Projektowanie sklepów internetowych

Agencja Interaktywna FunkyMEDIA profesjonalnie zajmuje się zakładaniem sklepów internetowych (e-commerce).

Podstawowe funkcje naszych sklepów:

1. Grafika i wygląd – Indywidualna grafika i unikalny wygląd sklepu. Nasz grafik przygotuje indywidualny projekt graficzny specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu Twój sklep nie będzie szablonowy jakich w Internecie można znaleźć wiele ale dopasowany do Twojej branży i grupy docelowej. Dzięki temu zwiększysz zaufanie do sklepu i Klienci Cię zapamiętają.

2. Zamówienia i Klienci – Łatwe i samodzielne zarządzanie zamówieniami. W naszym panelu administracyjnym dostępnych jest szereg zaawansowanych funkcjonalności ułatwiających ten proces, takich jak:

  • Możliwość dodawania/usuwania i edycji produktów w zamówieniu.
  • E-mailowe powiadomienia o złożeniu i zmianie statusu zamówienia.
  • Lista zamówień z podglądem szczegółów.
  • Podgląd koszyków Klientów.
  • Intuicyjny proces dokonywania zakupu.
  • Możliwość zakupów bez rejestracji.
  • Szczegółowe statystyki sprzedaży.

3. Zarządzanie asortymentem – W naszym sklepie możesz dodać nieograniczoną ilość produktów i stworzyć dowolną ilość kategorii. w wygodny sposób możesz monitorować gospodarkę magazynową sklepu internetowego.

  • możliwość przypisania produktu do wielu kategorii
  • możliwość dodania galerii zdjęć
  • możliwość dodania atrybutów do produktu
  • możliwość dodania wariantów cenowych do produktu
  • produkty powiązane
  • czytelna i przejrzysta lista produktów

4. Płatności on-line – Sklep internetowy zintegrowany jest ze sprawdzonymi systemami płatności on-line co daje gwarancję przy dokonywaniu płatności za zamówienie. Metody szyfrowania danych gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.Wpłaty są automatycznie księgowane w systemie sklepowym, nie ma więc potrzeby przeglądania historii rachunku bankowego. Automatyczne księgowanie wpłat jest jest obsługiwane przez systemy: Przelewy24 oraz PayU (dawniej Płatności.pl)

5. Metody Dostawy – Funkcjonalność ta pozwala w każdej formie dostawy, koszty przesyłki uzależnić od wagi produktów lub od wartości zamówienia, można również zdefiniować stałą opłatę za przesyłkę.

6. Raporty – Informacje o sprzedaży są widoczne jak na dłoni. Raporty sprzedaży i osiąganych zysków, raporty popularności produktów, raporty najlepiej sprzedawanych produktów.