- Kategoria
- Copywriting
Copywriting
Najnowsze
Copywriting
Kanibalizacja Słów Kluczowych: Definicja, Przyczyny i Jak Jej Uniknąć
Kanibalizacja słów kluczowych to zjawisko, które występuje, gdy wiele podstron tej samej witryny konkuruje o te same lub podobne słowa […]
Artykuł sponsorowany -przykład w praktyce
Sposoby na odbarwienie włosów (przy usuwaniu farby) Sposoby na odbarwienie włosów (przy usuwaniu farby) Dekoloryzacja włosów to proces rozjaśniania w […]
Jak pisać i optymalizować teksty SEO?
Myślisz o trafieniu do większej lub nowej grupy odbiorców? Chciałbyś pojawić się na nowe słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania? Przeczytaj […]
Czym jest evergreen content marketing?
Content marketing polega na promowaniu firmy, strony internetowej, wydarzenia itd. za pomocą treści, między innymi tekstowych. Zalicza się do nich […]
Jak pisać tytuły artykułów? Kreatywny copywriting
Chwytliwy tytuł to jeden z elementów, dzięki którym niezaangażowani internauci stają się aktywnymi czytelnikami artykułów. Właściwie ułożone tytuły odpowiadają za […]
O czym pisać na blogu firmowym i osobistym?
Prowadzenie bloga na stronie firmowej to doskonały pomysł, podobnie jak posiadanie bloga osobistego, gdy jest się ekspertem-freelancerem. Pytanie tylko: o […]
Czy prowadzenie bloga firmowego wpływa na widoczność strony?
Dlaczego agencje SEO zalecają tworzenie artykułów z linkami do podstron oferty na stronie firmy? Sprawdź, jak blog wpływa na SEO.
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak stworzyć zoptymalizowaną kartę produktu?
Dowiedz się, jak przygotować porządne opisy produktów w e-commerce, jak powinna wyglądać dobrze zoptymalizowana karta produktu oraz jaką rolę pełnią h1.
Copywriting – postaw na skuteczne teksty. Sprawdź jak dopasować treści do SEO
Tworzenie tekstów na stronę internetową nie zawsze jest łatwe. Niektórym przychodzi to bez trudu, dla innych pisanie bywa męczarnią. Jednak […]
SEO copywriting poradnik i opinie FunkyMedia o tym, jak tworzyć skuteczne treści w sklepie internetowym
Sprawdź, jakich rad udzielają nasze specjalistki ds. copywritingu, które tworzą teksty do e-commerce. Poznaj nasz SEO copywriting – poradnik z opiniami!
Jak napisać artykuł na blog firmowy? Przykład + analiza
W ostatniej publikacji blogowej na przykładzie artykułu z branży kosmetycznej pokazaliśmy, na co zwrócić uwagę podczas tworzenia wpisu sponsorowanego na […]
Link building w praktyce: jak napisać artykuł sponsorowany?
Artykuł sponsorowany to jedno z podstawowych narzędzi link buildingu, czyli budowania profilu linków pozycjonowanej strony. Tego typu tekst zawiera co […]
Copywriting – sposób na duplicate content
Duplicate content to problem, z którym boryka się wielu właścicieli stron internetowych. Szczególnie narażoną grupą są posiadacze sklepów, w których […]
Co to jest thin content i jak sobie z nim poradzić?
Czym jest thin content i dlaczego szkodzi pozycjom strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Jak go rozpoznać i wykryć? W […]
Jak aktualizować stare treści na stronie?
Aktualizacja treści na stronie internetowej to sposób na poprawę pozycji w wyszukiwarce, czyli zwiększenie widoczności witryny. Nowe, zaktualizowane teksty, np. […]
Dlaczego warto aktualizować teksty na stronie internetowej?
Teza zawarta w tytule niniejszego artykułu zdradza, że na aktualizację treści na stronie internetowej warto się decydować. Kiedy i dlaczego […]
Jak napisać wstęp do artykułu? Lead w copywritingu
Lead, zwany także wstępem do artykułu czy zajawką, to krótki kawałek tekstu poprzedzający część właściwą. Jest o tyle ważny, że […]
Storytelling w marketingu – naturalna umiejętność tworzenia opowieści w reklamie
O storytellingu padło sporo słów w przestrzeni Internetu i w świecie poza wirtualnym. Snucie opowieści to dziś smakowity kąsek content marketingowy. […]
Co to jest Duplicate Content?
Duplicate content, czyli zduplikowana treść, to problem, który dotyka wielu stron internetowych i może negatywnie wpływać na ich pozycje w […]
Czym jest Context Marketing?
Context marketing, czyli marketing kontekstowy, to podejście w marketingu, które koncentruje się na dostarczaniu odpowiednich treści i ofert w odpowiednim […]
Co to jest Content Gap?
Content gap, czyli luka w treści, to pojęcie stosowane w marketingu cyfrowym, SEO oraz w zarządzaniu treścią internetową, które odnosi […]
Co to jest clickbait?
Definicja Clickbait Clickbait to termin używany do opisania treści internetowych zaprojektowanych w taki sposób, aby przyciągać uwagę i skłaniać użytkowników […]
Jak pisać dobre nagłówki w tekstach na stronę?
Jak pisać dobre nagłówki w tekstach na stronę? Dlaczego nagłówki są takie ważne? Dowiedz się, jak przyciągnąć uwagę użytkowników!
Opisy kategorii w sklepie internetowym – jak je pisać, dlaczego są ważne?
Opisy kategorii pomagają budować widoczność strony i pomagają zwiększać sprzedaż. Dowiedz się, jak pisać skuteczne opisy kategorii – i jak tego nie robić.
Sklep internetowy – o czym należy pamiętać prowadząc e-commerce
Masz sklep internetowy i chcesz więcej sprzedawać? Czy wiesz jak prowadzić e-sklep, by był widoczny w sieci i miał wielu Klientów? Sprawdź!
Sekcja FAQ – czy warto prowadzić ją w sklepie internetowym?
Jakie korzyści przynosi prowadzenie sekcji FAQ w sklepie internetowym? Zajrzyj na naszego bloga i dowiedz się, jak zoptymalizować FAQ pod kątem SEO!
Duplikacja treści w sklepie internetowym
Dlaczego duplikacja treści w sklepie internetowym może negatywnie wpływać na widoczność sklepu w Google? Jak uniknąć duplikacji? O czym warto pamiętać?
Call to action – jak zachęcić do działania?
W internecie rolę specjalisty ds. sprzedaży przejmują teksty. Dlatego w ofertach, artykułach i reklamach nie może zabraknąć call to action, czyli wezwania do konkretnego działania.
Dlaczego duplicate content szkodzi stronie www?
Dlaczego na stronie należy umieszczać unikalne teksty? Czym jest duplikacja? Jak sobie poradzić z powieloną treścią?
Co to jest Content Marketing?
Czym jest marketing treści? Dlaczego powinniśmy promować teksty? Co to jest content marketing? Jak stworzyć strategię content marketingową? Sprawdź!
SEO copywriting – jak pisać skuteczne teksty na stronę
Przygotowaliśmy dla Was krótki darmowy kurs „SEO copywiritng”. Wiemy, jak dużym problemem jest tworzenie dobrej jakości tekstów spełniających wytyczne Google, […]
Komunikacja marketingowa – content marketing – jak ważne jest słowo dla SEO Copywritera?
Nie od dziś w marketingu internetowym króluje content, czyli treść. Ma ona kluczowe znaczenie dla pozycji Waszej firmy w Internecie. […]
Share content – co to jest?
W czasach, gdy cyfrowa komunikacja, odgrywa kluczową rolę w życiu praktycznie każdego człowieka i gdzie treść króluje w każdym zakątku Internetu, pojęcie share content zaczyna coraz więcej zdobywać na znaczeniu. Jest to jednak termin mało znany i niezbyt często wykorzystywany, ale jest jednym z elementów działań marketingowych.
Storytelling biznesowy – przykład budowania wizerunku firmy
Opowiadanie, jak już wspominaliśmy, to nasza naturalna umiejętność, dzięki której kształtuje się nasza kultura i kształtujemy się my. Opowieści mają […]