- Kategoria
- SEM
SEM
SEM
Jak zaplanować działania marketingowe po wakacjach? Poznaj najważniejsze momenty sprzedażowe
Dowiedz się, dlaczego tak istotne są w sprzedaży online momenty sprzedażowe i jak je dobrze wykorzystać. Sprawdź kalendarz marketingowca!
6 pomysłów jak reklamować produkty sklepu internetowego
Wykorzystaj siłę Internetu i dotrzyj ze swoimi produktami do 98% użytkowników w Polsce. Posiadając sklep internetowy, możesz za pomocą kampanii […]
Pierwsze spotkanie z social media – Facebook dla firm
Dowiedz się, dlaczego kampanie reklamowe w serwisie facebook dla firm są tak skuteczne i dlaczego warto prowadzić tego rodzaju działania!
Google Analytics – co dokładnie zalicza się do wejść direct?
Zastanawiasz się, co mówią dane dotyczące kanałów ruchu w Google Analytics? Dowiedz się, czym są wejścia direct i dlaczego warto sprawdzać ich ilość.
Google CSS – Google Shop i usługi porównywania cen
Czym jest Google CSS? Jakie możliwości oferują usługi porównywania cen? Przekonaj się, czy warto promować się w kilku porównywarkach cenowych jednocześnie.
Najlepsze narzędzia Google dla Twojej firmy
Chcesz jeszcze lepiej promować swoją firmę w internecie? Poznaj praktyczne i darmowe narzędzia Google, które Ci to ułatwią!
Zmiana Google Adwords.Dlaczego wprowadzono Google Ads i czy był to krok w dobrą stronę?
Historia Google Ads zaczyna się w 200 roku, kiedy to rozpoczęła się działalność systemu Google AdWords. Przez prawie 18 lat […]
Najważniejsze podobieństwa i różnice między Google Ads i Facebook Ads – poznaj najpopularniejsze systemy reklamowe
Google Ads i Facebook Ads są do siebie bardzo podobne pod wieloma względami. Przede wszystkim są dwoma największymi internetowymi systemami […]
Jak działa system reklamowy Google Ads i jakie są jego zalety?
Google Ads (wcześniej Google AdWords) to system reklamowy należący do giganta z Mount View, właściciela m.in. najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki, […]
Kto i jak może uzyskać wsparcie finansowe w ramach Ad Grants?
Program Ad Grants dostępny obecnie w ponad 50 krajach na całym świecie, skierowany jest do organizacji non-profit, które chcą reklamować […]
Nie taki AdWords straszny, jak go malują – wyjaśniamy na czym polega Google Ads
Google Ads (AdWords) to – jak wiadomo – system reklamowy umożliwiający wyświetlanie reklam w serwisach Google, w tym najpopularniejszej internetowej […]
Co powinny zawierać skuteczne banery reklamowe?
Biznes zaczyna się od dobrych projektów. Tworząc logo, wizytówki firmy, stronę WWW, banery reklamowe, grafiki do social media, powinniśmy zachować […]
Reklama w YouTube – Formaty reklam
Reklama w YouTube dostępna jest dziś dla każdego. Nie musisz nawet posiadać zasobów reklamowych wideo. Dostępne są także inne formaty […]
Rozmiary grafiki na Facebooka, Google+, Instagrama, YouTube
Z wymiarami grafik w Social Media jest jak z Google – jedyną pewną kwestią jest tutaj zmiana! Gdy już przyzwyczaimy […]
Najpopularniejsze rozmiary reklam graficznych
Jeśli chcesz, aby reklamy displayowe (banerowe) Twojej firmy wyświetlały się na znanych portalach – takich jak: Onet.pl, Gazeta.pl czy Wp.pl […]
Marketing lokalny – SEM + SEO + Social Media
Konsumenci najczęściej szukają miejsc, produktów, usług, które znajdują się w ich najbliższym otoczeniu. Może to być pobliska restauracja lub położony […]
Skuteczna reklama w Internecie – poznaj 3 zasady
Dochodzą do Ciebie różne sygnały o skuteczności kanałów komunikacji – znajomi podpowiadają: linki sponsorowane, kampania na Facebook-u, a jeszcze inni […]
Numer GTIN. Konieczne zmiany w kampaniach produktowych
Google zacznie egzekwować podawanie numerów GTIN Od 14 lutego 2017 r. konieczne będzie podawanie w pliku produktowym importowanym do Google […]
Digital marketing – formy promocji sklepu internetowego – statystyki
Najlepsze formy promocji sklepu internetowego wg danych amerykańskich sprzedawców Niestety polskie firmy badawcze nie zbierają danych ze sklepów internetowych w […]
Jaką reklamę wybrać – linki sponsorowane czy reklamę na Facebook-u i Instagramie?
Co to są linki sponsorowane? Linki sponsorowane to boxy z reklamami tekstowymi, wyświetlane w wyszukiwarce Google, po wpisaniu interesującego nas […]
Konwersje w Google Ads – mierzenie skuteczności kampanii
Jak mierzyć konwersję w kampanii Google Ads? Jak ustawić cele w Google Analytics, by zyskać statystyki dotyczące prowadzonej kampanii?
Jak skutecznie promować sklep internetowy?
Dowiedz się, jak skutecznie promować sklep internetowy w wynikach wyszukiwania organicznego, jak i w płatnych kampaniach Google Ads!
Wizytówka www – twoje miejsce w internecie
Twoja wizytówka ma znaczenie, dowiedz się, jak powinna wyglądać wizytówka www i dlaczego należy o nią szczególnie zadbać.
Od czego zależy cena wykonania strony internetowej? Ceny strony www
Ceny strony www sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Od czego zależy koszt wykonania strony internetowej? Sprawdź!
Jakie oprogramowanie sklepu www wybrać?
Wybierz z nami dobre oprogramowanie sklepu www i ciesz się efektami sprzedaży! Na jakim systemie postawić swój e-commerce? Sprawdź!
Czy warto założyć sklep internetowy?
Sprawdź, czy warto założyć swój sklep internetowy i zająć się jego promowaniem, optymalizacją, usprawnianiem. Ile czasu potrzeba na wypromowanie sklepu?