Facebook - szansa na reklamę dla małych firm.

Wraz z rozpowszechnieniem się Facebooka zmieniło się również podejście firm do marketingu. Oczywiście trochę na wyrost będzie stwierdzenie, że ten popularny portal społecznościowy wyrównał szanse i pozwala nawet mikrofirmom dotrzeć do milionów klientów (tylko w naszym kraju według najnowszych raportów, aktywni użytkownicy Facebooka to ponad 11 mln osób), niczym wielkie korporacje czy duże przedsiębiorstwa. Jednak z drugiej strony Facebook daje wszystkie niezbędne narzędzia i dostęp do wielu nowych potencjalnych klientów. Dlatego też małe firmy i sklepy internetowe często właśnie w Facebooku  upatrują swojej szansy na zaistnienie i zwiększenie swojej rozpoznawalności.  W końcu kto może się oprzeć modzie i korzyściom jaki daje kolejny darmowy kanał komunikacji z potencjalnymi klientami? Właśnie - powstaje pytanie, czy na pewno jest on darmowy? Niestety to mit. W naszym świecie nic nie jest darmowe. Za sukces płaci się albo albo prawdziwymi, zarobionymi pieniędzmi, albo własnym zaangażowaniem i godzinami wytężonej pracy. Nie da się osiągnąć dobrych efektów. wysokiej skuteczności działań i docieralności do klientów, oszczędzając na jednym czy drugim, albo na jednym i drugim.  Dlatego małe firmy powinny albo poświęcić dużo czasu i pracy swojemu Fanpage'owi  oraz aktywnie wchodzić w interakcje ze swoimi klientami i zdobywać nowych. Mogą również zaangażować profesjonalistów, którzy wiedzą w jak najlepszy sposób zebrać dużą widownie i czerpać tak wizerunkowe, jak również czysto finansowe korzyści z obecności firmy na Facebooku. Przedsiębiorco, jeśli chcesz wziąć sprawy w swoje ręce to wkrótce na blogu pojawi się kilka porad ja uczynić Twoje działania na Facebooku najefektywniejszymi. Jeśli natomiast wolisz zdać się na pomoc profesjonalistów to będąc na tym blogu już znasz odpowiedź na pytanie, komu warto zaufać? :)

Wyślij zapytanie

Wysyłanie...
Gotowe! Twoja wiadomość została wysłana!

* Pole wymagane