Zaufana strona dla Google

Zastanawiasz się dlaczego pomimo, że Twoja reklama dotarła do Klientów to nie dokonali oni u Ciebie zakupu? Jednym z powodów jest fakt, że nie wzbudziliśmy u nich zaufania. Czym jest zaufana strona dla Google i dla użytkowników? Sprawdź!

Jeżeli Twoja witryna nie może znaleźć się w top 10 wyników organicznych, czy w dobrym miejscu na Mapach Google też jest to spowodowane brakiem zaufania do niej.

Zaufana strona – linki zwrotne?

Linki zwrotne, przychodzące (backlinks) – są to linki kierujące do naszej strony. Każdy z nich może mieć inną wartość – niektóre są bardzo dobre i przydane, natomiast inne mogą wręcz zaszkodzić. Odsyłacz z zaufanego , pewnego i popularnego źródła w domenie .gov czy .edu jest bardziej wartościowy i dzięki temu budzące zaufanie sklepy mają więcej konwersji. Starajmy się zdobywać odnośniki z zaufanych, rozwiniętych, długo istniejących i popularnych witryn, które są powiązane tematycznie z naszą stroną.

Co cechuje zaufane źródła?

Zaufana strona www to strona, która spełnia różne wymogi Google. Najłatwiej jest zdobyć zaufanie poprzez odpowiednie skonstruowanie strony i jej uzupełnienie wartościowym contentem.

Czym cechuje się zaufana strona www?

  1. Witryna w domenie .gov lub .edu, osobisty autorytet konkretnego eksperta o znanym nazwisku
  2. Dopasowanie tematyczne, poprawność językowa
  3. Popularność – czyli ile osób odwiedza konkretną witrynę, śledzi ją w serwisach społecznościowych
  4. Strona musi być: przejrzysta, nowoczesna, oryginalna, a treści: aktualne, ciekawe
  5. Wygląd witryny, design, grafika, logo
  6. Cytaty z innych zaufanych źródeł i bycie przez nie cytowanym
  7. Interakcja z czytelnikami – czy nasze teksty są polecane, komentowane,
  8. Certyfikaty, referencje, opinie zewnętrznych instytucji

Jak zostać zaufanym źródłem?

  1. Zadbaj o wygląd swojej strony/sklepu, dobrego grafika i copywritera, porządną nazwę domeny.
  2. Pisz teksty związane ze stroną a nie o wszystkim i niczym (np. co robisz w czasie wolnym).
  3. Publikuj ciekawe informacje, zachęcaj innych by dzielili się treścią.
  4. Dbaj o swoją markę, buduj renomę witryny.
  5. Sam dziel się treściami we wszystkich serwisach społecznościowych gdzie masz konto, komentuj dobre wpisy innych, cytuj inne zaufane witryny i ekspertów.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *