infografika

Sprawdzanie linków do strony – jak to robić?

Linki prowadzące do strony z zewnątrz stanowią nieocenioną wartość w procesie pozycjonowania. Pozyskiwanie linków dofollow z serwisów wysokiej jakości sprawia, że witryna awansuje w wynikach wyszukiwania. Nie wystarczy jednak regularne zdobywanie. Należy też sprawdzać linki przychodzące – jakość, liczbę, źródła. Pogłębiona analiza może pomagać w ulepszaniu strategii SEO, a nawet chronić przed zagrożeniami: spadkiem pozycji witryny czy otrzymaniem filtra od Google. To jak, interesuje Cię sprawdzanie linków do strony? Przeczytaj, jak to robić!

Zalety analizy linków przychodzących (i wychodzących)

Regularna, często wykonywana analiza linków prowadzących do strony internetowej ma wiele korzyści. Dzięki stałej obserwacji profilu linków możesz:

  • mierzyć efekty działań SEO – wiesz, czy wykonywane przez Ciebie bądź pozycjonera działania odnoszą skutek,
  • błyskawicznie sprawdzać linki uszkodzone i naprawiać je – jeżeli kupujesz linki przychodzące, a któryś wydawca popełnił pomyłkę w adresie URL i w efekcie link prowadzi użytkowników do podstrony z błędem 404, będziesz w stanie od razu wysłać mu wiadomość z prośbą o naprawę linku. Ponadto zweryfikujesz linki zwrotne, które właściciele stron publikują dobrowolnie, a które prowadzą do nieistniejących już podstron. W takiej sytuacji warto napisać do właściciela z prośbą o podmianę adresu URL np. na stronę główną,
Sprawdzanie linków do strony - jak to robić?

Opis alt obrazka: Sprawdzanie linków do strony – jak to robić?

  • błyskawicznie sprawdzić linki szkodliwe – niektóre linki zwrotne są niskiej jakości i nie warto mieć ich w profilu linków, bo mogą zaszkodzić pozycji strony w wyszukiwarce. Niekoniecznie zostały pozyskane przez Ciebie – bywa, że stanowią efekt działania oddolnego (użytkowników) bądź nieuczciwej konkurencji. Jeśli chcesz się ich pozbyć, napisz do właścicieli stron lub wyślij formularz zrzeczenia linków do Google,
  • kontrolować profil linków – znać aktualny stosunek linków przychodzących dofollow do linków nofollow, najczęściej linkowane adresy URL w Twojej domenie, najczęściej wykorzystywane anchor texty. Kiedy prowadzisz tego typu analizę linków i zauważasz, że jeden typ niebezpiecznie przeważa, możesz położyć nacisk na pozostałe,
  • szukać inspiracji do link buildingu – dzięki analizie konkurencji dowiesz się, z jakich stron warto pozyskiwać linki. Zwróć uwagę zarówno na linki zwrotne, jak i te, które pojawiają się na stronie rywali (linki wychodzące). Więcej o tym zagadnieniu przeczytasz w dalszej części artykułu.
W jaki sposób analizować linki prowadzące do strony?

W jaki sposób analizować linki prowadzące do strony?

Żeby poprawnie ocenić pozyskiwane linki i ustalić ich wartość dla strony, musisz wiedzieć, które są wysokiej, które zaś niskiej jakości. Poniżej prezentujemy informacje dotyczące podstawowych parametrów, na które warto zwrócić uwagę.

Analiza linków nofollow vs. dofollow

Pozycjonowanie stron wymaga zdobywania linków zwrotnych z atrybutem dofollow. Tylko one bowiem przekazują stronie internetowej moc serwisu, na którym się znajdują. Kiedy roboty Google – bądź innej wyszukiwarki – widzą polecenie „dofollow”*, wiedzą, że powinny śledzić treści umieszczone w adresie URL i pozwolić na przepływ mocy z jednej witryny do drugiej. Natomiast kiedy trafiają na link nofollow, pozostają na stronie źródłowej i nie przekazują jej mocy witrynie linkowanej.

Analiza linków nofollow vs. dofollow

* Tworząc linki przekazujące moc, nie trzeba stosować atrybutu dofollow (bądź: follow). W sytuacji, w której przy adresie URL nie występuje żadne dodatkowe oznaczenie, roboty domyślnie traktują to jako polecenie śledzenia.

Anchor text linków przychodzących

Prowadząc analizę linków, należy zwracać uwagę na anchor text stosowany w pozyskiwanych linkach. Rodzajom anchorów poświęciliśmy osobny artykuł: Anchor text – co to jest i jakie ma rodzaje? – zachęcamy do przeczytania. Najkorzystniejszy dla SEO jest ścisły, zarobkowy anchor text wykorzystujący słowo kluczowe, jednakże jego dominacja w profilu linków może wzbudzić podejrzenie algorytmu wyszukiwarki.

Jeśli nie zadbasz o dywersyfikację anchorów i zaczniesz stosować agresywną strategię pozycjonowania wyłącznie na zarobkowe słowa kluczowe, możesz otrzymać filtr od Google. W takiej sytuacji widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania zostanie drastycznie ograniczona – co najmniej do czasu naprawy błędu, czyli usunięcia linków.

Anchor text linków przychodzących

Jakość stron internetowych, z których pozyskujesz linki przychodzące

Podczas sprawdzania linków zwracaj uwagę na strony internetowe, z których je pozyskujesz. Czy są to witryny wysoko oceniane przez Google? (Pod tym względem analizie linków przychodzących sprzyjają płatne narzędzia korzystające z autorskich systemów punktacji). Czy tematyka stron jest spójna z Twoją? Czy prowadzone są w tym samym języku?

Patrz też na rozszerzenia domen. Szczególnie wartościowe są strony typu .gov (rządowe) i .edu (edukacyjne). Firmy lokalne niewątpliwie zyskają na linkach regionalnych z domen .region.pl, .wojewodztwo.pl, .miasto.pl.

Jakość stron internetowych, z których pozyskujesz linki przychodzące

Umiejscowienie linków prowadzących do strony

Linki przychodzące linkom przychodzącym nierówne, nawet jeśli pozyskujesz je z serwisów podobnej jakości. Przykładowo znacznie lepsze są odnośniki umieszczone w artykułach dobrze podlinkowanych w witrynie. Jeżeli tekst sponsorowany pojawia się na stronie głównej, a do tego w kategorii tematycznej i tagu – świetnie. Im więcej dróg dotarcia do linku, tym lepiej.

Co innego link znajdujący się w kiepsko umiejscowionym, niskiej jakości artykule, co gorsza mający u boku kilkanaście innych linków. Po pierwsze zyska mniejszą szansę na znalezienie przez roboty. Po drugie będzie musiał podzielić się mocą serwisu z pozostałymi odnośnikami.

Umiejscowienie linków prowadzących do strony

Poza pojedynczymi linkami w profilu linków możesz znaleźć odnośniki site-wide. Ich wpływ na pozycjonowanie stron bywa różny, nierzadko szkodliwy. Więcej o tym zagadnieniu dowiesz się z poradnika: Linki site-wide – czym są i czy warto je stosować?

Kontekst linków

Linki prowadzące do strony powinny znajdować się nie tylko w serwisach dopasowanych tematycznie, ale także w treściach o właściwym kontekście. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy ze sprzętem sportowym i pozyskasz link dofollow z serwisu sportowego, ale pojawi się w dziale „Czas wolny” i artykule poświęconym nowym wybrykom modnej celebrytki, będzie miał mniejszy wpływ na SEO niż link z treści sportowych.

Z powodu ukazanego wyżej publikacja artykułów sponsorowanych w mało popularnych działach (kategoriach) znanych serwisów internetowych kosztuje mniej niż publikacja w działach chętnie odwiedzanych przez użytkowników, a tym bardziej na stronie głównej. Oszczędność finansowa będzie Cię kosztowała rezygnację z części mocy linku.

Kontekst linków

Analiza profilu linków w całości

Na pozyskiwane linki należy patrzeć w kontekście całego profilu linków, nie zaś w oderwaniu od niego. Powodem jest fakt, iż pojedynczy link może być dobrej jakości i pozytywnie wpływać na SEO, ale kiedy uzbierasz takich kilkadziesiąt czy kilkaset, zaszkodzą stronie.

Weźmy na przykład odnośnik dofollow ze ścisłym, zarobkowym anchorem wykorzystującym popularne słowo kluczowe, umieszczony w serwisie wysokiej jakości. Jeżeli oprócz niego zdobędziesz odnośniki z innymi anchorami, prowadzące do pozostałych podstron, a także z atrybutami nieprzekazującymi mocy, algorytm potraktuje go pozytywnie. Natomiast jeśli powielisz ów link i zdobędziesz sto identycznych w krótkim czasie, możesz otrzymać filtr od Google.

Analiza całości profilu linków

Profil linków a linki nofollow

Podczas analizy pełnego profilu należy sprawdzić linki do strony pod kątem atrybutów. Upewnij się, że poza odnośnikami SEO (dofollow) otrzymujesz nofollow. Warianty linków nofollow to sponsored (sponsorowane) i UGC (User-generated Content). One również stanowią sygnał – a w zasadzie sugestię – dla robotów, by nie przekazywały mocy witryny źródłowej do linkowanej.

Jakość linków

„Linki wysokiej jakości” to szeroka kategoria obejmująca różne aspekty. Do najważniejszych czynników wpływających na jakość należą: atrybut, adres URL, anchor text, umiejscowienie, strona źródłowa. Poza tym jakość linków należy rozpatrywać w odniesieniu do liczby. Jak wspomnieliśmy, bardzo dużo pojedynczych linków wysokiej jakości zdobytych w krótkim czasie niekoniecznie przysłuży się SEO.

Jakość linków i liczba linków

Liczba linków

O ile dbasz o dywersyfikację – i zrównoważone tempo – duża liczba linków korzystnie wpłynie na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Unikaj sytuacji, w których na stronę prowadzi wiele linków z tej samej domeny, szczególnie jeśli są to linki dofollow, za które płacisz. Ich moc będzie coraz słabsza, a po przekroczeniu pewnej liczby* w ogóle przestaną być brane pod uwagę. W efekcie będziesz płacił za odnośniki, które nie dają Ci niczego.

* Niestety Google nigdy nie podał do wiadomości, o jaką liczbę chodzi. Możliwe, że z pojedynczej witryny możesz pozyskać nawet sto linków dofollow i każdy da Ci moc (przy czym ten pierwszy największą, drugi mniejszą, trzeci jeszcze mniejszą itd.). Ale też nie można wykluczyć, że moc wyczerpie już pięć linków.

Linki zwrotne dwukierunkowe (wymiana linków)

Sprawdź, ile linków znajduje się w profilu dzięki wymianie z właścicielem danej strony. Jeśli wymieniłeś się linkami z firmami, z którymi współpracujesz – np. sklepami, w których sprzedawane są Twoje produkty, albo dostawcami – w porządku. Z kolei za korzystanie z systemów wymiany linków (SWL) możesz otrzymać filtr od Google. Algorytm potrafi zweryfikować, czy linki przychodzące są jednostronne, czy Ty również „w zamian” publikujesz odnośnik u siebie.

Linki zwrotne dwukierunkowe (wymiana linków)

Tempo pozyskiwania linków do strony

Liczba linków jest bezpośrednio związana z tempem pozyskiwania. Posiadanie wielu linków przychodzących dobrej jakości – setek czy nawet tysięcy – jest bardzo korzystne, jednakże tylko w przypadku sukcesywnego ich zdobywania. Jeśli pojawią się w przeciągu tygodnia czy miesiąca, zostaną uznane za próbę manipulacji algorytmem i ukarane przez Google.

Weryfikacja adresu URL linkowanej podstrony

Linki przychodzące powinny prowadzić do różnych adresów URL w domenie. Nie linkuj za każdym razem strony głównej. Pamiętaj o podstronach z opisem oferty, konkretnymi produktami i usługami, artykułami publikowanymi na blogu. Podczas analizy profilu linków sprawdź, jak rozkłada się udział różnych adresów URL domeny. Skoryguj strategię SEO, jeśli na liście zbyt dużo jest strony głównej.

Weryfikacja adresu URL linkowanej podstrony

Analiza konkurencji – dlaczego warto sprawdzać linki do i ze stron internetowych rywali?

Prowadząc analizę linków swojej strony, możemy przy okazji zbadać działania konkurentów. Warto sprawdzić linki prowadzące do witryny konkurencji, ale także wychodzące z niej. W ten sposób uzyskamy listę stron, z których warto zdobyć odnośniki.

Pierwszy krok to analiza linków przychodzących konkurencji. Jeśli Twój rywal doskonale radzi sobie w działaniach SEO i zajmuje wysokie pozycje na liście wyników wyszukiwania, zapewne wie, co robi. (Uwaga: na pozycjonowanie stron składa się wiele aspektów, również działania prowadzone w witrynie). Sprawdź, z jakich serwisów pozyskuje linki, w jakiego typu treściach je umieszcza, jakich anchorów używa. Zweryfikuj stosunek atrybutów dofollow do nofollow, sponsored i UGC. W ten sposób przygotujesz podstawową strategię linkowania swojej strony. Pamiętaj jednak, by zapytać o zdanie specjalistę SEO. Czasem może Ci się wydawać, że dane działanie przyniesie korzyść stronie, podczas gdy ekspert spojrzy szerzej i zauważy potencjalne zagrożenia.

Analiza konkurencji - dlaczego warto sprawdzać linki stron internetowych rywali?

Drugi krok analizy linków konkurencji stanowi ocena serwisów, do których linkuje rywal. Czemu właściwie jest to ważne? Ponieważ kiedy na stronie Twojego konkurenta (A) pojawia się link dofollow do pewnej witryny (B), z A do B zostaje przekazana moc. Jeśli tylko uda Ci się pozyskać linki przychodzące dofollow z witryny B – najlepiej z tej samej podstrony, która została podlinkowana na stronie A – otrzymasz jednocześnie moc od B i część mocy od A, czyli Twojego rywala.

Jak sprawdzić linki do strony internetowej w narzędziu Majestic?

Majestic – dawniej Majestic SEO – to jedno z najpopularniejszych płatnych narzędzi do analizy linków. Za jego pomocą możesz prowadzić analizę linków zarówno swojej strony internetowej, jak i stron konkurencji. Znajdziesz tu informacje o liczbie i jakości linków, a także jakości serwisów źródłowych. Ta druga zostaje określona m.in. za pomocą autorskich wskaźników.

Najpopularniejszymi i najchętniej wykorzystywanymi są Trust Flow – współczynnik zaufania wobec domeny, oraz Citation Flow – liczba linków prowadzących do danej strony z innych serwisów. Im wyższe pozycje w rankingach, tym lepiej dla linków przychodzących pozyskiwanych z owych stron.

Jak sprawdzić linki do strony internetowej w narzędziu Majestic?

W narzędziu Majestic sprawdzisz liczbę: linków przychodzących, domen źródłowych i adresów IP, atrybuty linków, anchor texty, inne rodzaje osadzenia (grafika, przekierowanie), otoczenie odnośników, rozmieszczenie i zagęszczenie, kontekst, w jakim zostały użyte. Dowiesz się, które linki prowadzące do strony zostały utracone, które zaś zyskałeś w niedawnym czasie. Co istotne, otrzymasz dostęp do danych z całego okresu istnienia strony: i historycznych, i obecnych.

Dostęp do danych w narzędziu Majestic w wersji darmowej i płatnej

Za pomocą pełnej, płatnej wersji narzędzia Majestic możesz dokonać wszystkich operacji opisanych powyżej, a także wygenerować raport danych w formacie PDF. Przyda Ci się chociażby w przypadku konieczności przeprowadzenia analizy linków celem modyfikacji strategii SEO, zrzeczenia się odnośników czy wyjścia z filtra Google.

Dostęp do danych w narzędziu Majestic w wersji darmowej i płatnej

Z kolei w bezpłatnej wersji analiza linków jest bardzo skromna. Poznasz Trust Flow i Citation Flow danej strony, świeże i historyczne blacklinki zewnętrzne (liczbę), świeże i historyczne strony źródłowe (liczbę) oraz okrojone informacje na temat odnośników wewnętrznych i zewnętrznych.

Sprawdzanie linków do strony – jak to robić w narzędziu Ahrefs?

Główną konkurencją narzędzia Majestic pod kątem analizy linków przychodzących i wychodzących jest Ahrefs. On również służy do sprawdzania linków zwrotnych dowolnej strony – czy to Twojej, czy konkurencyjnej. Daje użytkownikom wgląd w ogólne dane dotyczące: liczby linków i domen, krajów publikujących linki, najczęściej linkowanych podstron, adresów URL z największym przyrostem odnośników.

Otrzymujesz także bardziej szczegółowe informacje, m.in. z jakiej strony i podstrony pochodzi link, do jakiego adresu URL prowadzi, jaki ma anchor text, czy są to linki dofollow, czy nofollow, jaki jest kontekst (jak wygląda otoczenie linku). Ahrefs powiadamia, które linki są nowe, które stare. Które pozyskałeś, które utraciłeś. Możesz też sprawdzić linki uszkodzone.

Sprawdzanie linków do strony - jak to robić w narzędziu Ahrefs?

W narzędziu Ahrefs znajdują się autorskie wskaźniki, bardzo podobne do tych występujących w narzędziu Majestic. Możemy skorzystać z parametru AR, czyli Ahrefs Rank, która ustalany jest za pomocą oceny strony pod kątem prowadzących do niej linków: liczby i jakości. Wskaźnik Ahrefs Rank opiera się wartościach przypisanych UR i DR. UR to URL Rating, czyli ocena siły profilu linków konkretnego adresu URL (podstrony). Z kolei DR to Domain Rating, czyli ocena siły profilu całej domeny.

Źródło analizy profilu linków konkurencji w narzędziu Ahrefs

Za pomocą narzędzia Ahrefs ocenisz, czy warto pozyskać linki przychodzące z danej domeny. Zrobisz to chociażby dzięki informacjom o liczbie słów kluczowych, na które dana strona jest widoczna w wynikach wyszukiwania, a także szacowanej wartości miesięcznego ruchu owej witryny.

Poza tym Ahrefs to doskonałe narzędzie do sprawdzania linków konkurencji – źródeł. Możesz wyodrębnić takie strony, na których znajdują się linki do stron Twoich rywali, a które jeszcze nie linkują do Twojej.

Metody analizy profilu linków konkurencji w narzędziu Ahrefs

Zaletą narzędzia Ahrefs są atrakcyjne wizualnie i czytelne wykresy, choć oczywiście Majestic również korzysta z wizualizacji. Za pomocą obu narzędzi zobaczysz rozkład linków przychodzących, przyrost i utratę rozłożoną w czasie.

Darmowa wersja narzędzia Ahrefs

W darmowej wersji narzędzia Ahrefs znajduje się lista TOP 100 linków przychodzących i skromniejsze listy TOP 5: anchorów, najlepszych podstron. Sprawdzisz zatem fragmentaryczny profil linków, a dodatkowo wartość domeny (Domain Rating), liczbę linków prowadzących do strony internetowej i domen źródłowych, UR i DR konkretnych odnośników, wygenerowany przez nie ruch.

Darmowa wersja narzędzia Ahrefs

Jak sprawdzić linki prowadzące do strony za darmo? (Pulno)

Ciekawym i darmowym narzędziem, w którym możesz szybko i łatwo sprawdzić linki do strony internetowej, jest „Narzędzie do sprawdzania linków” Pulno. Wystarczy wpisać adres URL dowolnej strony – Twojej bądź konkurencyjnej – i kliknąć „szukaj”.

Jak sprawdzić linki prowadzące do strony za darmo?

Analiza linków obejmuje liczby odnośników i stron źródłowych, oceny domen wg autorskiego wskaźnika Pulno Domain Power, anchory, adresy URL. Przebadamy wszystkie odnośniki naraz, same linki dofollow bądź same nofollow. Możemy włączyć do raportu linki w formie przekierowań. Jeśli chcemy zawęzić poszukiwania, mamy do dyspozycji zaawansowane filtry szukające wyników podług atrybutu, domeny źródłowej, konkretnego adresu URL, anchor textu. Na koniec możemy dokonać eksportu danych w formacie XLSX, CSV lub JSON.

Ile danych dot. linków przychodzących i domen możemy zobaczyć w Pulno bezpłatnie?

W zależności od wielkości profilu linków w narzędziu Pulno otrzymuje się inną liczbę rekordów. Przykładowo profil linków weryfikowanej przez nas domeny wykazał 284 rekordy na 1061 oddzielnych linków i 47 domen. Z kolei popularna witryna Onet.pl uzyskała 836304 rekordów na 8072875 wykrytych linków i 34524 domen źródłowych.

Ile danych dot. linków przychodzących i domen możemy zobaczyć w Pulno bezpłatnie?

Jeżeli chcesz sprawdzić linki do strony po raz pierwszy, przeprowadzić testy i przekonać się, czy samodzielna analiza linków przychodzi Ci z łatwością, Pulno będzie doskonałym miejscem do eksperymentowania. Kiedy uznasz, że czas zbadać profil linków w sposób pogłębiony i zestawić z danymi dotyczącymi konkurencji, wybierz jedno z płatnych narzędzi, np. Majestic lub Ahrefs.

Darmowe narzędzie do sprawdzania linków przychodzących – Google Search Console

Narzędzia Google stanowią kolejny przykład darmowej pomocy w weryfikacji linków przychodzących. Przede wszystkim chodzi tu o Google Search Console, ponieważ Analytics pozwala sprawdzić linki do strony w sposób daleki od ideału, maksymalnie okrojony. W tym drugim narzędziu możesz podejrzeć linki prowadzące do Twojej strony jedynie pod kątem witryn odsyłających i ruchu, jaki wygenerowały. Stosowne informacje znajdziesz w zakładce: „Pozyskiwanie -> Cały ruch -> Witryny odsyłające”.

Darmowe narzędzie do sprawdzania linków przychodzących - Google Search Console

Oczywiście z narzędzia Google Search Console też skorzystasz w sposób ograniczony względem Pulno, a tym bardziej Majestic i Ahrefs. Zweryfikujesz w nim wyłącznie dane dotyczące swojej domeny. Konkurencyjnej – nie, nie ma takiej możliwości. Ponadto nie zobaczysz wszystkich odnośników, lecz próbkę wybraną przez Google. Nie dowiesz się, które linki są stare, które nowe. Ani jakie mają atrybuty. W Google Search Console nie znajdziesz oceny jakości linków czy domen źródłowych.

Co sprawdzisz w Google Search Console?

  1. Linki wewnętrzne i zewnętrzne – po pierwsze łączne liczby wykrytych linków, po drugie najpopularniejsze podstrony (po 1000 rekordów). Po kliknięciu wybranego rekordu dowiesz się, na jakiej konkretnej podstronie występuje link. W przypadku linków zewnętrznych trzeba kliknąć dwukrotnie, ponieważ za pierwszym razem pokazuje się domena, a dopiero później podział na adresy URL.
  2. Domeny o największej liczbie linków prowadzących do strony. Po kliknięciu wybranego rekordu dowiesz się, które podstrony zostały podlinkowane, a także jaki adres URL do nich prowadzi (trzeba ponownie kliknąć rekord).
  3. Najczęściej wykorzystywane anchory w zewnętrznych linkach prowadzących do strony. Niestety nie da się zweryfikować, w jakiej domenie został wykorzystany dany anchor.
Co sprawdzisz w Google Search Console?

Inne narzędzia do sprawdzania linków prowadzących do witryny

Niestety nie ma wielu darmowych narzędzi, w których można zweryfikować profil linków strony. Dobra wiadomość jest jednak taka, że większość oferuje bezpłatny okres próbny, w ramach którego otrzymujesz dostęp co najmniej do części wartościowych funkcji.

Przed zakupem pakietu rekomendujemy wypróbowanie kilku narzędzi i wybranie tego, które jest dla Ciebie najłatwiejsze w obsłudze i zrozumiałe. Specjaliści SEO najczęściej wybierają Majestic i Ahrefs, lecz jeśli chcesz używać innego, śmiało. W razie wątpliwości służymy radą. 

Backlink Checker Tool, Free Backlinks Checker, Monitor Backlinks…

Zachęcamy do przetestowania następujących narzędzi SEO służących do sprawdzania linków przychodzących i analizy konkurencji:

  • Analyze the links of any website od SEOprofiler,
  • Backlink analysis software od SEO SpyGlass,
  • Backlink Checker Tool od Semrush,
  • Backlink Tool od Seobility,
  • Backlinki od Surfer SEO,
  • Backlinks od Neila Patela,
  • Backlinks (Bing Webmaster Tools) od Bing,
  • Backlinks Checker Tool od Backlink Watch,
  • Free Backlink checker od SEO Review Tools,
  • Free Backlinks Checker // Site Link Explorer od Rank Signals,
  • Link Explorer od MOZ,
  • Monitor Backlinks od Monitor Backlinks,
  • SEO PowerSuite Link Explorer od WebMeUp.
Backlink Checker Tool, Free Backlinks Checker, Monitor Backlinks

Niektóre z wymienionych narzędzi do skorzystania z wersji próbnej wymagają darmowej rejestracji. Proponujemy zacząć od tych, w których wystarczy wpisać adres URL, by wykonać podstawową analizę linków przychodzących. Wypróbuj kilka narzędzi i porównaj otrzymane informacje. Czy wartości danych się zgadzają? Czy widzisz odnośniki, które pozyskałeś w ostatnim czasie?

Jak pozyskiwać wartościowe linki prowadzące do strony internetowej? – poradniki SEO

Jeżeli poza analizą linków do strony interesują Cię tworzenie wartościowych i bezpiecznych odnośników oraz znajdowanie wysokiej jakości serwisów do osadzania linków, przeczytaj artykuły poradnikowe opublikowane na naszym blogu. Znajdziesz tam również zbiory kreatywnych metod pozyskiwania linków SEO. Nauczysz się tworzyć angażujące treści, które użytkownicy będą udostępniać z własnej woli, a także budować naturalny profil linków w oparciu o różnorodne platformy internetowe.

Pozycjonowanie stron z agencją SEO – dostęp do narzędzi

Potrzebujesz porady? Szukasz pomocy w pozycjonowaniu – całym procesie bądź tylko w ramach analizy lub pozyskiwania linków? Znalazłeś się we właściwym miejscu! Pracujemy w branży SEO od wielu lat. Działamy na stronie (optymalizacja kodu HTML, treści i innych elementów) i poza nią. Przeczytaj o SEO w FunkyMedia.

Mamy dostęp do płatnych narzędzi, za pomocą których przeprowadzimy audyt Twojej witryny i analizę konkurencji. Przygotujemy listę słów kluczowych i domen, z których masz, mógłbyś lub powinieneś otrzymać linki dofollow, by wyprzedzić rywali w wyścigu o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie stron z agencją SEO - dostęp do narzędzi

Zachęcamy Cię do zapoznania się z pełną ofertą naszych usług marketingowych. Sprawdź też zakładkę z referencjami od klientów, żeby upewnić się, że warto nam zaufać. Niecierpliwie czekamy na Twoją wiadomość! 🙂