Jeśli chcesz, aby reklamy displayowe (banerowe) Twojej firmy wyświetlały się na znanych portalach – takich jak: Onet.pl, Gazeta.pl czy Wp.pl – należy przygotować odpowiednie formaty reklam, które są przez nie obsługiwane, dlatego przedstawiamy krótki przewodnik jakie rozmiary reklam graficznych są ok!
Możesz stworzyć różne rozmiary reklam, wykorzystując darmowe narzędzia do tworzenia grafik lub zamówić je u grafika. Wygląd banerów, jak również ich spójność z identyfikacją wizualną twojej marki ma duże znaczenie – dobra reklama graficzna zapada w pamięć Klienta na dłużej. Dlatego, by odpowiednio oddziaływała, warto zainwestować zarówno swój czas, jak i pieniądze.
Komputer: najpopularniejsze rozmiary reklam
Oto wymiary grafik najczęściej obsługiwanych zarówno przez duże serwisy www, jak i małe blogi:
- 980 x 120 px
- 750 x 200 px
- 750 x 300 px
- 728 x 90 px
- 468 x 60 px
- 300 x 600 px
- 300 x 250 px
- 336 x 280 px
- 160 x 600 px
- 250 x 250 px
- 120 x 600 px
- 200 x 200 px
Urządzenia mobilne – najpopularniejsze rozmiary reklam
Poniżej znajdziesz najpopularniejsze wymiary reklam graficznych, które wyświetlają się na urządzeniach mobilnych:
- 320 x 100 px
- 300 x 250 px
- 250 x 250 px
- 200 x 200 px
- 320 x 50 px
Reklama na Gazeta.pl, Wp.pl, Onet.pl – obsługiwane formaty
Reklama graficzna umieszczona na najpopularniejszych portalach o ogromnym zasięgu powoli Ci na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie nowych Klientów. Dlatego powinna być dopracowana graficznie i współgrać z identyfikacją wizualną Twojej firmy. W taki sposób reklama graficzna stanie się elementem kampanii brandingowej – budującej wizerunek firmy.
Reklama banerowa, inaczej zwana reklamą displayową, świetnie sprawdza się w przypadku kampanii wizerunkowej i gdy chcemy wystartować z kampanią remarketingową.
Jeżeli chcesz, aby Twoje reklamy wyświetlały się na portalach, na których przebywają Twoi klienci zapraszamy do kontaktu. Stworzymy dopasowaną do charakteru Twojej firmy kampanię brandingową, która pozwoli stworzyć wizerunek silnej marki i pozyskać nowych, lojalnych klientów.