Jak zadbać o rozpoznawalność i pozytywny wizerunek firmy?
Monitorujemy wypowiedzi, rekomendujemy działania.

SEO PRSEO PR

Chcesz, aby Twoja firma była bardziej widoczna w internecie i żeby trafiało do niej więcej klientów?
Postaw na działania, których celem jest poprawienie wizerunku marki przy jednoczesnym budowaniu widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Pamiętaj o tym, że im lepszy wizerunek firmy, tym większe zaufanie klientów! Zdobądź pozytywne opinie o swojej firmie w sieci! To najlepsza forma reklamy Twojej marki.

Pozytywne opinie o firmie
najskuteczniejszą formą
reklamy – jak je zdobyć?

Większość osób przed dokonaniem zakupu czy nawiązaniem współpracy biznesowej, szuka w wyszukiwarce Google informacji o firmie, osobie lub produkcie. Nazwa SEO PR może brzmieć dość skomplikowanie, łączy ze sobą dwa elementy – SEO i PR. SEO, czyli Search Engine Optimalization oraz PR, czyli Public Relations. SEO PR to działania, które pozwalają wykreować pozytywny wizerunek Twojej marki w sieci przy jednoczesnym budowaniu widoczności strony www. Dzięki tworzonym pozytywnym wpisom w sieci, informacje, które znajdą się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania będą pozytywne i postawią Twoją firmę w dobrym świetle.

Czym dokładnie zajmuje się SEO PR?

  • Pozycjonowaniem publikowanych treści o twojej marce w sieci
  • Tworzeniem kanałów, optymalizacją SEO oraz konsultacjami w zakresie social mediów
  • Działaniami w zakresie marketingu szeptanego m.in.: dodawaniem bezpiecznych i realnych opinii w Google, tworzeniem recenzji na Facebooku, rozgłosem na forach czy blogach internetowych
  • Monitoringiem wypowiedzi w internecie na frazy związane z nazwą firmy

Wiemy, że Klienci chętniej wystawiają złą opinię niż tę pozytywną. Często jest ona krzywdząca lub niezgodna z prawdą, a dziś opinie mają naprawdę duże znaczenie.

Gdzie możesz znaleźć opinie o swojej firmie?

  • W mediach społecznościowych, np. na Facebooku
  • Na forach internetowych
  • W wizytówce Google
  • Na stronach przeznaczonych do wystawiania opinii jak Opineo
  • W porównywarkach cen
  • Na blogach internetowych
  • Na stronach, gdzie dostępne są Twoje oferty, np. Groupon, Booking.com, ZnanyLekarz lub w Twoim własnym e-sklepie

Dla kogo SEO PR jest dobrym rozwiązaniem? Dla każdego, kto chce być obecny w sieci! Klient chętniej kupi produkt w sklepie z pozytywnymi opiniami, ale też wybierze ten hotel, w którym byli zadowoleni klienci, odwiedzi tę restaurację, która ma więcej gwiazdek w Google czy umówi się na wizytę u lekarza, fryzjera czy kosmetyczki, której wystawiono dobre recenzje.

Jakie są zalety SEO PR?

1

Pozytywny wizerunek marki w internecie

2

Wzrost zaufania u potencjalnych klientów

3

Lepsza rozpoznawalność marki

4

Większy rozgłos w internecie

Skorzystaj z naszej pomocy i połącz budowanie widoczności strony z kreowaniem pozytywnego wizerunku firmy w sieci! To pełne wyczucia działania, które polegają na skutecznej, a zarazem nienachalnej promocji Twojej marki w internecie.