34 artykuły

Copywriting

Najnowsze

Copywriting

Context marketing

Czym jest Context Marketing?

Context marketing, czyli marketing kontekstowy, to podejście w marketingu, które koncentruje się na dostarczaniu odpowiednich treści i ofert w odpowiednim […]

Content gap

Co to jest Content Gap?

Content gap, czyli luka w treści, to pojęcie stosowane w marketingu cyfrowym, SEO oraz w zarządzaniu treścią internetową, które odnosi […]

Click bait

Co to jest clickbait?

Definicja Clickbait Clickbait to termin używany do opisania treści internetowych zaprojektowanych w taki sposób, aby przyciągać uwagę i skłaniać użytkowników […]

Share content – co to jest?

W czasach, gdy cyfrowa komunikacja, odgrywa kluczową rolę w życiu praktycznie każdego człowieka i gdzie treść króluje w każdym zakątku Internetu, pojęcie share content zaczyna coraz więcej zdobywać na znaczeniu. Jest to jednak termin mało znany i niezbyt często wykorzystywany, ale jest jednym z elementów działań marketingowych.