Myślisz o trafieniu do większej lub nowej grupy odbiorców? Chciałbyś pojawić się na nowe słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania? Przeczytaj […]
Jak aktualizować stare treści na stronie?
Aktualizacja treści na stronie internetowej to sposób na poprawę pozycji w wyszukiwarce, czyli zwiększenie widoczności witryny. Nowe, zaktualizowane teksty, np. […]
Dlaczego warto aktualizować teksty na stronie internetowej?
Teza zawarta w tytule niniejszego artykułu zdradza, że na aktualizację treści na stronie internetowej warto się decydować. Kiedy i dlaczego […]
SXO – co to jest i jakie ma korzyści dla e-commerce?
SEO i UX to terminy, które prawdopodobnie znasz. Podczas gdy SEO, czyli pozycjonowanie strony internetowej, pozwala zdobywać coraz lepsze pozycje […]
User Experience – co to jest i jak wpływa na SEO?
Wielu właścicieli stron internetowych, a tym bardziej ekspertów SEO, pamięta czasy, w których pozycjonowanie strony polegało na przygotowywaniu treści i […]
Czym jest Search Intent (User Intent) i jak zrozumieć intencje użytkownika?
Wyszukiwarka Google to potężne, a przy okazji najpopularniejsze narzędzie do wyszukiwania informacji w internecie. Jak pokazuje każda kolejna aktualizacja algorytmów […]
Reklama firmy w internecie za darmo – pomysły
Czy da się stworzyć darmową reklamę, która przyniesie efekty co najmniej porównywalne do płatnej reklamy firmy w internecie? Jeżeli tak, […]
5 sposobów na darmowe pozycjonowanie strony
Pozycjonowanie stron przez osoby prowadzące biznes w sieci to obecnie podstawa promocji w internecie. Czy posiadasz e-sklep i sprzedajesz produkty […]
Optymalizacja strony czy link building?
Co jest ważniejsze w strategii SEO: optymalizacja strony internetowej czy pozyskiwanie odnośników z zewnętrznych stron? Czym charakteryzuje się każde z […]