366 artykułów

Marketing

Marketing

czym jest co-branding

Czym jest Co-branding?

Co-branding to strategiczne partnerstwo pomiędzy dwoma lub więcej markami, które łączą swoje siły w celu stworzenia nowego produktu, usługi lub […]

Co to jest Disavow?

Disavow (odrzucenie) to termin używany w kontekście optymalizacji wyszukiwarek internetowych (SEO) i odnosi się do procesu informowania wyszukiwarek, takich jak […]

Context marketing

Czym jest Context Marketing?

Context marketing, czyli marketing kontekstowy, to podejście w marketingu, które koncentruje się na dostarczaniu odpowiednich treści i ofert w odpowiednim […]

Co to jest CPM?

CPM (Cost Per Mille) to jeden z najpopularniejszych modeli rozliczeniowych stosowanych w marketingu internetowym. Skrót „CPM” pochodzi z języka łacińskiego, […]

Content gap

Co to jest Content Gap?

Content gap, czyli luka w treści, to pojęcie stosowane w marketingu cyfrowym, SEO oraz w zarządzaniu treścią internetową, które odnosi […]

Czym jest Domain Rating?

Domain Rating (DR) to wskaźnik opracowany przez Ahrefs, który ocenia autorytet i jakość profilu linków zwrotnych domeny. Jest to kluczowy […]

Click bait

Co to jest clickbait?

Definicja Clickbait Clickbait to termin używany do opisania treści internetowych zaprojektowanych w taki sposób, aby przyciągać uwagę i skłaniać użytkowników […]

cloaking. seo

Czym jest cloaking w SEO?

Cloaking, znane również jako ukrywanie treści, to technika stosowana w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO), polegająca na prezentowaniu innej […]

analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji – jak zebrać niezbędne dane do tworzenia strategii marketingowej i opracowania planu reklamowego? Jak wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!