

Black Friday to wielkie święto zakupów przypadające najczęściej na ostatni piątek listopada. Początkowo promocje były organizowane w Stanach Zjednoczonych, ale […]
Wybór odpowiedniej platformy to kluczowy krok przy zakładaniu sklepu online. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się prowadzić sklep internetowy na platformie […]
Aż 93% populacji Europy Zachodniej to użytkownicy internetu, a 78% – klienci e-commerce. Dla porównania aż 88% Polaków korzysta z […]
Już od wielu lat e-commerce przełamuje bariery geograficzne, otwierając świat jako rynek nie tylko dla dużych graczy. Obecnie handel transgraniczny […]
Z roku na rok rośnie zainteresowanie Polaków kupowaniem online, a pandemia COVID-19 jeszcze to przyśpieszyła. Jak dziś kupują Polacy? Czy […]
Średni współczynnik porzucenia koszyków w handlu detalicznym wynosi 70,19% – tak wynika z raportu Baymard Institute, duńskiej firmy badawczej skupiającej […]
Od lipca jasno jest, że dni klasycznego centrum dla sprzedawców w Google, Merchant Center, są policzone. Wiemy już, że migracja […]
Silna obecność cyfrowa, ukierunkowane reklamy i spersonalizowana obsługa klienta to główne składniki przepisu na sprzedażowy sukces. Aby skutecznie odnaleźć się […]
Rynek automatów pocztowych w Polsce w ciągu kilku ostatnich lat rozkwitł. W marcu 2024 roku według zgromadzonych przez serwis cashless.pl […]
Droga od zaplanowania i zrealizowania kampanii reklamowej do pozyskania klienta jest długa, wyboista i przede wszystkim kosztowna. Remarketing w stosunku […]
14 czerwca Google poinformowało o wprowadzeniu nowych modyfikacje w obrębie modułu Merchant Center. Sprzedawcy mają mieć teraz nową możliwość automatycznego […]
Blogosfera zmieniła postrzeganie komunikacji z klientem i podejście do działań marketingowych. Rozwijająca się od lat sfera blogów, czyli początkowo internetowych […]
Robiąc zakupy w sieci często trafiamy na strony sklepów internetowych, których oferta skierowana jest do przedstawicieli konkretnych branż, np. mechaników, […]
Obecnie rynek e-commerce w Polsce osiągnął wartość 109 mld złotych. W 2018 roku wartość rynku e-commerce wynosiła 48 mld złotych, […]
W dzisiejszych czasach, kiedy technologia i internet odgrywają kluczową rolę w codziennym życiu, coraz więcej przedsiębiorców zastanawia się nad założeniem […]
W ostatnich miesiącach wiele sklepów boryka się z problemem spadającej sprzedaży, co stanowi poważne wyzwanie dla właścicieli i menedżerów. Przyczyny […]
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów oraz usług za pośrednictwem internetu. Ten model biznesowy zrewolucjonizował sposób, […]
Odsetek polskich internautów kupujących w internecie stale rośnie. W Europie w ciągu ostatniej dekady liczba klientów online zwiększyła się o […]
Z danych Gemiusa wynika, że aż 79 proc. polskich internautów robi zakupy online. Sprzedawcy, którzy chcą utrzymać zainteresowanie swoją ofertą, […]
Rynek e-commerce prężnie się rozwija – obecnie jego wartość dla sprzedaży detalicznej szacowana jest na 90 mld zł, a prognozy […]
Platforma e-commerce to oprogramowanie, które umożliwia sprzedaż produktów lub usług przez internet. Integruje ono funkcje niezbędne do prowadzenia sklepu online, […]



















