Otrzymanie kary od Google sprawia, że strona internetowa pojawia się użytkownikom w wynikach wyszukiwania rzadziej, bo jej pozycje znacząco spadają […]
Kary Google: filtr i ban – różnice
Filtr od Google i ban od Google to dwie najpopularniejsze formy kary dla stron internetowych. Po ich otrzymaniu strony owe […]
Filtry Google: filtr ręczny i filtr algorytmiczny
Na stronę internetową, która w procesie pozycjonowania decyduje się na działania niezgodne z regulaminem Google, właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki może nałożyć […]
Naturalne linkowanie stron. Jak zdobywać naturalne linki?
Link building jest jednym z głównych działań podejmowanych w trakcie pozycjonowania strony internetowej. Nie wystarczy jednak samo zdobywanie linków. Aby […]
Co to są nienaturalne linki przychodzące?
Problem nienaturalnych linków przychodzących to coś, z czym zetknął się prawdopodobnie każdy właściciel strony internetowej. Trudno bowiem wyobrazić sobie witrynę, […]
Sposoby na budowanie świadomości marki w internecie
Prowadzenie firmy w małym mieście, gdzie nie ma konkurencji bądź jest znikoma, wydaje się łatwe. W internecie jest inaczej. Tu […]
E-branding – co to jest i czemu służy?
Obecność marki w internecie to dziś absolutna podstawa wielu biznesów. Nie bez powodu powszechnie znane jest nieco żartobliwe, jednak podszyte […]
Kupno domeny z rynku wtórnego a pozycjonowanie
Planujesz założyć stronę internetową firmy, by docierać z ofertą do klientów w internecie. Wpadłeś na pomysł, by kupić domenę, która […]
Co to jest depozycjonowanie strony?
Działania SEO czynią Twoją stronę widoczną w wynikach wyszukiwania. Stosujesz różne praktyki, takie jak publikowanie tekstów na stronie, używanie słów […]
Google Ads vs. SEO – co wybrać?
Reklamy Google Ads i pozycjonowanie to dwa sposoby pozwalające stronie internetowej ukazać się i awansować na liście wyników wyszukiwania. Mimo […]