

Jak jedna mała zmiana w ustawieniach może przynieść tak ogromny wzrost konwersji? To pytanie zadaje sobie wielu marketerów. W tym […]
Google Ads to jeden z najbardziej popularnych narzędzi marketingowych, które pozwalają firmom na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Jednak błędy […]
Inwestowanie w reklamy Google Ads może być skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności Twojej marki, zwiększenie ruchu na stronie internetowej i […]
Skuteczne narzędzia do analizy skuteczności kampanii reklamowych w Google Ads są niezbędne dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w marketingu […]
Czym powinna cechować się dobrze zaprojektowana ścieżka zakupowa klienta? Jakie działania podjąć, żeby poprawić wyniki sprzedaży w sklepie on-line?
Statystyki YouTube – trzecie miejsce wśród najczęściej odwiedzanych domen w Polsce Według najnowszych danych Gemius z lipca 2017 roku, portal YouTube należący […]
YouTube to niezwykłe narzędzie, które ma globalny zasięg! Przede wszystkim ma ono już ponad miliard użytkowników, co stanowi aż… jedną […]
Dowiedz się, dlaczego tak istotne są w sprzedaży online momenty sprzedażowe i jak je dobrze wykorzystać. Sprawdź kalendarz marketingowca!
Wykorzystaj siłę Internetu i dotrzyj ze swoimi produktami do 98% użytkowników w Polsce. Posiadając sklep internetowy, możesz za pomocą kampanii […]
Dowiedz się, dlaczego kampanie reklamowe w serwisie facebook dla firm są tak skuteczne i dlaczego warto prowadzić tego rodzaju działania!
Zastanawiasz się, co mówią dane dotyczące kanałów ruchu w Google Analytics? Dowiedz się, czym są wejścia direct i dlaczego warto sprawdzać ich ilość.
Czym jest Google CSS? Jakie możliwości oferują usługi porównywania cen? Przekonaj się, czy warto promować się w kilku porównywarkach cenowych jednocześnie.
Chcesz jeszcze lepiej promować swoją firmę w internecie? Poznaj praktyczne i darmowe narzędzia Google, które Ci to ułatwią!
Historia Google Ads zaczyna się w 200 roku, kiedy to rozpoczęła się działalność systemu Google AdWords. Przez prawie 18 lat […]
Google Ads i Facebook Ads są do siebie bardzo podobne pod wieloma względami. Przede wszystkim są dwoma największymi internetowymi systemami […]
Google Ads (wcześniej Google AdWords) to system reklamowy należący do giganta z Mount View, właściciela m.in. najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki, […]
Program Ad Grants dostępny obecnie w ponad 50 krajach na całym świecie, skierowany jest do organizacji non-profit, które chcą reklamować […]
Google Ads (AdWords) to – jak wiadomo – system reklamowy umożliwiający wyświetlanie reklam w serwisach Google, w tym najpopularniejszej internetowej […]
Biznes zaczyna się od dobrych projektów. Tworząc logo, wizytówki firmy, stronę WWW, banery reklamowe, grafiki do social media, powinniśmy zachować […]
Reklama w YouTube dostępna jest dziś dla każdego. Nie musisz nawet posiadać zasobów reklamowych wideo. Dostępne są także inne formaty […]
Z wymiarami grafik w Social Media jest jak z Google – jedyną pewną kwestią jest tutaj zmiana! Gdy już przyzwyczaimy […]
Jeśli chcesz, aby reklamy displayowe (banerowe) Twojej firmy wyświetlały się na znanych portalach – takich jak: Onet.pl, Gazeta.pl czy Wp.pl […]
Konsumenci najczęściej szukają miejsc, produktów, usług, które znajdują się w ich najbliższym otoczeniu. Może to być pobliska restauracja lub położony […]
Dochodzą do Ciebie różne sygnały o skuteczności kanałów komunikacji – znajomi podpowiadają: linki sponsorowane, kampania na Facebook-u, a jeszcze inni […]
Google zacznie egzekwować podawanie numerów GTIN Od 14 lutego 2017 r. konieczne będzie podawanie w pliku produktowym importowanym do Google […]
Najlepsze formy promocji sklepu internetowego wg danych amerykańskich sprzedawców Niestety polskie firmy badawcze nie zbierają danych ze sklepów internetowych w […]
Co to są linki sponsorowane? Linki sponsorowane to boxy z reklamami tekstowymi, wyświetlane w wyszukiwarce Google, po wpisaniu interesującego nas […]
Jak mierzyć konwersję w kampanii Google Ads? Jak ustawić cele w Google Analytics, by zyskać statystyki dotyczące prowadzonej kampanii?
Dowiedz się, jak skutecznie promować sklep internetowy w wynikach wyszukiwania organicznego, jak i w płatnych kampaniach Google Ads!
Twoja wizytówka ma znaczenie, dowiedz się, jak powinna wyglądać wizytówka www i dlaczego należy o nią szczególnie zadbać.
Ceny strony www sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Od czego zależy koszt wykonania strony internetowej? Sprawdź!
Wybierz z nami dobre oprogramowanie sklepu www i ciesz się efektami sprzedaży! Na jakim systemie postawić swój e-commerce? Sprawdź!
Sprawdź, czy warto założyć swój sklep internetowy i zająć się jego promowaniem, optymalizacją, usprawnianiem. Ile czasu potrzeba na wypromowanie sklepu?