

Za nami kolejna drobna aktualizacja Google Ads. Tym razem zmiana polega na wprowadzeniu nowej opcji umożliwiającej łączenie danych firmy z […]
Google zaprezentowało najnowszą wersję swojego edytora reklam. Google Ads Editor 2.7 wprowadza szereg udogodnień w zakresie tworzenia i optymalizowania kampanii. […]
Reklama PPC (Pay-per-click) to obecnie główne narzędzie w rękach zarówno dużych firm, jak i dopiero zaczynających swoją karierę przedsiębiorców. Ze […]
Google postanawia uruchomić nową sieć reklamową w obrębie Google Ads – Google TV. Reklamy w telewizji Google dostępne są obecnie […]
Google ogłosiło właśnie wprowadzenie nowej funkcjonalności do swojego systemu reklamowego. Mowa o rekomendacjach marek (Brand Recommendations), czyli nowych, spersonalizowanych sugestii […]
Tworzenie niestandardowych wymiarów w Google Analytics 4 to jedna z nowszych funkcji zaimplementowanych przez Google, która umożliwia efektywniejsze zbieranie danych. […]
Google wprowadza nową funkcję do kampanii wideo, która ma na celu automatyczne tworzenie różnych formatów wideo w reklamach. Najnowsza aktualizacja […]
Sprzedaż produktów w sieci nieodłącznie kojarzy się z wymogiem prowadzenia strony internetowej Teraz jednak może się to zmienić. Wszystko za […]
Kampanie reklamowe w Google Ads to nie tylko motor napędowy wielu działalności, ale nierzadko warunek konieczny do tego, aby w […]
Google Display Network (GDN) to sieć reklamowa Google obejmująca miliony stron internetowych, aplikacji i platform, na których wyświetlane są reklamy graficzne, […]
CPA (Cost Per Action) to model rozliczania reklamy internetowej, w którym reklamodawca płaci za konkretną akcję wykonaną przez użytkownika, taką jak […]
Aby włączyć powiadomienia o urodzinach na Facebooku, najpierw zaloguj się na swoje konto przez przeglądarkę lub aplikację mobilną. Następnie przejdź […]
Facebook to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, który umożliwia użytkownikom wymianę informacji, zdjęć i filmów. Dodawanie zdjęć na […]
Czym powinna cechować się dobrze zaprojektowana ścieżka zakupowa klienta? Jakie działania podjąć, żeby poprawić wyniki sprzedaży w sklepie on-line?
Dowiedz się, dlaczego tak istotne są w sprzedaży online momenty sprzedażowe i jak je dobrze wykorzystać. Sprawdź kalendarz marketingowca!
Mity o Google Ads i reklamach PPC to błędne przekonania, które często prowadzą do nieprawidłowego rozumienia działania płatnych kampanii reklamowych. […]
Remarketing i retargeting to strategie marketingowe mające na celu ponowne dotarcie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę internetową, ale nie […]
Remarketing to strategia marketingowa, która pozwala na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę internetową, ale nie dokonali zakupu […]
Wykorzystaj siłę Internetu i dotrzyj ze swoimi produktami do 98% użytkowników w Polsce. Posiadając sklep internetowy, możesz za pomocą kampanii […]
CPC, czyli Cost Per Click (koszt za kliknięcie), to jeden z najpopularniejszych modeli rozliczeń w reklamie internetowej. W modelu CPC […]
Kampania DSA (Dynamic Search Ads) w Google Ads to zaawansowane narzędzie reklamowe, które umożliwia automatyczne generowanie reklam na podstawie treści […]
CPM (Cost Per Mille) to model rozliczeniowy w reklamie internetowej, w którym reklamodawca płaci za 1000 wyświetleń reklamy. „Mille” oznacza po łacinie […]
Cost Per Engagement (CPE) to model rozliczeniowy w reklamie internetowej, w którym reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy użytkownik wejdzie w interakcję z […]
Jeżeli samodzielnie prowadzisz kampanię Google Ads sprawdź czy nie popełniasz najczęstszych błędów z którymi mamy do czynienia podczas audytu i […]