Strona prywatna a firmowa

Internet to miejsce w którym zarabiać może każdy - liczy się tylko pomysł. Może być to zarówno osoba indywidualna - prowadząca np. blog kulinarny czy madowy jak również firma zajmująca się sprzątaniem mieszkań czy remontami. Jeżeli chodzi o pierwszą grupę stron a więc strony indywidualne zyski możemy czerpać przede wszystkim z reklam. Dzięki stronie firmowej możemy natomiast zyskać nowych Klientów.

W obu przypadkach aby osiągnąć nasz cel - a więc sukces w Internecie i zyski ważny jest aspekt estetyczny, prosta i intuicyjna nawigacja jak również oryginalne treści. Poza tym istotna jest budowa strony - a więc aby była stworzona przez doświadczonego programistę znającego się na budowaniu strony przyjaznej dla wyszukiwarki Google. Trzeba bowiem być świadomym, że to nie przypadek, że jedne strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na 1 stronie a inne są gdzieś na szarym końcu - a więc nasz Klientem może mieć problem z jej znalezieniem.

Strona dopasowana do odbiorcy


Oczywisty jest fakt, że rozpoczynając jakąś działalność wiemy do jakiej grupy docelowej chcielibyśmy aby nasz przekaz dotarł. Naszymi Klientami mogą być bowiem rodzice małych dzieci, ludzie, którzy kupili  niedawno mieszkanie i będą szukać złotej rączki czy fani motoryzacji. Każda ze stron zamieszczanych w sieci posiada inny charakter i dlatego też powinna być tworzona pod kątem konkretnej grupy docelowej. Różnice występują nawet w obrębie jednej branży, bo asortyment nigdy nie jest identyczny, nie produkuje się go w takiej samej ilości czy nie kieruje do tego samego odbiorcy. Wystarczy przejrzeć kilka stron www różnych firm, działających w tej samej branży. Choć mogą być podobne, każda będzie zawierała takie elementy, które wyróżnią ją wśród konkurencji np. producenci koszulek - jednych grupą docelową będą dzieci a więc koszulki będą z Hello Kity a innych fani PRL i wtedy wybiorą sklep Pan Tu nie Stał.

Dlatego decydując się na sworznie strony warto zgłosić się do profesjonalnej firmy, która zajmuje się projektowanie stron internetowych i dopasowaniem ich do indywidualnych potrzeb. Nie ma co korzystać z gotowych szablonów dostępnych w sieci bo po pierwsze nie przyciągną one uwagi naszego Klienta a co za tym idzie opuszczą naszą stronę po 5 sekundach a po drugie będą źle zbudowane i nasz Klient szybciej trafi do naszej konkurencji niż do nas.

Funkcjonalność strony


Istnieje zawsze duża różnica pomiędzy witryną, którą tworzysz na swoje własne potrzeby a stronami wielkich firm, posiadających liczne oddziały zajmujących się na przykład logistyką na terenie całej Europy. Strony małych firm, indywidualne są więc mniej rozbudowane a co za tym idzie dużo tańsze i na pewno dopasowane do naszego budżetu. Strona wizytówka ważne aby była zaprojektowana przez grafika, zazwyczaj zawiera kilka zakładek (strona główna, o nas, oferta, kontakt, galeria), podłączone social media (facebook, twitter), mapę dojazdu, formularz kontaktowy nie ma konieczności logowania się klientów, podpięcia płatności. Jednak, jeśli chcesz być właścicielem portalu turystycznego, za pomocą którego potencjalny klient może zarezerwować hotel lub bilet lotniczy, to już wymaga bardzo specjalistycznego podejścia i skomplikowanego, rozbudowanego projektu. W oby dwóch przypadkach należy zgłosić się do specjalistów ponieważ nasze samodzielne próby mogą zakończyć się stratą czasu i pieniędzy.

 

[button color="red" link="/formularz-kontaktowy/"]Zamów bezpłatną wycenę[/button]

Wyślij zapytanie

Wysyłanie...
Gotowe! Twoja wiadomość została wysłana!

* Pole wymagane