Ważne momenty sprzedażowe. Zainspiruj swoich Klientów idealnym prezentem na Święta

Momenty sprzedażowe a kampanie wizerunkowe w sieci reklamowej Google

Kampanie w sieci reklamowej Google to idealny sposób dotarcia do potencjalnego Klienta i zainspirowanie go pomysłem na prezent, poinformowanie o naszej specjalnej ofercie. Sieć reklamowa to ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których możemy wyświetlać reklamy Ads. Poznaj ważne momenty sprzedażowe i wykorzystaj potencjał reklamy w sieci.

Reklamy w sieci mają bardzo duży zasięg, milionowe wyświetlenia możemy osiągnąć przy niewielkim budżecie. Nie są to kampanie skierowane tylko do dużych graczy. Każdy może z nich skorzystać. Nasze reklamy mogą pojawiać się w bardzo wielu witrynach, aplikacjach mobilnych i materiałach wideo.

  • witryny wydawców Google AdSense, w tym AdSense dla domen i AdSense dla błędów;
  • witryny wydawców DoubleClick Ad Exchange;
  • witryny Google, takie jak Google Finance, Blogger i YouTube (bez wyszukiwarki Google).

Jak utworzyć idealną reklamę displayową

Reklamy graficzne mają za zadanie przyciągnąć uwagę klientów. Sprawić, że pozostanie w nich pozytywna emocja. Co sprawia, że reklama displayowa jest dobra?

  • Dobrze widoczny przycisk wezwania do działania: „Dowiedz się więcej” lub „Kup teraz”. Użytkownicy dzięki temu będą wiedzieć, co będą mogli zrobić po kliknięciu reklamy.
  • Jasna informacja o cenach i promocjach,
  • Wyraźne logo i grafika i kolorystyka związana z identyfikacją wizualną firmy.

Co zrobić, aby reklama w sieci reklamowej była skuteczna?

Odpowiedź jest prosta – kierować reklamy na naszą grupę docelową – nie warto reklamy sklepu z sukienkami dla dzieci kierować na mężczyzn czy kobiety w wieku 20-65+. Obecne narzędzia marketingowe pozwalają na precyzyjne dotarcie do potencjalnej grupy docelowej – oraz na zaplanowanie reklamy na odpowiednie momenty sprzedażowe. Marketingowcy mogą kierować reklamy według następujących kryteriów:

Kierowanie demograficzne

  • Wiek („18–24 lat”, „25–34 lat”, „35–44 lat”, „45–54 lat”, „55–64 lat”, „65 lat lub więcej” i „Nieznany”)
  • Płeć („Kobieta”, „Mężczyzna” i „Nieznana”)
  • Status rodzicielski („Ma dzieci”, „Nie ma dzieci” i „Nieznany”)

Kierowanie na słowa kluczowe

Możemy wybrać dowolne słowa kluczowe powiązane z produktami lub usługami, by reklamy pojawiały się, gdy klienci używają tych słów podczas wyszukiwania w Google lub w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. Utworzenie listy bardzo dobrze ukierunkowanych słów kluczowych zwiększa szanse na wyświetlanie reklam tylko zainteresowanym klientom.

Kierowanie reklam według zainteresowań odbiorców

Pozwala docierać do użytkowników na podstawie ich zainteresowań. Do wyboru jest szeroka grupa kategorii zainteresowań – od motoryzacji i sportu, po podróże i modę. Na tej podstawie wyświetlamy reklamy użytkownikom, którzy są prawdopodobnie zainteresowani daną kategorią.

Kierowanie na urządzenia

Możemy wyświetlać reklamy odpowiednim osobom na wszystkich urządzeniach na podstawie ich lokalizacji, pory dnia i rodzaju urządzenia.

Remarketing

Kierowanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły naszą stronę www lub użyły aplikacji mobilnej.

Najpopularniejsze rozmiary grafik w sieci reklamowej

Do sieci reklamowej Google należą m.in. takie portale jak: gazeta.pl, gazetaprawna.pl, money.pl, onet.pl, interia.pl, olx.pl, dladzieci.pl, ekorodzice.pl, urządzamy.pl, muratordom.pl, dobrzemieszkaj.pl, spotr.pl, sportowefakty.wp.pl itd. Każdy z tych portali ma inną grafikę i miejsce reklamowe. Poniżej akceptowane formaty reklam na gazeta.pl.

akceptowane formaty reklam na gazeta.pl

Najpopularniejsze rozmiary grafik:

  • Na komputerach: 200 × 200, 250 × 250, 300 × 250, 336 × 280, 120 × 600, 160 × 600, 300 × 600, 468 × 60, 728 × 90, 970 × 90
  • Na urządzenia mobilne: 320 × 50, 200 x 200, 250 x 250, 300 x 250, 320 × 100

Podsumowanie

Kampania w sieci reklamowej to skuteczne narzędzie reklamowe w ręku doświadczonego marketingowca. Odpowiednie formaty reklam, poprawnie dobrane parametry kampanii, w szczególności te, dotyczące metod kierowania, stawek i budżetu oraz korzystna dla Klientów oferta przedsiębiorcy, mogą przynieść zakładane rezultaty. Jak do tego dodamy wysoką jakość usług i zadowolenie Klienta to można śmiało powiedzieć, że efekty tej kampanii będą odczuwalne nie tylko w najbliższe święta, ale także w późniejszym czasie – Wielkanoc, Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, majówka, wakacje itd.. Reklamy nie lubią przerw. Chcą być cały czas na topie!

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *