- Kategoria
- SEM
SEM
SEM
Premiera nowej wersji edytora reklam – Google Ads Editor 2.7
Google zaprezentowało najnowszą wersję swojego edytora reklam. Google Ads Editor 2.7 wprowadza szereg udogodnień w zakresie tworzenia i optymalizowania kampanii. […]
Jakie metryki PPC są najważniejsze? Kompletny przegląd Google Ads
Reklama PPC (Pay-per-click) to obecnie główne narzędzie w rękach zarówno dużych firm, jak i dopiero zaczynających swoją karierę przedsiębiorców. Ze […]
Nowe opcje dla reklamodawców – reklamy w Google TV
Google postanawia uruchomić nową sieć reklamową w obrębie Google Ads – Google TV. Reklamy w telewizji Google dostępne są obecnie […]
Rekomendacje marki – nowe sugestie w Google Ads
Google ogłosiło właśnie wprowadzenie nowej funkcjonalności do swojego systemu reklamowego. Mowa o rekomendacjach marek (Brand Recommendations), czyli nowych, spersonalizowanych sugestii […]
Jak ustawić niestandardowe wymiary w Google Analytics 4?
Tworzenie niestandardowych wymiarów w Google Analytics 4 to jedna z nowszych funkcji zaimplementowanych przez Google, która umożliwia efektywniejsze zbieranie danych. […]
Aktualizacja rozszerzeń wideo dla reklam Google Ads
Google wprowadza nową funkcję do kampanii wideo, która ma na celu automatyczne tworzenie różnych formatów wideo w reklamach. Najnowsza aktualizacja […]
Reklamuj się bez strony internetowej. Google Marketplace z Performance Max
Sprzedaż produktów w sieci nieodłącznie kojarzy się z wymogiem prowadzenia strony internetowej Teraz jednak może się to zmienić. Wszystko za […]
Optymalizacja kampanii Google Ads – Zarządzanie komponentami
Kampanie reklamowe w Google Ads to nie tylko motor napędowy wielu działalności, ale nierzadko warunek konieczny do tego, aby w […]
Google Display Network
Google Display Network (GDN) to jedna z najważniejszych platform reklamowych oferowanych przez Google, umożliwiająca reklamodawcom dotarcie do szerokiej grupy odbiorców […]
Popraw jakość reklam Google Ads: Skuteczne metody
Google Ads to jedno z najpopularniejszych narzędzi do reklamy online, które pozwala firmom na dotarcie do szerokiego grona odbiorców w […]
Sekretne strategie ekspertów Google Ads, których nie chcą Ci ujawnić – poznaj je teraz!
Sekretne strategie ekspertów Google Ads to coś, czego wielu marketerów szuka. Niestety, nie jest to łatwe do zdobycia informacja. Eksperci […]
Dlaczego 95% kampanii w Google Ads zawodzi? Odkryj niewiarygodną prawdę!
Kampanie w Google Ads są jednym z najbardziej popularnych narzędzi marketingowych dostępnych dla firm. Jednakże, według badań, aż 95% kampanii […]
Jeden prosty trik w Google Ads, który podwoi Twój zwrot z inwestycji! Musisz to zobaczyć!
Jeśli jesteś właścicielem firmy i szukasz sposobu na zwiększenie zwrotu z inwestycji w Google Ads, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. […]
Skuteczne narzędzia do analizy skuteczności kampanii reklamowych w Google Ads
Skuteczne narzędzia do analizy skuteczności kampanii reklamowych w Google Ads są niezbędne dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w marketingu […]
CPA: Co to jest i jak działa?
CPA, czyli Cost Per Action (koszt za działanie), to model rozliczeń w marketingu internetowym, w którym reklamodawca płaci za określoną […]
Jak włączyć powiadomienia o urodzinach na Facebooku?
Witaj! Cieszymy się, że chcesz włączyć powiadomienia o urodzinach na Facebooku. Jest to łatwe i szybkie. Wystarczy kilka kroków, aby […]
Jak dodawać zdjęcia na Facebooku?
Facebook to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, który umożliwia użytkownikom wymianę informacji, zdjęć i filmów. Dodawanie zdjęć na […]
Kampania Google Ads i Facebook Ads – które reklamy wybrać?
Facebook Ads i Google Ads to potężne systemy reklamowe, dzięki którym dociera się do odbiorców – potencjalnych klientów. Ze względu […]
Ścieżka zakupowa klienta – jakie są jej etapy i jakie ma znaczenie?
Czym powinna cechować się dobrze zaprojektowana ścieżka zakupowa klienta? Jakie działania podjąć, żeby poprawić wyniki sprzedaży w sklepie on-line?
Jak promować filmiki, gry i muzykę na YouTube?
Statystyki YouTube – trzecie miejsce wśród najczęściej odwiedzanych domen w Polsce Według najnowszych danych Gemius z lipca 2017 roku, portal YouTube należący […]
Promocja w YouTube – dlaczego warto na nią postawić?
YouTube to niezwykłe narzędzie, które ma globalny zasięg! Przede wszystkim ma ono już ponad miliard użytkowników, co stanowi aż… jedną […]
Jak zaplanować działania marketingowe po wakacjach? Poznaj najważniejsze momenty sprzedażowe
Dowiedz się, dlaczego tak istotne są w sprzedaży online momenty sprzedażowe i jak je dobrze wykorzystać. Sprawdź kalendarz marketingowca!
Największe mity o Google Ads i reklamach PPC
Reklamy Google Ads są drogie, na dodatek reklam nikt nie klika – to podwójna strata. Nawet gdyby ktoś zechciał kliknąć, […]
Remarketing vs. retargeting – różnice
Remarketing i retargeting to dwa rodzaje działań marketingowych prowadzonych w internecie. Mimo iż występują między nimi znaczące różnice, bardzo często […]
Co to jest remarketing?
Chciałbyś docierać do esencji potencjalnych klientów? Tworzyć kampanie reklamowe precyzyjniejsze i przynoszące lepsze efekty? Osiągnięciu celu sprzyja remarketing. Co to […]
6 pomysłów jak reklamować produkty sklepu internetowego
Wykorzystaj siłę Internetu i dotrzyj ze swoimi produktami do 98% użytkowników w Polsce. Posiadając sklep internetowy, możesz za pomocą kampanii […]
CPC: Co to jest i jak działa w reklamie?
CPC, czyli Cost Per Click (koszt za kliknięcie), to jeden z najpopularniejszych modeli rozliczeń w reklamie internetowej. W modelu CPC […]
Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads
Prowadzenie kampanii reklamowych w systemach takich jak Google Ads czy Facebook Ads stało się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu firm. […]
Konwersje rozszerzone w Google Ads: Przewodnik
Konwersje rozszerzone w Google Ads to zaawansowane narzędzie, które umożliwia reklamodawcom lepsze śledzenie i optymalizację kampanii reklamowych. Dzięki wykorzystaniu danych […]
Partnerzy Google: korzyści i współpraca
Partnerzy Google to program stworzony przez firmę Google, który ma na celu wspieranie agencji marketingowych, specjalistów SEO oraz innych profesjonalistów […]
Kampania DSA w Google Ads: Skuteczne Strategie
Kampania DSA (Dynamic Search Ads) w Google Ads to zaawansowane narzędzie reklamowe, które umożliwia automatyczne generowanie reklam na podstawie treści […]
Poradnik: Kampanie Performance Max – Optymalizacja
Kampania Performance Max to nowoczesne narzędzie reklamowe oferowane przez Google, które umożliwia firmom maksymalizację zasięgu i skuteczności ich działań marketingowych. […]
Co to jest CPM?
CPM (Cost Per Mille) to jeden z najpopularniejszych modeli rozliczeniowych stosowanych w marketingu internetowym. Skrót „CPM” pochodzi z języka łacińskiego, […]
CPE: Co to jest i jakie ma znaczenie?
Cost Per Engagement (CPE) to model rozliczeniowy używany w marketingu internetowym, w którym reklamodawcy płacą za każde zaangażowanie użytkownika z […]
Audyt kampanii Google Ads – analiza konta i kampanii
Jeżeli samodzielnie prowadzisz kampanię Google Ads sprawdź czy nie popełniasz najczęstszych błędów z którymi mamy do czynienia podczas audytu i […]
Google Analytics – co dokładnie zalicza się do wejść direct?
Zastanawiasz się, co mówią dane dotyczące kanałów ruchu w Google Analytics? Dowiedz się, czym są wejścia direct i dlaczego warto sprawdzać ich ilość.
Google CSS – Google Shop i usługi porównywania cen
Czym jest Google CSS? Jakie możliwości oferują usługi porównywania cen? Przekonaj się, czy warto promować się w kilku porównywarkach cenowych jednocześnie.
Najlepsze narzędzia Google dla Twojej firmy
Chcesz jeszcze lepiej promować swoją firmę w internecie? Poznaj praktyczne i darmowe narzędzia Google, które Ci to ułatwią!
Zmiana Google Adwords.Dlaczego wprowadzono Google Ads i czy był to krok w dobrą stronę?
Historia Google Ads zaczyna się w 200 roku, kiedy to rozpoczęła się działalność systemu Google AdWords. Przez prawie 18 lat […]
Najważniejsze podobieństwa i różnice między Google Ads i Facebook Ads – poznaj najpopularniejsze systemy reklamowe
Google Ads i Facebook Ads są do siebie bardzo podobne pod wieloma względami. Przede wszystkim są dwoma największymi internetowymi systemami […]
Jak działa system reklamowy Google Ads i jakie są jego zalety?
Google Ads (wcześniej Google AdWords) to system reklamowy należący do giganta z Mount View, właściciela m.in. najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki, […]
Kto i jak może uzyskać wsparcie finansowe w ramach Ad Grants?
Program Ad Grants dostępny obecnie w ponad 50 krajach na całym świecie, skierowany jest do organizacji non-profit, które chcą reklamować […]
Nie taki AdWords straszny, jak go malują – wyjaśniamy na czym polega Google Ads
Google Ads (AdWords) to – jak wiadomo – system reklamowy umożliwiający wyświetlanie reklam w serwisach Google, w tym najpopularniejszej internetowej […]
Co powinny zawierać skuteczne banery reklamowe?
Biznes zaczyna się od dobrych projektów. Tworząc logo, wizytówki firmy, stronę WWW, banery reklamowe, grafiki do social media, powinniśmy zachować […]
Reklama w YouTube – Formaty reklam
Reklama w YouTube dostępna jest dziś dla każdego. Nie musisz nawet posiadać zasobów reklamowych wideo. Dostępne są także inne formaty […]
Rozmiary grafiki na Facebooka, Google+, Instagrama, YouTube
Z wymiarami grafik w Social Media jest jak z Google – jedyną pewną kwestią jest tutaj zmiana! Gdy już przyzwyczaimy […]
Najpopularniejsze rozmiary reklam graficznych
Jeśli chcesz, aby reklamy displayowe (banerowe) Twojej firmy wyświetlały się na znanych portalach – takich jak: Onet.pl, Gazeta.pl czy Wp.pl […]
Marketing lokalny – SEM + SEO + Social Media
Konsumenci najczęściej szukają miejsc, produktów, usług, które znajdują się w ich najbliższym otoczeniu. Może to być pobliska restauracja lub położony […]
Skuteczna reklama w Internecie – poznaj 3 zasady
Dochodzą do Ciebie różne sygnały o skuteczności kanałów komunikacji – znajomi podpowiadają: linki sponsorowane, kampania na Facebook-u, a jeszcze inni […]
Numer GTIN. Konieczne zmiany w kampaniach produktowych
Google zacznie egzekwować podawanie numerów GTIN Od 14 lutego 2017 r. konieczne będzie podawanie w pliku produktowym importowanym do Google […]
Digital marketing – formy promocji sklepu internetowego – statystyki
Najlepsze formy promocji sklepu internetowego wg danych amerykańskich sprzedawców Niestety polskie firmy badawcze nie zbierają danych ze sklepów internetowych w […]
Jaką reklamę wybrać – linki sponsorowane czy reklamę na Facebook-u i Instagramie?
Co to są linki sponsorowane? Linki sponsorowane to boxy z reklamami tekstowymi, wyświetlane w wyszukiwarce Google, po wpisaniu interesującego nas […]
Reklama w Google – przykłady kampanii Adwords
Przedstawiamy przykłady kampanii Adwords. Pisaliśmy już wielokrotnie, że w celu uruchomienia skutecznej reklamy w Google konieczne jest poznanie celów biznesowych […]
Kampania produktowa – najlepszy moment na uruchomienie przed Świętami
Na czym polega kampania produktowa Google Ads? Kiedy najlepiej uruchomić tego rodzaju kampanię? Czy święta to dobry moment na rozpoczęcie działań?
Do czego służy Ads Express, komu może się przydać i jakie są jego zalety?
Ads Express, jak sama nazwa sugeruje, służy do tworzenia szybkich reklam w wyszukiwarce Google, mapach Google i innych serwisach powiązanych […]
Czym właściwie zajmuje się AdsManager i kto może nim zostać?
AdsManager to nowy zawód na internetowym rynku, który powstał z potrzeby skutecznego i efektywnego zarządzania reklamą, co wcale nie jest […]
Reklama elastyczna Google Ads (AdWords)
W Google Ads pojawił się nowy sposób promowania w sieci – reklama elastyczna, której celem jest ułatwienie wyświetlania się reklam […]