Zamawiasz stronę internetową – sprawdź, za co płacisz

Zamawianie strony internetowej w specjalistycznej agencji nie jest niczym innym, jak dokonywaniem zakupu produktu w sklepie internetowym. Oczywiście istnieje także możliwość udania się bezpośrednio do siedziby, w której zazwyczaj jest jakieś biuro i miła pani lub pan z szeregiem katalogów pełnych projektów. Dzięki nim można poznać możliwości projektantów, ich spojrzenie na projekt graficzny, a samemu zainspirować się jakimś pomysłem.

Strona stronie nierówna

Jak w większości sklepów, kiedy pytamy o ceny produktów z konkretnej kategorii nie otrzymamy jednolitej odpowiedzi, a jedynie przedział i to często dość szeroki. Gdyby zapytać kobietę ile w Polsce kosztuje sukienka czy torebka, miałaby problem ze sprecyzowaniem, bowiem na rynku może od rzemieślnika kupić ją za kilkadziesiąt złotych zaledwie, ale gdy wybierze się na zakupy do renomowanego butiku, zostawi tam kilka tysięcy. Oczywiście cena jest odzwierciedleniem jakości zarówno w przypadku stron internetowych, jak i sukienek. Decydując się na skorzystanie z usług agencji oferującej projektowanie stron www cennik znajdziemy z pewnością na jej firmowej stronie, dlatego możemy zapoznać się z zakresem, w jakim operują tutejsi projektanci.

Ile za dobrą stronę?

Najniższe ceny, jakie spotykam w sieci oscylują wokół 500zł, ale takie oferty najczęściej ograniczają się do jednej głównej witryny z kilkoma podstronami, na które przenoszą linki. Jest to zazwyczaj rodzaj wizytówki przedsiębiorstwa zawierający dane o firmie, jej funkcjonowaniu i tradycjach, informacje o produktach lub usługach, czasami też cennik, przykładowe realizacje i obowiązkowe dane kontaktowe. Jednym słowem firma się za ich pomocą przedstawia klientom. Dobra strona internetowa to już nieco inna skala cenowa, a negocjacje zaczynają się tu od około 3 tys. złotych. Te najwyższe, najlepiej dopracowane i zabezpieczone kosztują nawet tyle, co mały samochód. Oczywistym jest, że o wyborze zadecyduje stan Twojego portfela. Zadaj sobie pytanie więc: „czy zapłacę 15 tysięcy za portal, na który mnie nie stać” oraz „po co mi taka rozbudowana witryna, skoro ja tylko przyjmuję zlecenia, a najlepszym materiałem poglądowym są moje produkty w sieci?”.

[button color="red" link="/formularz-kontaktowy/"]Zamów bezpłatną wycenę[/button]

Wyślij zapytanie

Wysyłanie...
Gotowe! Twoja wiadomość została wysłana!

* Pole wymagane