Wiemy, jak korzystamy z internetu my oraz jak robią to nasi bliscy i osoby, z którymi wchodzimy w bezpośredni kontakt. […]
Podcasty
Czym jest responsywność strony?
Jak wynika z raportu „Digital 2021” opracowanego przez We Are Social i Hootsuite, w 2020 roku najczęściej korzystaliśmy z internetu […]
Skuteczny sposób na pozyskiwanie linków? Link baiting!
Jak wspomóc pozycjonowanie strony internetowej? Jednym z najważniejszych działań jest pozyskiwanie linków. Oczywiście nie byle jakich! Należy się skupić na […]
Czym jest evergreen content marketing?
Content marketing polega na promowaniu firmy, strony internetowej, wydarzenia itd. za pomocą treści, między innymi tekstowych. Zalicza się do nich […]
Na ile słów kluczowych pozycjonować stronę internetową?
Skoro zainteresowałeś się kwestią słów kluczowych, zapewne przygotowujesz się do pozycjonowania strony internetowej. Jedno z pierwszych pytań, na które przyjdzie […]
Jak napisać wstęp do artykułu? Lead w copywritingu
Lead, zwany także wstępem do artykułu czy zajawką, to krótki kawałek tekstu poprzedzający część właściwą. Jest o tyle ważny, że […]
Jak pisać tytuły artykułów? Kreatywny copywriting
Chwytliwy tytuł to jeden z elementów, dzięki którym niezaangażowani internauci stają się aktywnymi czytelnikami artykułów. Właściwie ułożone tytuły odpowiadają za […]
O czym pisać na blogu firmowym i osobistym?
Prowadzenie bloga na stronie firmowej to doskonały pomysł, podobnie jak posiadanie bloga osobistego, gdy jest się ekspertem-freelancerem. Pytanie tylko: o […]
Anchor text – co to jest i jakie ma rodzaje?
Anchor text to element tekstowy, z którym spotykasz się w treści artykułów, opisów produktów i kategorii, komentarzy na forach i […]
Zaplecze SEO – co to jest i jakie daje korzyści?
Działania SEO dzielą się na podejmowane w obrębie strony www (on-site) i poza nią (off-site). Te drugie to link building […]