- Kategoria
- SEO
SEO
SEO
Google nakłada kary po nowej aktualizacji
Google zaczyna działać! Masowe nakładanie kar i usuwanie stron z indeksu Na dniach informowaliśmy o nowej aktualizacji Google typu Core […]
Marcowy Core Update 2024. Google walczy ze spamem
Pierwsza ogromna aktualizacja algorytmów w tym roku: Google March Core Update 2024 Doczekaliśmy się. Google wypuszcza ogromną aktualizację, której rozmiary […]
Jak Google przekierowuje ruch ze snippetów? Rozszerzone snippety i programatyczne SEO
Funkcje snippetów miały ułatwić użytkownikom korzystanie z wyszukiwarki. Kolejne dodatki, od karuzel po wyniki z wielu źródeł, unaoczniają prawie przestępcze […]
Google faworyzuje dużych graczy. HouseFresh przegrywa z Redditem
Mniejsze strony muszą włożyć znacznie więcej wysiłku w proces pozycjonowania, a i tak zwykle nie mają większych szans na uzyskanie […]
Problemy z jakością contentu. Co powinno rankować w Google, jeśli nie ma ciekawych treści?
Coraz częściej topowe, organiczne wyniki wyszukiwania zawierają strony z hurtowo generowanym contentem A.I. Treści publikowane jako premium, pisane przez człowieka, […]
Wpływ struktury HTML strony na pozycjonowanie (SEO). Nowe informacje
Kiedy pod koniec lat dziewięćdziesiątych tworzyliśmy strony internetowe w edytorze tekstowym (a młodsze pokolenie korzystało z fantastycznych programów typu “Pajączek”), […]
Pozycjonowanie stron Łódź – Agencja SEO Łódź
Pozycjonowanie stron internetowych w Łodzi z FunkyMedia: Expertise Rafała Cyrańskiego w służbie Twojego sukcesu W dzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, bycie […]
Jak przeprowadzić ponowne indeksowanie strony w całości? Mamy nowe wytyczne
Co jakiś czas konsekwentnie w dyskusji branżowej powraca problematyka indeksowania stron poprzez Goolge Search Console. Tym razem temat wrócił za […]
Wpływ SGE na różne branże. Sektor medyczny odnotowuje największe zmiany
Moduły z treścią generowaną przez sztuczną inteligencję na podstawie kontekstu i informacji o użytkowniku cały czas się rozwijają i jak […]
Prognozy ekspertów o rynku SEO w 2024 roku. Jak będzie wyglądać nowy Google?
Nowy rok w Google to nowe możliwości. Dotychczas jednak – biorąc pod uwagę ogromny atak spamerski, niepotwierdzone aktualizacje skutkujące obniżeniem […]
Meta tagi index, follow. Google wyjaśnia wątpliwości
Na platformie Reddit odbyła się ciekawa dyskusja związana ze stosowaniem tagów meta. Wziął w niej udział sam JohnMu, czyli John […]
Aktualizacja algorytmów fragmentów wyszukiwania. Google potwierdza wieloźródłowość snippetów
Jedna z największych niespodzianek nowego roku to aktualizacja algorytmów fragmentów wyszukiwania, czyli tzw. snippetów. Rozszerzone fragmenty wyszukiwania – najnowsze informacje […]
Niestandardowe meta tagi mogą nie być obsługiwane przez Google
Co jakiś czas w dyskusji z oficjalnymi moderatorami Google, m.in. Danny’m Sullivanem czy Martinem Splittem, padają ciekawe stwierdzenia. Nierzadko drobne […]
Google nie zawodzi. Zwiększona niestabilność w Święta, w tle aktualizacja rankingów
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy okres i swego rodzaju sprawdzian dla wyszukiwarek internetowych. Mamy wtedy do czynienia z intensyfikacją wyszukiwania […]
SEO na Święta, czyli co uwzględnić w strategii SEO w trakcie Świąt?
Święta to wyjątkowy okres dla każdego – również pozycjonera. Sytuacja w SERP potrafi być wówczas naprawdę dynamiczna, a wiele sezonowych […]
Google aktualizuje Search Quality Rater Guidelines i wskazuje, w którym kierunku idziemy
Jakość stron internetowych oceniana jest przez tysiące crawlerów, ale również wyspecjalizowane zespoły ekspertów. To właśnie do tej ostatniej grupy, a […]
Ogromna niestabilność w SERP po aktualizacji treści Google. Wraca temat pasożytów SEO
November Review Update, czyli aktualizacji recenzji Google, to ostatnia aktualizacja tego typu, o której oficjalnie komunikowało Google. Pisaliśmy o tym […]
2023 rok oczami Google. Jak zmieniła się wyszukiwarka i w którym kierunku zmierzamy?
Dobiegający końca 2023 rok z pewnością zostanie zapamiętany jako ten, w którym po raz pierwszy na masową skalę pojawiły się […]
Ostatnia taka aktualizacja. Google zmienia system recenzji i wstrzymuje powiadomienia
Nowy system recenzji zaprezentowany w listopadzie 2023 roku padł cieniem za główną aktualizacją (core update) i nie przykuł zbyt dużej […]
Google aktualizuje zasady dodawania informacji o kwaterach wakacyjnych
Przed rozpoczęciem się w pełni letniego sezonu urlopowego i wakacji zimowych Google w ostatnich latach często wprowadzał wiele pomniejszych poprawek. […]
Jak pozycjonować stronę w 2024 roku? Analizujemy najnowsze trendy
Co roku pojawiają się nowe trendy SEO, które często nie różnią się jednak znacznie od ubiegłorocznych predykcji. Tym razem jest […]
Nowe dane strukturalne organizacji. Jak zmieniają się znaczniki schema organizacji i jak skutecznie je wdrażać na stronie?
Najnowsza aktualizacja Google wprowadza istotne zmiany do danych strukturalnych organizacji. Do skromnego katalogu dwóch pól zostaje dodanych kilkanaście nowych kategorii. […]
Jak wdrażać UGC w strategii SEO? Poradnik
Ostatnie zmiany grafu wiedzy E-E-A-T oraz rozwinięcie Perspektyw Google sprawiają, że rośnie znaczenie treści tworzonych przez użytkowników. User-Generated Content (UGC) […]
Aktualizacja użytkowa Google Hidden Gems 2023 – więcej personalizacji i rozwój śledzenia informacji
Śledząc zmiany w Google, warto zwrócić uwagę nie tylko na główne aktualizacje (tzw. core updates), ale również pomniejsze aktualizacje użytkowe […]
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google?
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google? Pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google to kluczowy element strategii marketingowej wielu firm, niezależnie […]
Pisząc dla ludzi, nie dla robotów: Jakie ostrzeżenia daje nam Google na temat nieprzydatnych treści?
W erze, kiedy to przekaz informacji odbywa się głównie cyfrowo, treści i ich jakość odgrywają kluczową rolę w przyciąganiu uwagi […]
Podcasty SEO: Polska kontra globalne horyzonty – skąd warto czerpać profesjonalną wiedzę?
Podcasty SEO: Polska kontra globalne horyzonty – skąd warto czerpać profesjonalną wiedzę?W dzisiejszym świecie niemal wszystko odbywa się online, a […]
Trendy Google – jak ich używać w SEO i marketingu treści?
W świecie cyfrowym jedyną stałą jest zmienna. Choć aktualizacje algorytmów Google od czasu do czasu mocno mieszają na internetowej scenie, […]
Jak Google zmienił ocenę jakości stron? Grafy wiedzy E-E-A-T 2024 i główne wyznaczniki jakości
Sposób weryfikacji jakości i użyteczności strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla całej branży SEO/SEM. Zasady oceny wprowadzane przez Google cały […]
Obszerna aktualizacja grafu wiedzy E-E-A-T 2023 – sprawdź, co musisz wiedzieć na temat oceny jakości stron!
Twórcy najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki w grudniu 2022 roku doprowadzili do zmian w cyfrowym krajobrazie, przestawiając światu E-E-A-T. Za sprawą […]
Odpowiadanie na recenzje Google a SEO – wpływ na pozycjonowanie
W dobie cyfrowego marketingu, recenzje online stały się kluczowym elementem strategii biznesowych firm na całym świecie. Recenzje Google, będące jednymi […]
Funkymedia pozycjonowanie grajewo
Funkymedia to profesjonalna agencja interaktywna, która oferuje kompleksowe usługi z zakresu pozycjonowania w Grajewie. Firma specjalizuje się w tworzeniu i […]
Jak dobrać słowa kluczowe do danej strony?
Wybór słów kluczowych na stronę internetową powinien iść w parze ze skrupulatnym doborem fraz do owej strony. Trudno bowiem mówić […]
Czym jest długi ogon w pozycjonowaniu i jakie daje efekty?
Zależy Ci na większej sprzedaży lub innego rodzaju konwersji, promocji treści, budowie wizerunku firmy w internecie, docieraniu wciąż do nowych […]
Sezonowość sprzedaży a działania SEO
Czy wiesz, że prowadzenie działań SEO przez cały rok zwiększa szanse na podbicie rynku w szczycie sezonu? Sprawdź, jak wykorzystać sezonowość sprzedaży!
Ścieżka zakupowa e-commerce – jakich błędów unikać?
Na co należy uważać tworząc ścieżkę zakupową? Jakie elementy poprawić w konstrukcji sklepu internetowego? Jak odpowiednio przygotować stronę internetową?
Darmowa promocja firmy w sieci – czy to możliwe? Sprawdź opinie FunkyMedia na ten temat!
Wiele osób ma problem z rozkręceniem swojej firmy w internecie. Wynika to głównie z tego, że wydaje im się, że […]
Jak prowadzić działania SEO PR?
Specjaliści ds. marketingu internetowego wskazują na działania z zakresu SEO PR jako niezbędnego elementu strategii e-marketingowej. To stosunkowo nowe podejście […]
Gotowa integracja sklepu internetowego z hurtowniami oraz dropshipping – czy to dobre rozwiązanie?
Otworzenie sklepu internetowego wcale nie jest takie proste jak głoszą reklamy platform sprzedażowych. Jeśli zamierzasz otworzyć własny biznes w internecie, […]
5 sposobów na darmowe pozycjonowanie strony
Pozycjonowanie stron przez osoby prowadzące biznes w sieci to obecnie podstawa promocji w internecie. Czy posiadasz e-sklep i sprzedajesz produkty […]
Skąd brać słowa kluczowe do pozycjonowania strony? Poznaj narzędzia
Wybranie fraz kluczowych do pozycjonowania witryny i przypisanie głównego słowa kluczowego każdej podstronie to nie lada wyzwanie. Od tego kroku […]
Błędy przy wyborze słów kluczowych
Wybór fraz kluczowych do pozycjonowania oraz ich dobór do odpowiednich podstron to podstawa późniejszych działań SEO. Trudno bowiem wyobrazić sobie […]
Jak i gdzie umieszczać słowa kluczowe na stronie?
Pozycjonowanie strony internetowej polega m.in. na jej optymalizacji podług wytycznych wyszukiwarki Google. Aby roboty mogły szybko, łatwo i poprawnie zrozumieć […]
Doświadczenia użytkowników a widoczność strony – nowe czynniki rankujące w 2021
W 2021 roku pojawią się nowe czynniki wpływające na ranking strony w wynikach wyszukiwania organicznego. Twórcy najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci […]
Jak długo trwa i na czym polega pozycjonowanie strony?
Jak długo trwa pozycjonowanie strony? Kto może liczyć na szybsze efekty SEO, a kto na pierwsze wyniki będzie musiał czekać najdłużej?
Linkowanie wewnętrzne elementem strategii SEO
Jednym z głównych elementów strategii SEO jest wewnętrzne linkowanie. Pomaga ono Googlebotom w indeksowaniu poszczególnych podstron, ułatwia także poruszanie się […]
Analiza konkurencji
Analiza konkurencji – jak zebrać niezbędne dane do tworzenia strategii marketingowej i opracowania planu reklamowego? Jak wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!
Dlaczego warto i jak korzystać z Google Search Console?
Poznaj narzędzie Google Search Console. Dowiedz się dlaczego i jak korzystać z raportów skuteczności, linków czy opcji indeksowania stron w GSC.
Dostęp do serwera FTP, panelu CMS i hostingu
Podpowiadamy, gdzie znaleźć dostępy do strony i jakie informacje podać przy rozpoczęciu prac SEO z agencją marketingową. Czym się różni dostęp do panelu CMS od FTP.
Monitorowanie pozycji fraz kluczowych, geolokalizacja i personalizacja wyników
Na to, co pojawia się w wyszukiwarce, ma wpływ tak wiele czynników, że ciężko jest zweryfikować konkretną pozycję strony dla wybranego słowa kluczowego. Jak więc badać widoczność strony?
Porzucone koszyki w sklepie internetowym
Porzucone koszyki to problem wielu właściceli e-sklepów. Co jest przyczyną porzucania koszyka i braku finalizacji transakcji? Jak poprawić e-commerce?
Topical Authority – czym jest i jakie ma znaczenie dla SEO?
Zastanawiasz się od czego zacząć tworzenie treści na stronie? Dowiedz się, czym jest Topical Authority i co oznacza stosowanie w praktyce nowej idei Google!
Hosting – jaki hosting najlepiej wybrać dla strony www?
Dowiedz się, jaki hosting wybrać dla swojej strony i dlaczego hosting ma tak duże znaczenie. Czym różni się współdzielony hosting od dedykowanych serwerów? Sprawdź!
Zmiana adresu URL za pomocą stałego przekierowania 301
Zmiana adresu URL wymaga wykonania stałego przekierowania 301. Dowiedz się, jak poprawnie zmienić adres URL i nie stracić wypracowanej pozycji.
Czym jest tag canonical? Kiedy warto stosować adresy kanoniczne?
Dlaczego warto i kiedy należy stosować tag canonical? Jak i gdzie ustawić taki tag? Czym adres kanoniczny różni się od przekierowania 301?
Jak używać tagów by nie zaszkodzić stronie internetowej? Tagi na stronie.
Dlaczego lepiej powstrzymać się od nadmiernego dodawania tagów na stronie? W jaki sposób tagi mogą wpływać na kanibalizację fraz kluczowych?
Optymalizacja grafik na stronie internetowej
W jaki sposób optymalizować grafiki i zdjęcia dodawane na stronie? Sprawdź, dlaczego optymalizacja grafiki jest istotna!