Projektowanie sklepów internetowych – o czym nie można zapomnieć

Projektowanie sklepów internetowych to wyzwanie wymagające dużego zaangażowania zespołu projektowego agencji interaktywnej. Podczas prac należy uwzględnić wiele elementów, które później wpływają na konwersje, czyli sprzedaż. Projektowanie sklepów internetowych powinno odbywać się we współpracy z agencją SEO, która może przypilnować istotnych elementów nie wpływających na odczucia użytkowników, a na czytelność strony dla robotów Google.

Projektowanie sklepów internetowych – elementy:

1. Grafika i wygląd – Indywidualna grafika i unikalny wygląd sklepu. Nasz grafik przygotuje indywidualny projekt graficzny specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu Twój sklep nie będzie szablonowy jakich w Internecie można znaleźć wiele ale dopasowany do Twojej branży i grupy docelowej. Dzięki temu zwiększysz zaufanie do sklepu i Klienci Cię zapamiętają.

2. Zamówienia i Klienci – Łatwe i samodzielne zarządzanie zamówieniami. W naszym panelu administracyjnym dostępnych jest szereg zaawansowanych funkcjonalności ułatwiających ten proces, takich jak:

  • Możliwość dodawania/usuwania i edycji produktów w zamówieniu.
  • E-mailowe powiadomienia o złożeniu i zmianie statusu zamówienia.
  • Lista zamówień z podglądem szczegółów.
  • Podgląd koszyków Klientów.
  • Intuicyjny proces dokonywania zakupu.
  • Możliwość zakupów bez rejestracji.
  • Szczegółowe statystyki sprzedaży.

3. Zarządzanie asortymentem – W naszym sklepie możesz dodać nieograniczoną ilość produktów i stworzyć dowolną ilość kategorii. w wygodny sposób możesz monitorować gospodarkę magazynową sklepu internetowego.

  • możliwość przypisania produktu do wielu kategorii
  • możliwość dodania galerii zdjęć
  • możliwość dodania atrybutów do produktu
  • możliwość dodania wariantów cenowych do produktu
  • produkty powiązane
  • czytelna i przejrzysta lista produktów

4. Płatności on-line – Sklep internetowy zintegrowany jest ze sprawdzonymi systemami płatności on-line co daje gwarancję przy dokonywaniu płatności za zamówienie. Metody szyfrowania danych gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.Wpłaty są automatycznie księgowane w systemie sklepowym, nie ma więc potrzeby przeglądania historii rachunku bankowego. Automatyczne księgowanie wpłat jest jest obsługiwane przez systemy: Przelewy24 oraz PayU (dawniej Płatności.pl)

5. Metody Dostawy – Funkcjonalność ta pozwala w każdej formie dostawy, koszty przesyłki uzależnić od wagi produktów lub od wartości zamówienia, można również zdefiniować stałą opłatę za przesyłkę.

6. Raporty – Informacje o sprzedaży są widoczne jak na dłoni. Raporty sprzedaży i osiąganych zysków, raporty popularności produktów, raporty najlepiej sprzedawanych produktów.