Książki o e‑marketingu, SEO, reklamie i trendach 2016

W związku z zbliżającymi świętami postanowiliśmy zrobić spis książek o tematyce związanej z biznesem, marketingiem i reklamą, które powinny trafić w ręce każdego przedsiębiorcy dążącego do stworzenia silnej, stabilnej i przynoszącej zyski firmy. Korzyści płynące z przeczytania tych książek to przede wszystkim:

  • poznanie najnowszych trendów, zmian zachodzących zarówno w wyszukiwarce, jak i w zachowaniu konsumentów,
  • poznanie narzędzi niezbędnych do prowadzenia działań marketingowych oraz analizowania ich skuteczności,
  • poznanie terminologii, słownictwa świata e-commerce, co pozwala lepiej zrozumieć i swobodniej rozmawiać o działaniach marketingowych,
  • dzięki licznym przykładom praktyków możemy wdrażać sprawdzone juz rozwiązania, bazować na doświadczeniach innych, unikając tym samym czasochłonnego i kosztownego uczenia się na błędach – choć tych nigdy się nie uniknie,
  • coraz częściej w ogłoszeniach rekrutacyjnych pojawia się zapis związany z czytaniem książek, czytanie zostało określone jako dodatkowy atut, w innych zaś jest po prostu „mile widziane”,
  • a przede wszystkim - regularne czytanie rozwija wyobraźnię i sprawia, że jesteśmy bardziej kreatywni!

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek | Data wydania: 2016-06-16

seo czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek

Pozycjonowanie stron oraz optymalizacja wymagają od specjalisty wiedzy z zakresu tworzenia stron, ich użyteczności, planowania strategii treści, zdolności analitycznych i znajomości metod mierzenia konwersji. Branża ta szybko się zmienia, czego dowodem jest trzecie, uaktualnione wydanie. To kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Znajdują się w niej nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Książka napisana jest językiem przystępnym dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy.

Biblia eBiznesu 2. Nowy Testament | Data premiery: 2016-09-16

biblia e-biznesu

Drugie wydanie bestsellerowej pierwszej części Biblii e-biznesu, która ukazała się w 2013 r. Książka jest pracą zbiorową, pracowało nad nią blisko 60 specjalistów! Na blisko 800 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dzielą się wiedzą o biznesie i marketingu prezesi spółek, wybitni marketerzy, znani blogerzy, influencerzy, menedżerowie działów e-commerce i marketingu w największych polskich biznesach i e-biznesach m.in. Allegro, InPost, Brand24 czy Freshmail. Książka zawiera bezcenne i praktyczne wskazówki, które pomogą zoptymalizować e-biznes.

Narzędzia Google dla e-commerce | Data wydania: 2016-09-30

narzedzia google dla e-commerce

Autorem książki jest Krzysztof Marzec, Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Jest to praktyczny poradnik do e-sklepów o narzędziach takich jak: Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console niezbędnych przy prowadzeniu reklamy w Internecie i mierzeniu jej efektów. Książka zawiera instrukcje jak budować kampanie reklamowe Google AdWords dla sklepów, jak mierzyć efekty tej kampanii oraz jak optymalizować sklep internetowy w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google.

Konwersja w E-commerce | Data wydania: 2016-10-17

konwersja w e-commerce

Książkę napisało trzech specjalistów zajmujących się tworzeniem serwisów e-commerce jak również marketingiem internetowym. Przeznaczona jest dla osób, które chcą zwiększyć przychody i zyski e-sklepu. 13 rozdziałów, 320 stron zawiera praktyczną wiedzę, bez której żaden sklep internetowy nie ma szans utrzymać się na rynku. Tematy poruszone w książce to m.in.: konwersja w e-commerce, pozyskiwanie ruchu, marketing w wyszukiwarkach internetowych, content marketing a konwersja w sklepie, e-mail marketing w prowadzeniu e-sklep, logistyka w e-commerce, analityka webowa. Jeśli okaże się, że są tutaj tematy, które Was przerastają to znaczy, że sprzedaż internetowa po prostu nie jest dla Was, bo potem jest tylko trudniej.

Sztuka rynkologii | Data wydania 2014-01-17

sztuka rynkologi jacek kotarbinski

Autorem książki jest Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”, bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Książka opisuje marketing na miarę XXI-wieku. Pokazuje rewolucję, jaka się dokonała – ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia, nasza opinia się liczy, trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji i polityków tego nie rozumie

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy | Data premiery: 2016-04-20

e-marketing współczesne trendy

Książka opisuje współczesne trendy w marketingu internetowym. Podręcznik podzielony jest na 4 części: background, składowe sukcesu, badania i monitoring oraz niezbędnik marketera. W każdej z tych części znajduje się kilka artykułów pisanych przez ekspertów w swojej dziedzinie, wśród których znajdziemy Barbarę Stawarz, Pawła Tkaczyka, Pawła Salę, Leszka Łuczyna, Jarosława Królewskiego czy Macieja Wiktorowskiego. „E-marketing” pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie. Z publikacji dowiemy się m.in. dlaczego Content is The King, czym jest marketing 3.0, dokąd zmierzają social media, jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie.

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów| Data premiery: 2015-04-02

content marketing po polsku

Autorką książki jest Barbara Stawarz CEO & Founder agencji Content King, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Książka dedykowana jest dla menadżerów, dyrektorów marketingu, PR managerów, social media menadżerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Krok po kroku tłumaczy zagadnienie związane z content marketingiem, budowaniem strategii content marketingowej oraz tworzeniem treści do Internetu. Książka zawiera wiele przydatnych case studies - przykładów, statystyk i danych zarówno z rynku polskiego, jak i zaczerpniętych z literatury zachodniej.

Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations. | Data wydania: 2016-11-23

nowy pr jak internet zmienil public relations anna miotk

Anna Miotk opisuje w swojej książce zmiany w sposobie działania public relations w odniesieniu do transformacji masowych mediów i relacji między dziennikarzami a odbiorcami. Opisując współczesny charakter komunikacji biznesowej, autorka dostrzega rolę Internetu w ukształtowaniu nowego sposobu funkcjonowania przedsiębiorstw i jej analizą się zajmuje. To pozycja opisująca zmiany w trendach PR oraz analizująca ich proces kształtowania w ostatnich latach. Anna Miotk napisała książkę poddającą refleksji świat działań Public Relations i internetu, który te działania kształtuje.

Konsument wierny jak pies | Data wydania: 2016-11-30

konsument wierny jak pies

Lojalność jak nigdy dotąd definiuje sukces w relacjach biznesowych. Oddani klienci coraz częściej kierują się tzw. „irracjonalną lojalnością”, zwracając tym samym mniejszą uwagę na takie czynniki jak cena czy jakość. Maciej Tesławski wraz z zaproszonymi do współpracy autorami dzieli się swą wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi marketingu relacji. W książce znajdziesz garść praktycznych porad na temat planu strategii relacji z klientami, dowiesz się jak przemienić konsumenta w „wyznawcę” swojej marki i jakich najskuteczniejszych narzędzi do tego użyć. Książka nie jest typowym poradnikiem, to miejsce wymiany doświadczeń i spostrzeżeń specjalistów z branży marketingu.

Wyślij zapytanie

Wysyłanie...
Gotowe! Twoja wiadomość została wysłana!

* Pole wymagane