Reklama w YouTube

YouTube to druga największa wyszukiwarka (tuż po wyszukiwarce Google). Ma ponad 18 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, którzy na całym świecie oglądają codziennie kilka milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń.

YouTube statystyki filmów online w Polsce

Reklama na YouTube pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów. Nasze reklamy możemy kierować do osób według wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań i innych cech. Dzięki odpowiedniej strategii możemy realizować różne cele biznesowe:

  • Zwiększyć sprzedaż produktów i usług
  • Zyskać lojalność klientów
  • Nawiązać kontakty z klientami
  • Zwiększyć świadomość marki

Taki sposób reklamy niesie za sobą wiele korzyści, ponieważ aby reklamować się w YouTube:

  • nie potrzeba dużych budżetów. Mamy pełną kontrolę nad dziennym budżetem i możemy decydować, ile chcemy wydawać na swoją reklamę. Poza tym płacimy tylko wtedy, gdy ktoś zareaguje na naszą reklamę.
  • nie potrzebne są także materiały wideo. Dzięki bezpłatnemu narzędziu jakim jest Galeria Reklam możemy utworzyć dowolny format reklamy i aktywować reklamę w ciągu zaledwie kilku minut. Więcej o formatach reklam można dowiedzieć się z naszego artykułu „Reklama w YouTube - Formaty reklam”.

Jak uruchomić reklamę w YouTube

W zależności jakie formaty reklam posiadamy (filmy wideo, banery reklamowe czy tekst oraz gdzie chcemy aby nasza reklama była wyświetlana), uruchomienie reklam w YouTube wygląda następujące:

  • Jeżeli posiadamy filmy wideo umieszczone w YouTube możemy uruchomić tzw. reklamy TrueView. Do uruchomienia tego typu kampanii konieczne jest połączenie konta YouTube z kontem Google AdWords. Cały proces ustawień kampanii przedstawiony jest tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=yPpFzBQKj7o
  • Jeżeli formatem reklamy jest tekst, bądź baner kampanię na YouTube uruchamia się tylko i wyłącznie korzystając z Google Adwords. Tworząc nową kampanię należy wybrać „Sieć reklamową”, a jako miejsce docelowe youtube.com.
  • Istnieją także niestandardowe formaty reklam tzw. mastheady, które wyświetlają się na stronie głównej w YouTube a ich wyświetlanie odbywa się na zasadach rezerwacji. W kampaniach z rezerwacjami obowiązują minimalne progi wydatków.

Komu powierzyć stworzenie kampanii

Jeżeli sami nie posiadamy czasu lub odpowiedniej wiedzy niezbędnej do stworzenia i monitorowania kampanii, warto powierzyć to zadanie Agencji, która jest Partnerem Google oraz posiada Certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu:

  • Reklam Wideo
  • Reklam w sieci reklamowej
  • Google Analytics

Status Partnera oznacza, że firma, która go posiada, ma zaufanie Google i pomoże nam maksymalnie wykorzystać potencjał reklamy internetowej i zadbać o wizerunek firmy online. W tej wyszukiwarce Partnerów znajdziecie najlepszych specjalistów, którym można zaufać: https://www.google.com/partners/?hl=pl#a_profile;idtf=1461273932;

Nawiązując współpracę z Partnerem możemy liczyć na otrzymanie kuponów. Obecnie dostępne są kupony:

  • Jeśli wydasz na koncie 100 zł otrzymasz z kuponu dodatkowe 250 zł.
  • Kupony na kwotę 600 zł, należy w ciągu 30 dni wydać dowolną kwotę na koncie. Jeśli wysokość wydatków będzie wyższa niż 600 zł, to konto zostanie zasilone maksymalnie kwotą 600 zł. Jeśli wydasz mniej, to Google przyzna równowartość twoich wydatków.

Wyślij zapytanie

Wysyłanie...
Gotowe! Twoja wiadomość została wysłana!

* Pole wymagane