Kampanie e-mail marketing

Czym jest e-mail marketing?

98% internautów posiada pocztę elektroniczną, blisko 70% korzysta z niej codziennie, a liczba aktywnych kont e-mail zwiększa się każdego roku. Wykorzystanie tego kanału jako jednego ze sposobów pozyskiwania klientów staje się jednym z podstawowych działań w biznesie. Firmy korzystające z e-mail marketingu dostrzegają jego potencjał i korzyści, które ze sobą niesie. Jaka jest przewaga e-mail marketingu? Pozwala Ci aktywnie pozyskiwać klientów, a nie biernie czekać na ich pierwszy ruch. Dzięki segmentacji behawioralnej możemy stworzyć grupę docelową, która będzie zainteresowana właśnie Twoją ofertą. Taka forma kontaktu sprzyja utrzymaniu pozytywnych relacji z klientem.

Boisz się posądzenia o spam? Dbamy aby wiadomości wysyłane do potencjalnych klientów były stworzone zgodnie z prawem, uwzględniając ochronę danych osobowych i przepisy dotyczące „niezamówionej informacji handlowej”. Unikamy umieszczania w e-mailu linków do strony, czy nazwy firmy. Odbiorca otrzyma wiadomość z pytaniem o możliwość przesłania oferty, a Tobie przekażemy listę konkretnych, zainteresowanych użytkowników.