Skoro zainteresowałeś się kwestią słów kluczowych, zapewne przygotowujesz się do pozycjonowania strony internetowej. Jedno z pierwszych pytań, na które przyjdzie […]
Jak pozycjonować strony one page? Porady SEO
W ostatnich latach strony typu one page zyskały na popularności. Są atrakcyjne wizualnie, łatwe i intuicyjne w obsłudze przez użytkowników, […]
Jak napisać wstęp do artykułu? Lead w copywritingu
Lead, zwany także wstępem do artykułu czy zajawką, to krótki kawałek tekstu poprzedzający część właściwą. Jest o tyle ważny, że […]
Jak pisać tytuły artykułów? Kreatywny copywriting
Chwytliwy tytuł to jeden z elementów, dzięki którym niezaangażowani internauci stają się aktywnymi czytelnikami artykułów. Właściwie ułożone tytuły odpowiadają za […]
Noindex, nofollow – czym się różnią?
Noindex i nofollow to oznaczenia wykorzystywane w obrębie strony internetowej. Jak wskazuje pierwszy człon obu wyrażeń – „no”, czyli „nie” […]
O czym pisać na blogu firmowym i osobistym?
Prowadzenie bloga na stronie firmowej to doskonały pomysł, podobnie jak posiadanie bloga osobistego, gdy jest się ekspertem-freelancerem. Pytanie tylko: o […]
Linki nofollow, dofollow – różnice i zastosowanie
Dla zwykłych użytkowników witryny internetowej linki to po prostu odnośniki kierujące na inną podstronę w obrębie tej samej witryny bądź […]
Anchor text – co to jest i jakie ma rodzaje?
Anchor text to element tekstowy, z którym spotykasz się w treści artykułów, opisów produktów i kategorii, komentarzy na forach i […]
Zaplecze SEO – co to jest i jakie daje korzyści?
Działania SEO dzielą się na podejmowane w obrębie strony www (on-site) i poza nią (off-site). Te drugie to link building […]
Jak skutecznie budować wizerunek firmy w internecie?
Internet to sfera, po której poruszamy się dziś wszyscy. Jesteście tu Ty i Twoja rodzina, sąsiedzi i ich krewni. Są […]