Jaką firmę pozycjonującą polecacie?

Od miesięcy uważnie przyglądamy się potrzebom naszych Klientów, analizujemy je i staramy się wyciągać wnioski po to, aby nasze usługi były nie tylko solidne od strony technicznej, ale też atrakcyjne od strony „opakowania”. Mówiąc o opakowaniu mam na myśli całą otoczkę usługi, którą nabywa nasz Klient, sferę , która bezpośrednio wpływa na wybór Agencji. Przecież  tak naprawdę nie interesują go zaplecza, przyjazne linki, optymalizacja kodu źródłowego, white hat SEO itp. Co więc decyduje o nawiązaniu współpracy z Agencją SEO?

Otóż Klienci pragnący pozycjonować strony internetowe przede wszystkim zwracają uwagę na cenę usługi. Panuje przekonanie im taniej, tym lepiej, ale jest to błędne podejście. Pozycjonowanie stron internetowych wymaga nakładu czasu, pieniędzy i specjalistycznej wiedzy – pozycjonowanie domowymi sposobami skutkuje często podobnym efektem, co budowanie bomby domowymi sposobami… BUM! I po domenie. Nie zmienia to jednak faktu, że zawsze staramy się wybrać pakiet możliwości na kieszeń naszego Klienta i co istotne nigdy nie odrzucamy współpracy z uwagi na niewysoki budżet reklamowy.

O czym jeszcze musimy pamiętać zlecając pozycjonowanie strony internetowej?

  • Wiarygodność firmy – w branży nie brakuje super sprzedawców i cudownych sposobów na pozycjonowanie za 19 złotych miesięcznie, które dają efekt w 3 dni. Jeśli myślisz poważnie o zdobywaniu Klientów dzięki pozycjonowaniu, zapomnij o takich alternatywach.
  • Przejrzystość umowy – Umowa musi być zrozumiała, a jej warunki ściśle określone. Nie zapominajmy, że ten dokument  ma zabezpieczać obie strony. Istotne aspekty, to czas trwania umowy, okres wypowiedzenia, sposób rozliczeń, stawki i przedmiot umowy, czyli zapis, który mówi za co będziesz płacić.
  • Metody pozycjonowania – upewnij się, że metody, którymi posługuje się firma są profesjonalne, skuteczne i bezpieczne dla Twojej witryny. Nawet nie wiesz jak łatwo otrzymać bana lub filtr ręczny od wyszukiwarki za SPAMerskie metody pozycjonowania. Posprzątanie bałaganu po amatorach może kosztować dużo więcej niż proponowane przez nich stawki.
  • Efekty – efekty pozycjonowania rzadko widoczne są w jeden tydzień, zwłaszcza na popularne słowa kluczowej. Czasem trzeba poczekać nawet kilka miesięcy na efekty.  Niektóre firmy powiedzą Ci wszystko co chcesz usłyszeć żebyś dokonał „właściwego wyboru”. Pozycjonowanie to wpływanie na wyniki wyszukiwań największej wyszukiwarki na świecie – wybierz raczej firmę, która naświetli Ci dobre i mniej korzystne aspekty usługi.

Wielu naszych klientów już wie jaką firmę pozycjonującą polecać swoim partnerom biznesowym i teraz Ty także wiesz jak wybrać najlepszą firmę pozycjonującą strony internetowe.

Czekamy na kontakt z Twojej strony.