- Kategoria
- Copywriting
Copywriting
Najnowsze
Copywriting
SEO copywriting poradnik i opinie FunkyMedia o tym, jak tworzyć skuteczne treści w sklepie internetowym
Sprawdź, jakich rad udzielają nasze specjalistki ds. copywritingu, które tworzą teksty do e-commerce. Poznaj nasz SEO copywriting – poradnik z opiniami!
Link building w praktyce: jak napisać artykuł sponsorowany?
Artykuł sponsorowany to jedno z podstawowych narzędzi link buildingu, czyli budowania profilu linków pozycjonowanej strony. Tego typu tekst zawiera co […]
Copywriting – sposób na duplicate content
Duplicate content to problem, z którym boryka się wielu właścicieli stron internetowych. Szczególnie narażoną grupą są posiadacze sklepów, w których […]
Co to jest thin content i jak sobie z nim poradzić?
Czym jest thin content i dlaczego szkodzi pozycjom strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Jak go rozpoznać i wykryć? W […]
Storytelling w marketingu – naturalna umiejętność tworzenia opowieści w reklamie
O storytellingu padło sporo słów w przestrzeni Internetu i w świecie poza wirtualnym. Snucie opowieści to dziś smakowity kąsek content marketingowy. […]
Jak pisać dobre nagłówki w tekstach na stronę?
Jak pisać dobre nagłówki w tekstach na stronę? Dlaczego nagłówki są takie ważne? Dowiedz się, jak przyciągnąć uwagę użytkowników!
Opisy kategorii w sklepie internetowym – jak je pisać, dlaczego są ważne?
Opisy kategorii pomagają budować widoczność strony i pomagają zwiększać sprzedaż. Dowiedz się, jak pisać skuteczne opisy kategorii – i jak tego nie robić.
Sklep internetowy – o czym należy pamiętać prowadząc e-commerce
Masz sklep internetowy i chcesz więcej sprzedawać? Czy wiesz jak prowadzić e-sklep, by był widoczny w sieci i miał wielu Klientów? Sprawdź!
Sekcja FAQ – czy warto prowadzić ją w sklepie internetowym?
Jakie korzyści przynosi prowadzenie sekcji FAQ w sklepie internetowym? Zajrzyj na naszego bloga i dowiedz się, jak zoptymalizować FAQ pod kątem SEO!
Duplikacja treści w sklepie internetowym
Dlaczego duplikacja treści w sklepie internetowym może negatywnie wpływać na widoczność sklepu w Google? Jak uniknąć duplikacji? O czym warto pamiętać?
Call to action – jak zachęcić do działania?
W internecie rolę specjalisty ds. sprzedaży przejmują teksty. Dlatego w ofertach, artykułach i reklamach nie może zabraknąć call to action, czyli wezwania do konkretnego działania.
Dlaczego duplicate content szkodzi stronie www?
Dlaczego na stronie należy umieszczać unikalne teksty? Czym jest duplikacja? Jak sobie poradzić z powieloną treścią?
Co to jest Content Marketing?
Czym jest marketing treści? Dlaczego powinniśmy promować teksty? Co to jest content marketing? Jak stworzyć strategię content marketingową? Sprawdź!
SEO copywriting – jak pisać skuteczne teksty na stronę
Przygotowaliśmy dla Was krótki darmowy kurs „SEO copywiritng”. Wiemy, jak dużym problemem jest tworzenie dobrej jakości tekstów spełniających wytyczne Google, […]
Komunikacja marketingowa – content marketing – jak ważne jest słowo dla SEO Copywritera?
Nie od dziś w marketingu internetowym króluje content, czyli treść. Ma ona kluczowe znaczenie dla pozycji Waszej firmy w Internecie. […]
Share content – co to jest?
W czasach, gdy cyfrowa komunikacja, odgrywa kluczową rolę w życiu praktycznie każdego człowieka i gdzie treść króluje w każdym zakątku Internetu, pojęcie share content zaczyna coraz więcej zdobywać na znaczeniu. Jest to jednak termin mało znany i niezbyt często wykorzystywany, ale jest jednym z elementów działań marketingowych.