Noindex, nofollow – czym się różnią?
Noindex i nofollow to oznaczenia wykorzystywane w obrębie strony internetowej. Jak wskazuje pierwszy człon obu wyrażeń – „no”, czyli „nie” […]
Noindex i nofollow to oznaczenia wykorzystywane w obrębie strony internetowej. Jak wskazuje pierwszy człon obu wyrażeń – „no”, czyli „nie” […]
Dla zwykłych użytkowników witryny internetowej linki to po prostu odnośniki kierujące na inną podstronę w obrębie tej samej witryny bądź […]
Anchor text to element tekstowy, z którym spotykasz się w treści artykułów, opisów produktów i kategorii, komentarzy na forach i […]
Prowadzenie bloga i regularne publikowanie na nim artykułów korzystnie wpływa na pozycjonowanie. Ale to nie jedyny sposób wykorzystywania artykułów w […]
Pozyskiwanie linków to jedna z podstawowych strategii SEO. Link building zalicza się do działań off-site, czyli wykonywanych poza docelową stroną […]
Prawdopodobnie wiesz, czym jest pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania. Czy jednak miałeś świadomość, że działania wpływające na pozycję witryny mogą […]
Na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google wpływa wiele czynników. Jednym z nich – choć nie bezpośrednim – jest […]
W 2021 roku pojawią się nowe czynniki wpływające na ranking strony w wynikach wyszukiwania organicznego. Twórcy najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci […]
Cloaking, znane również jako ukrywanie treści, to technika stosowana w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO), polegająca na prezentowaniu innej […]
Analizujemy nadzwyczajną sytuację związaną z obecną pandemią. Czy koronawirus wpływa lub wpłynie na SEO? Czy warto dalej prowadzić działania online?
Jednym z głównych elementów strategii SEO jest wewnętrzne linkowanie. Pomaga ono Googlebotom w indeksowaniu poszczególnych podstron, ułatwia także poruszanie się […]
Analiza konkurencji – jak zebrać niezbędne dane do tworzenia strategii marketingowej i opracowania planu reklamowego? Jak wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!
Poznaj fakty, mity o rankingu Google, dowiedz się, jakie czynniki rankingowe wzbudzają dyskusję wśród specjalistów SEO – zobacz naszą infografikę!
Poznaj narzędzie Google Search Console. Dowiedz się dlaczego i jak korzystać z raportów skuteczności, linków czy opcji indeksowania stron w GSC.
Podpowiadamy, gdzie znaleźć dostępy do strony i jakie informacje podać przy rozpoczęciu prac SEO z agencją marketingową. Czym się różni dostęp do panelu CMS od FTP.
Jak promować lokalny biznes w sieci? Dowiedz się, czym jest SEO local i o czym należy pamiętać, stawiając na lokalne pozycjonowanie.
Na to, co pojawia się w wyszukiwarce, ma wpływ tak wiele czynników, że ciężko jest zweryfikować konkretną pozycję strony dla wybranego słowa kluczowego. Jak więc badać widoczność strony?
Porzucone koszyki to problem wielu właściceli e-sklepów. Co jest przyczyną porzucania koszyka i braku finalizacji transakcji? Jak poprawić e-commerce?
Zastanawiasz się od czego zacząć tworzenie treści na stronie? Dowiedz się, czym jest Topical Authority i co oznacza stosowanie w praktyce nowej idei Google!
Dowiedz się, jaki hosting wybrać dla swojej strony i dlaczego hosting ma tak duże znaczenie. Czym różni się współdzielony hosting od dedykowanych serwerów? Sprawdź!
Zmiana adresu URL wymaga wykonania stałego przekierowania 301. Dowiedz się, jak poprawnie zmienić adres URL i nie stracić wypracowanej pozycji.
Dlaczego warto i kiedy należy stosować tag canonical? Jak i gdzie ustawić taki tag? Czym adres kanoniczny różni się od przekierowania 301?
Dlaczego lepiej powstrzymać się od nadmiernego dodawania tagów na stronie? W jaki sposób tagi mogą wpływać na kanibalizację fraz kluczowych?
W jaki sposób optymalizować grafiki i zdjęcia dodawane na stronie? Sprawdź, dlaczego optymalizacja grafiki jest istotna!
Dlaczego jedna z największych platform sprzedażowych w Polsce inwestuje w wielki projekt zwany – archiwum allegro? Dlaczego możemy znaleźć nieaktualne […]
Co to jest Title i Meta description? Title i Meta Description to taki spis treści dla Google. Dzięki temu Google wie, […]
Nowa wersja strony to wyzwanie, przed którym po krótszym lub dłuższym czasie staje każdy właściciel www. Strony internetowe są ważnym […]
Kryteria oceny strony internetowej Czy można sprawdzić poprawność wykonania strony www? Tak. W tym celu oceny poprawności wykonania strony www […]
Co to jest User Experience – geneza W 1993 roku profesor psychologii poznawczej i nauk komputerowych Don Norman znalazł nazwę […]
Przed rozpoczęciem działań SEO, mających na celu poprawę widoczności serwisu w wyszukiwarce, konieczna jest analiza słów kluczowych. Jest to pierwszy […]
To najczęściej pojawiające się pytania na forach dotyczących optymalizacji i promocji stron internetowych w sieci. Podpowiadamy jak sprawdzić widoczność strony […]
Zmiana algorytmu Google – styczeń 2017 Coraz więcej osób wyszukując informacji korzysta z urządzeń mobilnych. Dla Google użytkownicy są najważniejsi, […]
23 września 2016r. Google oficjalnie potwierdziło na swoich stronach aktualizację algorytmu Pingwin 4.0 w wynikach wyszukiwania: https://webmasters.googleblog.com/2016/09/penguin-is-now-part-of-our-core.html Skutkiem działania algorytmu są duże […]
A więc mówisz, że chciałbyś założyć sklep internetowy? Nie jest to proces łatwy, szczególnie jeżeli jesteśmy w tej dziedzinie debiutantami. […]
Pisząc na temat modeli rozliczeniowych działań SEO należałoby rozpocząć powtarzanym na wielu blogach sformułowaniem: „że na temat sposobów rozliczania się […]
Pierwsza wizyta w agencji interaktywnej przypomina trochę pierwszą randkę. Jesteś przepełniony mieszanymi uczuciami, pewnie lekko zestresowany. Nie do końca wiesz […]
Stworzyłem stronę www/sklep internetowy, ale nie mam z tego żadnych zamówień – co zrobić? Jeżeli założyłeś sklep internetowy lub stronę […]
Wyobraź sobie, że Twoje biuro w którym przyjmujesz klientów mieści się w starej przyczepie nieopodal hałdy węgla, albo w garażu. […]
Strach przed filtrem ma wielkie oczy, czyli czym jest ban z Google Pracując w agencji SEO jednym z najczęściej powtarzających […]
„Za co?!” z gabinetu dobiega krzyk rozczarowania. Stoisz przy biurku, trzymając kolejną fakturę w ręku. Trzysta, sto, kolejne kwoty mnożą […]
Pozycjonowanie, optymalizacja, tytuły, meta opisy – te słowa powtarzają się jak mantra w ofertach i rozmowach z firmami zajmującymi się […]
Kiedyś pozycjonowanie w formie „płatność za efekt” było bardzo popularne. Klienci płacili tylko wtedy, gdy wybrane przez nich frazy wskakiwały […]
Drodzy czytelnicy, Nie od dziś wiemy, że świat Google rządzi się własnymi prawami. Każdy to wie, a jak nie wie, […]
Od czasu do czasu poprzez fora lub bezpośrednio dzięki Klientom dowiadujemy się jakie umowy na pozycjonowanie proponują różnorakie Agencje. Czasem […]
Współpraca z agencją SEO to długotrwały proces wymagający zaangażowania obu stron. Uważnie przyglądamy się potrzebom naszych Klientów, analizujemy je i […]
Wczoraj 27.09.2013 Google oficjalnie poinformował o zmianie algorytmu.Update algorytmu tym razem nosi nazwę Hummingbird (Koliber) i jest jedną z najważniejszych […]
Poznaj powszechne mity na temat pozycjonowanie w Google, dowiedz się, dlaczego gwarancja efektu to mit i ile czasu potrzeba na pozycjonowanie.
Update Google zmienia oblicze pozycjonowania Specjaliści SEO cały czas podejmują kolejne działania, mające na celu wypromowanie danej witryny na najwyższe […]
Jednym z istotnych faktów jakie powinna mieć każda strona WWW i o czym powinniśmy bezwzględnie pamiętać przy projektowaniu stron internetowych […]