Czym jest storytelling? Jak mali i średni przedsiębiorcy mogą wykorzystać storytelling w marketingu? Jakie techniki narracyjne można wykorzystać w biznesie? […]
Copywriting - blog o pisaniu skutecznych tekstów
Poznaj copywriting od podstaw, dowiedz się, jak pisać skuteczne teksty na stronę www, jak stworzyć strategię content marketingową i dlaczego copywriting jest tak ważny w działaniach SEO i SEM.
Czy prowadzenie bloga firmowego wpływa na widoczność strony?
Dlaczego agencje SEO zalecają tworzenie artykułów z linkami do podstron oferty na stronie firmy? Sprawdź, jak blog wpływa na SEO.
Jak pisać dobre nagłówki w tekstach na stronę?
Jak pisać dobre nagłówki w tekstach na stronę? Dlaczego nagłówki są takie ważne? Dowiedz się, jak przyciągnąć uwagę użytkowników!
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak stworzyć zoptymalizowaną kartę produktu?
Dowiedz się, jak przygotować porządne opisy produktów w e-commerce, jak powinna wyglądać dobrze zoptymalizowana karta produktu oraz jaką rolę pełnią h1.
Opisy kategorii w sklepie internetowym – jak je pisać, dlaczego są ważne?
Opisy kategorii pomagają budować widoczność strony i pomagają zwiększać sprzedaż. Dowiedz się, jak pisać skuteczne opisy kategorii – i jak tego nie robić.
Sklep internetowy – o czym należy pamiętać prowadząc e-commerce
Masz sklep internetowy i chcesz więcej sprzedawać? Czy wiesz jak prowadzić e-sklep, by był widoczny w sieci i miał wielu Klientów? Sprawdź!
Sekcja FAQ – czy warto prowadzić ją w sklepie internetowym?
Jakie korzyści przynosi prowadzenie sekcji FAQ w sklepie internetowym? Zajrzyj na naszego bloga i dowiedz się, jak zoptymalizować FAQ pod kątem SEO!
Duplikacja treści w sklepie internetowym
Dlaczego duplikacja treści w sklepie internetowym może negatywnie wpływać na widoczność sklepu w Google? Jak uniknąć duplikacji? O czym warto pamiętać?
Call to action – jak zachęcić do działania?
W internecie rolę specjalisty ds. sprzedaży przejmują teksty. Dlatego w ofertach, artykułach i reklamach nie może zabraknąć call to action, czyli wezwania do konkretnego działania.
Dlaczego duplicate content szkodzi stronie www?
Dlaczego na stronie należy umieszczać unikalne teksty? Czym jest duplikacja? Jak sobie poradzić z powieloną treścią?