie opowie┼Ťci. Historia oparta jest o pewne sta┼ée elementy, doskonale znane czytelnikowi (np. g┼é├│wny bohater, kt├│ry musi stawi─ç czo┼éo swojemu arcywrogowi i osi─ůgn─ů─ç dany cel, mimo r├│┼╝nych przyg├│d) oraz elementy, kt├│rych si─Ö nie spodziewamy i kt├│re stanowi─ů dla nas zaskoczenie ÔÇô kt├│rego oczekujemy od opowie┼Ťci. Content marketing skonstruowany zgodnie z t─ů metod─ů powinien posiada─ç konstrukcj─Ö podobn─ů do klasycznych opowie┼Ťci, czyli: wst─Öp, rozwini─Öcie, zako┼äczenie.

EMOCJE W CONTENT MARKETINGU

Najcz─Ö┼Ťciej chc─ůc opowiedzie─ç o nowym produkcie, wymieniamy imponuj─ůce informacje techniczne, osi─ůgi, rozwi─ůzania technologiczne. Wydawa─ç si─Ö mo┼╝e, ┼╝e w┼éa┼Ťnie przekazuj─ůc suche fakty na temat produktu osi─ůgniemy najlepszy efekt i zachwycimy potencjalnego klienta. Tymczasem przyt┼éoczony cyframi i suchymi danymi mo┼╝e porzuci─ç Wasz─ů ofert─Ö, na rzecz konkurencyjnej ÔÇô czasami nawet gorszej jako┼Ťci. Jak to mo┼╝liwe? Prawdopodobnie konkurencyjny produkt zosta┼é lepiej ÔÇ×opowiedzianyÔÇŁ. Daj szans─Ö swoim produktom i pozw├│l nam o nich opowiedzie─ç. Nie wystarczy wymieni─ç, jakie materia┼éy zosta┼éy u┼╝yte do wykonania g├│rskich but├│w, lepiej opowiedzie─ç o tym, na jakie niezwyk┼ée szczyty wejdzie klient dzi─Öki nim, mimo przeciwno┼Ťci losu. Storytelling u┼Ťwiadamia, ┼╝e nie mo┼╝emy ba─ç si─Ö operowania emocjami w marketingu. Wr─Öcz przeciwnie ÔÇô pozwalaj─ů one lepiej zwi─ůza─ç si─Ö konsumentowi z dan─ů mark─ů i zosta─ç jej lojalnym klientem. Tacy klienci s─ů na wag─Ö z┼éota ÔÇô ch─Ötnie dziel─ů si─Ö tre┼Ťciami (dystrybucja contentu), a tak┼╝e zostaj─ů nieoficjalnymi ambasadorami marki. A to wszystko dzi─Öki content marketingowi.

CONTENT MARKETING W SKLEPIE INTERNETOWYM

Marketing tre┼Ťci wa┼╝ny jest nie tylko w przypadku stron ofertowych, czy witrynach typu landing page, promuj─ůcych okre┼Ťlony produkt lub kolekcj─Ö.

R├│wnie┼╝ w┼éa┼Ťciciele sklep├│w internetowych powinni pami─Öta─ç o zgromadzeniu warto┼Ťciowego content marketingu, b─Öd─ůcego realnym wsparciem w budowaniu widoczno┼Ťci sklepu on-line. Content marketing przygotowany dla e-commerce nie powinien ogranicza─ç si─Ö do tre┼Ťci zawieraj─ůcych s┼éowa kluczowe. Trzeba mie─ç na uwadze to, ┼╝e sklep internetowy funkcjonuje na tych samych zasadach co stacjonarny ÔÇô tylko w innej przestrzeni.

Zar├│wno klient dokonuj─ůcy zakup├│w w sklepie stacjonarnym, jak i ten przegl─ůdaj─ůcy ofert─Ö sklepu internetowego, nie lubi by─ç pozostawiony sam sobie. Mo┼╝liwo┼Ť─ç rozmowy ze sprzedawc─ů daje poczucie bezpiecze┼ästwa i zwi─Öksza zaufanie wobec sklepu ÔÇô a to pozytywnie wp┼éywa na relacje na linii klient-firma. W sklepie on-line content marketing zast─Öpuje rozmow─Ö ze sprzedawc─ů, kt├│ry udziela informacji konsumentowi.

JAK TWORZY─ć MARKETING TRE┼ÜCI DO SKLEPU ON-LINE?

Wbrew pozorom prowadzenie sklepu internetowego wymaga sporego nak┼éadu pracy zwi─ůzanej z przygotowaniem content marketingu. Przyjazna i intuicyjna konstrukcja sklepu, optymalizacja techniczna witryny i wysokiej jako┼Ťci zdj─Öcia produkt├│w s─ů bardzo wa┼╝ne, jednak uzupe┼énienie tekst├│w o warto┼Ťciowy content marketing sprawi, ┼╝e nasz sklep internetowy b─Ödzie „kompletny”. Zatem jakie tre┼Ťci powinny znale┼║─ç si─Ö w sklepie internetowym, by docenili to u┼╝ytkownicy i uzyska─ç lepsz─ů pozycj─Ö w wynikach wyszukiwania?

Content marketing w e-commerce wyst─Öpuje jako:

  • opisy kategorii
  • opisy produkt├│w
  • blog ekspercki

1

Tworzenie contentu dla sklepu internetowego powinno przebiega─ç wed┼éug zasady od og├│┼éu do szczeg├│┼éu. W tym przypadku oznacza to, ┼╝e w pierwszej kolejno┼Ťci warto po┼Ťwi─Öci─ç czas tworzeniu opis├│w g┼é├│wnych kategorii, nast─Öpnie podkategorii, a na samym ko┼äcu opis├│w produkt├│w.

2

Opisy kategorii powinny w spos├│b wyczerpuj─ůcy omawia─ç dany temat. Zatem w zale┼╝no┼Ťci od bran┼╝y i rodzaju produkt├│w tre┼Ťci opis├│w kategorii mog─ů mie─ç r├│┼╝n─ů d┼éugo┼Ť─ç. Tworz─ůc content warto pami─Öta─ç o s┼éowach kluczowych, nag┼é├│wkach, meta description, odpowiednich tytu┼éach dla stron, a tak┼╝e o linkach do innych kategorii. Te elementy pomog─ů potencjalnemu klientowi trafi─ç do Twojego sklepu, a nast─Öpnie sprawnie si─Ö po nim porusza─ç.

3

Bardzo wa┼╝nym elementem marketingu tre┼Ťci w e-commerce s─ů opisy produkt├│w. Warto po┼Ťwi─Öci─ç im nieco czasu ÔÇô opisy produkt├│w w sklepie internetowym pomagaj─ů klientowi podj─ů─ç decyzj─Ö zakupow─ů. To bardzo wa┼╝ny element contentu w sklepie internetowym, poniewa┼╝ w pewnym sensie zast─Öpuje mo┼╝liwo┼Ť─ç bezpo┼Ťredniego obejrzenia i oceny produktu. To doskona┼éa okazja, by m├│c przekona─ç klienta o zaletach produktu i korzy┼Ťciach wynikaj─ůcych z jego posiadania.

BLOG, CZYLI SPOS├ôB NA DZIELENIE SI─ś CONTENTEM?

Wiemy, ┼╝e ka┼╝da bran┼╝a, ka┼╝dy zaw├│d kryje niezwyk┼ée historie i fascynuj─ůce informacje, kt├│re czytelnicy ch─Ötnie poznaj─ů.

Nie b├│jmy si─Ö dzielenia si─Ö wiedz─ů – to, ┼╝e opowiemy o technikach produkcji nie sprawi, ┼╝e klienci zrezygnuj─ů z naszej oferty i sami wykonaj─ů produkt czy us┼éug─Ö. Prowadzenie bloga to doskona┼éy spos├│b na wzmocnienie pozycji eksperta na rynku i zwi─Ökszenie zaufania. Content marketing na blogu jest tak┼╝e ┼║r├│d┼éem warto┼Ťciowego ruchu.

Artyku┼éy na blogu powinny zawiera─ç s┼éowa kluczowe, dzi─Öki kt├│rym staniemy si─Ö bardziej widoczni w Google. Pami─Ötajmy jednak, ┼╝e blog tworzony jest przede wszystkim z my┼Ťl─ů o u┼╝ytkownikach. Dlatego teksty na blogu powinien porusza─ç tematy, o kt├│rych u┼╝ytkownicy ch─Ötnie przeczytaj─ů i kt├│rych b─Öd─ů szuka─ç w sieci.