
ROAS: Jak Zwiększyć Zwrot z Inwestycji?
ROAS, czyli Return on Advertising Spend, to kluczowy wskaźnik efektywności kampanii reklamowych, który mierzy zwrot z inwestycji w reklamę. Jest […]
ROAS, czyli Return on Advertising Spend, to kluczowy wskaźnik efektywności kampanii reklamowych, który mierzy zwrot z inwestycji w reklamę. Jest […]
Marketing referencyjny, znany również jako marketing szeptany, to strategia promocyjna polegająca na wykorzystaniu rekomendacji zadowolonych klientów do pozyskiwania nowych. W […]
Agencja interaktywna to nowoczesna firma specjalizująca się w tworzeniu i realizacji projektów w przestrzeni cyfrowej. Jej głównym celem jest wspieranie […]
Keyword density, czyli gęstość słów kluczowych, to pojęcie związane z optymalizacją treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO). Odnosi się do […]
Domain Authority (DA) to metryka opracowana przez Moz, która mierzy autorytet domeny i jej potencjalną zdolność do osiągania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. […]
Co-branding to strategia marketingowa polegająca na współpracy dwóch lub więcej marek w celu stworzenia wspólnego produktu, usługi lub kampanii reklamowej. Celem […]
Od drugiej połowy 2023 r. Google stopniowo odchodzi od linkowania. Pierwsze zapowiedzi tego procesu pojawiły się już dwa lata temu. […]
Właściwie od wczesnych początków Search Engine podstrony kontaktowe były jednymi z najważniejszych elementów stron internetowych. To właśnie tam znajdują się […]
Content marketing naprawdę zmienił się w 2023 r. w sposób bezprecedensowy, co zawdzięczamy przede wszystkim publikacji ChatGPT. W tym artykule […]
Agencja SEO Katowice oferuje szeroki zakres usług związanych z optymalizacją stron internetowych i pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, pomagając firmom zwiększyć ich […]
Istnieje niewiele kryteriów rankingowych, co do których panuje powszechny konsensus, że mają one znaczenie dla pozycjonowania strony w wyszukiwarce. Teraz […]
Wyświetlanie na stronie różnych treści w zależności od tego, kto ją odwiedza, od zawsze było ciekawym zagadnieniem związanym z SEO. […]
Marcowa aktualizacja Core Update, połączona z Helpful Content, była największą tego typu aktualizacją od wielu miesięcy. A dokładniej: nie była, […]
Chociaż minęło już ponad pół roku, wrześniowa aktualizacja Helpful Content wciąż daje się we znaki – i to nie zawsze […]
Skuteczne kampanie PPC to kampanie odpowiednio zharmonizowane. Efektywność nie zależy tylko od bazowych czynników, optymalizacji kampanii, stron docelowych itd. Coraz […]
Analizujemy nadzwyczajną sytuację związaną z obecną pandemią. Czy koronawirus wpływa lub wpłynie na SEO? Czy warto dalej prowadzić działania online?
Content Gap to luka w treściach, czyli brakujące lub niewystarczająco rozwinięte tematy na stronie internetowej w porównaniu do konkurencji. Oznacza to, […]
Jednym z głównych elementów strategii SEO jest wewnętrzne linkowanie. Pomaga ono Googlebotom w indeksowaniu poszczególnych podstron, ułatwia także poruszanie się […]
Pozycjonowanie strony internetowej w Gdańsku to skuteczna strategia marketingowa, która pozwala firmom zwiększyć widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania Google. Dzięki […]
Dowiedz się, czym są dane strukturalne i jakie korzyści przynosi wdrożenie danych uporządkowanych na stronie www. Poznaj wytyczne Google dotyczące danych strukturalnych.
Analiza konkurencji – jak zebrać niezbędne dane do tworzenia strategii marketingowej i opracowania planu reklamowego? Jak wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!
Filtry wyszukiwania pozwalają zawęzić wyszukiwanie do konkretnego rodzaju wyników, np. wiadomości, grafiki czy materiałów wideo. Wprowadzanie nowych filtrów zawsze w […]
W tle przebiegającej aktualizacji Core Update Google dokonuje większych zmian w kryteriach oceny stron. Mowa o Search Quality Raters Guidelines […]
W ostatnich dniach widzimy coraz więcej efektów wprowadzanej aktualizacji Core Update. Według najnowszych szacunków Google mogło pozbyć się z sieci […]
Fraza „to zależy” stała się jednym z najczęściej używanych zwrotów w świecie SEO. Specjaliści ds. pozycjonowania używają jej tak często, […]
Backlink to link zwrotny prowadzący z jednej strony internetowej do innej. W SEO (Search Engine Optimization) backlinki pełnią kluczową rolę, ponieważ […]
Ambush marketing to strategia marketingowa, w której marka wykorzystuje popularne wydarzenie lub kampanię promocyjną innej firmy do zwiększenia swojej widoczności, bez oficjalnego […]
Afiliacja, czyli marketing afiliacyjny, to model współpracy, w którym reklamodawca wynagradza partnerów (afiliantów) za generowanie określonych działań, takich jak sprzedaż, […]
Jeżeli samodzielnie prowadzisz kampanię Google Ads sprawdź czy nie popełniasz najczęstszych błędów z którymi mamy do czynienia podczas audytu i […]
Promowanie stron w wyszukiwarkach, zwłaszcza w Google, stało się nieodłącznym elementem strategii marketingowych dla wielu firm. Obecnie w internetowym świecie […]
SEO (Search Engine Optimization) od lat jest kluczowym elementem marketingu internetowego, ale co jakiś czas pojawiają się głosy twierdzące, że […]
Google zaczyna działać! Masowe nakładanie kar i usuwanie stron z indeksu Na dniach informowaliśmy o nowej aktualizacji Google typu Core […]
Pierwsza ogromna aktualizacja algorytmów w tym roku: Google March Core Update 2024 Doczekaliśmy się. Google wypuszcza ogromną aktualizację, której rozmiary […]
Funkcje snippetów miały ułatwić użytkownikom korzystanie z wyszukiwarki. Kolejne dodatki, od karuzel po wyniki z wielu źródeł, unaoczniają prawie przestępcze […]
Każde przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać, powinno zdobywać jak najwięcej informacji o swojej branży, pozycji strategicznej oraz działaniach konkurencji. Odpowiedni […]
Agencje marketingowe odgrywają ważną rolę we wspieraniu firm w promocji ich produktów i usług. Wśród różnych typów agencji marketingowych często […]
Pozycjonowanie Częstochowa to strategia SEO (Search Engine Optimization) mająca na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google dla […]
Mniejsze strony muszą włożyć znacznie więcej wysiłku w proces pozycjonowania, a i tak zwykle nie mają większych szans na uzyskanie […]
Coraz częściej topowe, organiczne wyniki wyszukiwania zawierają strony z hurtowo generowanym contentem A.I. Treści publikowane jako premium, pisane przez człowieka, […]
Pozycjonowanie Lublin to proces optymalizacji strony internetowej, który ma na celu zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google dla użytkowników […]
Szukając pomysłu, by dorobić do pensji lub zamienić etat na własny biznes, często najbardziej oczywistym rozwiązaniem jest handel. Odkąd sprzedaż […]
Agencja SEO w Częstochowie to firma zajmująca się optymalizacją stron internetowych, poprawą widoczności w wynikach wyszukiwania i prowadzeniem skutecznych kampanii […]
Aby włączyć powiadomienia o urodzinach na Facebooku, najpierw zaloguj się na swoje konto przez przeglądarkę lub aplikację mobilną. Następnie przejdź […]
Agencja SEO Aleksandrów Łódzki zajmuje się optymalizacją stron internetowych i pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, aby zwiększyć widoczność lokalnych przedsiębiorstw i pomóc […]
Facebook to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, który umożliwia użytkownikom wymianę informacji, zdjęć i filmów. Dodawanie zdjęć na […]
Agencja SEO Zgierz to firma zajmująca się optymalizacją stron internetowych i pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, aby zwiększyć widoczność lokalnych przedsiębiorstw i […]
DR (Domain Rating) to metryka opracowana przez Ahrefs, która ocenia siłę profilu linków zwrotnych domeny na skali od 0 do 100. […]
Pozycjonowanie Łódź to proces optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google dla użytkowników z Łodzi i […]
Jednym z ważnych wskaźników, który pomaga ocenić skuteczność i trafność treści, jest Content Relevance Score (CRS). W tym artykule przyjrzymy […]
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów oraz usług za pośrednictwem internetu. Ten model biznesowy zrewolucjonizował sposób, […]
Poznaj fakty, mity o rankingu Google, dowiedz się, jakie czynniki rankingowe wzbudzają dyskusję wśród specjalistów SEO – zobacz naszą infografikę!
Ponad 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie, nowa wyszukiwarka pokolenia Z, jedna z najczęściej pobieranych aplikacji – TikTok nie tylko idzie […]
Firma PayU informuje, że w 2022 roku z systemu płatności odroczonych BNPL skorzystało aż 23 proc. kupujących w sieci1, a […]
Ambient marketing to kreatywna strategia marketingowa, która polega na wykorzystaniu nietypowych przestrzeni i nieoczywistych form reklamy, aby zaskoczyć i zaangażować odbiorców. […]
Atrybucja konwersji to metoda przypisywania wartości różnym punktom styku użytkownika z marką w procesie zakupowym. Pozwala określić, które kanały marketingowe i […]
ABM (Account-Based Marketing) to strategia marketingowa B2B, w której firmy koncentrują się na kluczowych klientach (accountach) zamiast na szerokiej grupie odbiorców. […]
Pozycjonowanie stron internetowych to proces optymalizacji witryny w celu zwiększenia jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. […]
Pozycjonowanie Warszawa to strategia SEO, której celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google dla użytkowników poszukujących […]
Szukając w internecie materiałów na temat chińskiego sklepu Shein, łatwo znaleźć publikacje poświęcone (niskiej) jakości sprzedawanych w nim przedmiotów czy […]
Optymalizacja treści w ramach pozycjonowania powinna uwzględniać nie tylko rozbudowę contentu. Coraz większe znaczenie ma semantyczna optymalizacja treści związanej z […]