Agencja Content marketing, Inbound Marketing

Widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google i jej pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania w dużej mierze uzależniona jest od treści na stronie. Prezentacja oferty, produktów, opis firmy powinien być napisany nie tylko zgodnie z wytycznymi Google, ale także zgodnie z oczekiwaniami odbiorcy.

Celem działań związanych z content marketingiem jest realizacja strategii inbound marketing. Content marketing pomaga odbiorcom znaleźć to, czego szukają.

Dobrze napisane treści:

  • przyciągają uwagę, budują zaufanie i aktywizują do działania,
  • wpływają na widoczność serwisu i jego pozycję w wyszukiwarce Google,
  • zachęcają do pozostania na stronie i pobudzają zaangażowanie odbiorców,
  • zwieszają konwersję wpływając na działania użytkowników strony.

Działania związane z content marketingiem to:

  • stworzenie odpowiednich tekstów na stronę – zgodnie z najnowszymi trendami marketingowymi (storytelling, branding, lovemarks),
  • tworzenie i publikacja artykułów eksperckich,
  • współpraca z blogerami, influencerami,
  • prezentacja firmy w Social Media.

Content Marketing opiera się nie tylko na słowach, to również:

  • infografika,
  • reklama wideo,
  • reklama natywna.

Tworzone przez nas treści są:

  • wiarygodne i rzetelne – poświadczone określonymi źródłami lub wiedzą eksperta,
  • unikatowe – nigdzie indziej nie znajdziecie takich tekstów, jak tworzymy w FunkyMedia,
  • użyteczne – przydatne dla odbiorców, ale i odpowiednio skomponowane dla wyszukiwarek,
  • skuteczne – zawierają wezwania do działania, oddziałują na emocje odbiorców, wzburzają, zachęcają, po prostu – działają.

Połączenie wartościowych treści z ich dystrybucją, a więc działaniami SEM to dobra strategia content marketingowa, która przybliża przedsiębiorców do osiągania celów biznesowych!